dit jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
De sfeer bij Ilse en Waylon was alsof de tijd even stil stond. Als dit geen finale wordt dan weet ik het écht niet meer.
debacle? Dat was toch heul geen debacle?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debacle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Nahh..gezien de historie niet neequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
Plaatsvervangende schaamte!quote:
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, dat debâcle van die arrogante Anouk moet minstens wel verbetert worden
Vond ik ook helemaal niet .quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
debacle? Dat was toch heul geen debacle?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:19 schreef blonchi het volgende:
[..]
En jouw kennis van de Nederlandse taal ook ....
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.quote:
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Moira. het volgende: Was dat het, ja? Serieus? Wát een saai matig nummer. Wel mooi gezongen enzo, ondanks dat het klonk alsof ze er af en toe naast zaten. Maar Eurovisie is tegenwoordig van de dragqueens en Lady Gaga-acts enzo toch? Met dat nummer van Anouk vorig jaar was het al kiele-kiele, maar deze is nóg slapper. Zo zonde... Ben benieuwd naar de punten
Hoop dat de rest van Europa er net zo veel in ziet als de Nederlanders, maar vrees dat die meer gekkigheid en dubstep willen horen/zien
![]()
Het viel iig genoeg op om meerdere keren gequote te wordenquote:
Ik ben stoned ja, ik typ gewoonquote:
Vond 't verder wel mooi enzo, maar te saai voor ESF denk ikquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:21 schreef richolio het volgende:
[..]
Met dit nummer kan je ook niet heel veel.Ik vond het wel de beste uitvoering die ik tot nu toe heb gezien en ook gehoord, ik hoop dat meer mensen er zo over denken
Het was best apart. Winnen wordt het niet inderdaad, maar finale wel denk ik.
Nou heb ik ook niets met Anouk ook.. behalve dat ik het een over het paard getild nest vindquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Daarom! En überhaubt heeft ze het niet slecht gedaan.
Had er meer uitgehaald kunnen worden? Waarschijnlijk wel. En dat is jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |