Leuk dat je er tijd in steekt al mijn posts terug te lezen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te weten.
[..]
Ik heb heul geen flaporen.
Waar lees jij dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef Tyron het volgende:
moderators bannen niet
jezus wat een dommige figuren lopen er hier toch rond
hoi Tyron alles goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef Tyron het volgende:
moderators bannen niet
jezus wat een dommige figuren lopen er hier toch rond
Ah, dat was je enige post tijdens m'n afwezigheid?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat je er tijd in steekt al mijn posts terug te lezen!
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat was je enige post tijdens m'n afwezigheid?
Wat een rare vraag zeg. Als je dit had gezegd had ik het toch niet hoeven vragen?quote:
Lekkerquote:
Het niveau ligt hier bijzonder laag vandaag inderdaad.quote:
doe normaal tegen johannesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag zeg. Als je dit had gezegd had ik het toch niet hoeven vragen?
Malle jongen.
Jij hebt zojuist je toegang tot mijn slot verspeeld.quote:
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je toegang tot mijn slot verspeeld.
Jammer dat het er verder zo leeg is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.
Ik ben nog nooit in jouw gedachten geweest?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent er nooit geweest, dus dat kan je niet weten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.
Alleen in de slotgracht tussen de krokodillen, van het interieur weet je niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in jouw gedachten geweest?
Dat lieg je.
Prima dat je dit vol wil blijven houden, maar je houdt alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen in de slotgracht tussen de krokodillen, van het interieur weet je niks.
Dat is zeer verstandig van hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jahanbaksh van NEC voerde net zijn vissen.
Dat is dan bijzonder dom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen vergeten dat nog wel eens.
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gaan de vissen al heel snel dood
Hoe was het?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Zo. Dat was mijn eerste stagedag.
Nu ben ik moe.
elandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
HELD!Wordt hier net een huge pakket afgeleverd van 2 bij 2 meter.
[ afbeelding ]
Zon klein flesje was ook goed geweest, maar dit is natuurlijk ook prima. Thanks gast.
Erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het beviel erg goed. Aardige collega's, dat soort dingen
Hoe was jouw dag GGMM?
Ga ik ook doen.quote:
Negativiteit is gezond. Het houdt je scherp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maakte alleen een constatering dat jij en Stijn over alles wel heel zuur zijn en een negatieve mening hebben.
Wat een discriminatie weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef Peter het volgende:
Vbl gifjes niet welkom, eerste en laatste waarschuwing, ga een ander topic verknallen.
Heeft weinig met VBL SC te maken inderdaad, zag genoeg users van buiten de SC.quote:
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft weinig met VBL SC te maken inderdaad, zag genoeg users van buiten de SC.
Oh, en dit is wel relatief effectief om gifjes uit te bannen denk ik.
Welk onderwerp met geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net Geschiedenis doorgenomen en daarvoor 3 uur lopen zwoegen op vrij simpele M en O opdrachten.
Republiek der Nederlanden verwordt tot een Parlementaire Democratie. Grondwetswijzigingen, stemrechten, gemor tussen de Noorderlingen en Zuiderlingen.quote:
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Republiek der Nederlanden verwordt tot een Parlementaire Democratie. Grondwetswijzigingen, stemrechten, gemor tussen de Noorderlingen en Zuiderlingen.
Vrij simpel.
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.
raar dat ze je dat al leren in de brugklas jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Ik heb er een aantal gepost maar er wordt genote zonder waarschuwingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.
Ligt Nederland er al uit?quote:
Nieuwe examenregelingen bij Geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Plaatjes worden verwijderd. En ik heb mijn vuurwerk al geshowdquote:
Excuses waarvoor precies?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Behalve tegen JR-style, die zou eerst z'n excuses wel eens mogen maken.
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.quote:
Ik vind het allemaal wel prima zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.
Prima...quote:
Potverdikkie. Vertel het eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en ik hadden vanmiddag een akkefietje
Ik bleef nog netjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Laten we het er op houden dat hij één van mijn favoriete vrouwen uit het universum beledigde..
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Godver topic van ESF Live gaat nu al te snel
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voeltquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijken
Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voelt
Valt wel mee opzich.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
JR en GGMM ik heb het even bekeken.
Jullie nemen elkaar, jezelf, en FOK! iets te serieus.
Wat wordt er verwijderd dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Handig altijd, dat verwijderen als een topic dicht is..
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neem
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOBquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wordt er verwijderd dan?
[..]
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.
Zeker een HMF BBQ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOB
Kijk eens bij je notes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn JUICHEN gif stond er nog geen 5 seconden
Lekker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Gewoon van wat andere vrienden
Nee.quote:
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.quote:
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.![]()
Daarnaast interesseert het me geen reet.
Dat had je ook wel direct mogen vragen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |