raar dat ze je dat al leren in de brugklas jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Ik heb er een aantal gepost maar er wordt genote zonder waarschuwingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.
Ligt Nederland er al uit?quote:
Nieuwe examenregelingen bij Geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Plaatjes worden verwijderd. En ik heb mijn vuurwerk al geshowdquote:
Excuses waarvoor precies?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Behalve tegen JR-style, die zou eerst z'n excuses wel eens mogen maken.
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.quote:
Ik vind het allemaal wel prima zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.
Prima...quote:
Potverdikkie. Vertel het eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en ik hadden vanmiddag een akkefietje
Ik bleef nog netjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Laten we het er op houden dat hij één van mijn favoriete vrouwen uit het universum beledigde..
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Godver topic van ESF Live gaat nu al te snel
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voeltquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijken
Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voelt
Valt wel mee opzich.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
JR en GGMM ik heb het even bekeken.
Jullie nemen elkaar, jezelf, en FOK! iets te serieus.
Wat wordt er verwijderd dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Handig altijd, dat verwijderen als een topic dicht is..
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neem
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOBquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wordt er verwijderd dan?
[..]
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.
Zeker een HMF BBQ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOB
Kijk eens bij je notes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn JUICHEN gif stond er nog geen 5 seconden
Lekker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Gewoon van wat andere vrienden
Nee.quote:
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.quote:
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.![]()
Daarnaast interesseert het me geen reet.
Dat had je ook wel direct mogen vragen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemel
Jeetje wat boeiend zeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan Californication als mijn nieuwe serie.
Tja....quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je ook wel direct mogen vragen hoor
quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hier naar kijken hebben vaak een enorm kleine piemel.
Dit noemen ze karma.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:20 schreef Pascalus het volgende:
Ik zet de TV aan en het eerste dat ik zie is Giel Beelen.
RIPquote:
Poeh, even denken.quote:
Ik juich voor Rotterdam.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Poeh, even denken.
Voor welke voetbalclub ben je?
Dan kan je gtst ook waarderen, Elke keer als Hank leeft komt dat wijf weer om de hoek kijken.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga beginnen aan Californication als mijn nieuwe serie.
Kijk, de oorzaak bleek toch sneller te achterhalen dan ik had verwacht.quote:
quote:
His name is ASAC Schrader.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan kan je gtst ook waarderen, Elke keer als Hank leeft komt dat wijf weer om de hoek kijken.
Wat dat betreft snap ik mikey z'n link met Californication wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Overigens is GTST echt pure tyfus verpakt in een tv-serie.
Dat weet ik niet. Ben nog niet begonnen aan die serie.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik mikey z'n link met Californication wel.
Steeds als ze bijna bij elkaar komen verprutst een van de twee het weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik mikey z'n link met Californication wel.
Ooh Californication is geen aanrader dus?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |