Tra lal la la la laquote:
Vind het enorm knap hoe ze stotteren! Klinkt lullig, maar ik bedoel het goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:34 schreef grazz het volgende:
IJsland springt er enorm uit, hoop dat ze doorgaan.
quote:
Ja man, kijk naar de odds, reacties op twitter. Finaleplek 4 surequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:43 schreef Pluto1975 het volgende:
Het moet toch haast wel dat ze de finale halen????? Stel me a.u.b. gerust haha
Als het Anouk-Effect de laatste keer? Dat de rest zó bagger is, dat ze wel moeten winnen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:40 schreef Jif het volgende:
Ik denk dat we er niet omheen kunnen dat Nederland in de finale zit. Ze hebben ongetwijfeld ongelofelijk veel jurystemmen binnengehaald. En met een beetje geluk hebben ze de kijkers ook meegekregen
De eerste halve finale werd gezien als de meest lastige van de tweequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het Anouk-Effect de laatste keer? Dat de rest zó bagger is, dat ze wel moeten winnen?
Van alle deelnemers? Of van vanavond?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:44 schreef Pluto1975 het volgende:
Inmiddels zijn ze de top 10 bij de Odds ingeknald
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Whût? de 5 meest betalende landen staan al in de finale??
Kijk je voor het eerst??quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
pfffquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
Gosh, lighten up. Het was gewoon een vraag, geen verwijt.quote:
Shine was ook erg tof !quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:52 schreef Tinkepink het volgende:
Wat een verademing dit topic. Er wordt normaal en langzaam gepost.
OT: ik denk oprecht dat we een kans maken. Vind het een leuk liedje. Maar dat vond ik van Shine ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |