Op het forum waar ik in het buitenland op zit wordt gespeculeerd dat ze de halve finale hebben gewonnenquote:
Echt, ben nog geen fan van het nummer maar het is zo'n relief tussen al die herriequote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Hebben jullie het optreden al teruggekeken. HET IS ZOOOOO MOOi
Nee doe ik zoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Wordt zulks nog bekend gemaakt, later?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op het forum waar ik in het buitenland op zit wordt gespeculeerd dat ze de halve finale hebben gewonnen
Reliëf??Je bedoelt relieve??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:09 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Echt, ben nog geen fan van het nummer maar het is zo'n relief tussen al die herrie
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Maartel het volgende:
We staan in Zweden al op #10 en #34 op itunes <3
In Noorwegen gaat ie ook hard.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:13 schreef Maartel het volgende:
We staan in Zweden al op #10 en #34 op itunes <3
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:07 schreef Jif het volgende:
Ik vond ook echt álles mooi.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:14 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat ze door zijnEn terecht ook, eindelijk klopte eens alles aan het optreden (visueel, performance etc.). Ben benieuwd hoe ver ze gaan komen zaterdag.
na de finale ergensquote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:11 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wordt zulks nog bekend gemaakt, later?
quote:Originally Posted by Nicfedy View Post
Netherlands performance took my breath away. I never even liked it before.
Ja hequote:
Ik had het tot vanavond twee keer gehoord. Vanaf het begin vond ik het leuk. Zwoel rustig, alsof je op een zomeravond met raam open rijdt en je haren wapperen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja heIk vond zelfs het nummer voor het eerst ook leuk. De maanden hiervoor vond ik het
en een nummer wat je heel snel vergeet. Maar dat was live op dit podium wel heel anders
Ja dat lees ik meer, mooi zoquote:
Iel. Zweden dus dat dit festival gaat winnen. Jammer weer de smaak van de Eurovisiefans.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 23:19 schreef TDHS het volgende:
op de tracker de hoogste stijger zo de top 10 in
http://esctracker.com/odds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |