Ok.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dat nummer van ons nog es geluisterd, met die vage clip erbij...
Nix.. helemaal nix is het
Het Decor was geweldigquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef Jif het volgende:
Portugal: Mooie postcard! Opzwepend. Erg slechte zang. Vrolijk en vermakelijk, maar geen kwaliteit. Gaat voor een enorm contrast zorgen met de Nederlandse inzending! DUURT LANG.
Je hebt niet heel veel gemist idd ,maar nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:06 schreef knoblaucha6 het volgende:
Oh, ohohoho
Vroeger ws er in Sittard tijdens canraval een bandje dat heette: het is niks en het wordt niks
Dat dus![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
Soderju. die Mevrouw is goed op die skates
dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
De sfeer bij Ilse en Waylon was alsof de tijd even stil stond. Als dit geen finale wordt dan weet ik het écht niet meer.
debacle? Dat was toch heul geen debacle?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debacle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Nahh..gezien de historie niet neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
Plaatsvervangende schaamte!quote:
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debâcle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Vond ik ook helemaal niet .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef blonchi het volgende:
[..]
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.quote:
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Moira. het volgende: Was dat het, ja? Serieus? Wát een saai matig nummer. Wel mooi gezongen enzo, ondanks dat het klonk alsof ze er af en toe naast zaten. Maar Eurovisie is tegenwoordig van de dragqueens en Lady Gaga-acts enzo toch? Met dat nummer van Anouk vorig jaar was het al kiele-kiele, maar deze is nóg slapper. Zo zonde... Ben benieuwd naar de punten
Hoop dat de rest van Europa er net zo veel in ziet als de Nederlanders, maar vrees dat die meer gekkigheid en dubstep willen horen/zien
![]()
Het viel iig genoeg op om meerdere keren gequote te wordenquote:
Ik ben stoned ja, ik typ gewoonquote:
Vond 't verder wel mooi enzo, maar te saai voor ESF denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.Ik vond het wel de beste uitvoering die ik tot nu toe heb gezien en ook gehoord, ik hoop dat meer mensen er zo over denken
Het was best apart. Winnen wordt het niet inderdaad, maar finale wel denk ik.
Nou heb ik ook niets met Anouk ook.. behalve dat ik het een over het paard getild nest vindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.
Had er meer uitgehaald kunnen worden? Waarschijnlijk wel. En dat is jammer.
compilatie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:25 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hoor nu die complicatie compulatie, Nederland was toch echt wel heel erg tof![]()
![]()
NL is toch altijd een van de grote favorieten.. het helpt alleen nooitquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef Pluto1975 het volgende:
Op twitter is NL toch echt wel een van de grote favorieten, samen met heel verrassend, Portugal
Nu wel!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
NL is toch altijd een van de grote favorieten.. het helpt alleen nooit
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:31 schreef grazz het volgende:
we zijn weer gestegen lol http://www.oddschecker.com/tv/eurovision/winner
Ze gaan echt als een trein op de wedsitesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef Pluto1975 het volgende:
Netherlands odds slashed from 66 to 33/1 #Eurovision
Denk dat ie navigatie bedoelde hahaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef blonchi het volgende:
Een obese Belg die zijn moeder vergelijkt met een satelliet... dan moeten we hier niet mee spotten.
Dan is het een erfelijke kwestie...
Met dat Freggelgrot-liedje? Nahhh....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef grazz het volgende:
IJsland springt er enorm uit, hoop dat ze doorgaan.
Het leven dat is één groot feest...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |