Dat is dan bijzonder dom.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige mensen vergeten dat nog wel eens.
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan gaan de vissen al heel snel dood
Hoe was het?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:05 schreef Heeinz het volgende:
Zo. Dat was mijn eerste stagedag.
Nu ben ik moe.
elandquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:44 schreef PIETR het volgende:
[..]
HELD!Wordt hier net een huge pakket afgeleverd van 2 bij 2 meter.
[ afbeelding ]
Zon klein flesje was ook goed geweest, maar dit is natuurlijk ook prima. Thanks gast.
Erg goed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het beviel erg goed. Aardige collega's, dat soort dingen
Hoe was jouw dag GGMM?
Ga ik ook doen.quote:
Negativiteit is gezond. Het houdt je scherp.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maakte alleen een constatering dat jij en Stijn over alles wel heel zuur zijn en een negatieve mening hebben.
Wat een discriminatie weer.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:29 schreef Peter het volgende:
Vbl gifjes niet welkom, eerste en laatste waarschuwing, ga een ander topic verknallen.
Heeft weinig met VBL SC te maken inderdaad, zag genoeg users van buiten de SC.quote:
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft weinig met VBL SC te maken inderdaad, zag genoeg users van buiten de SC.
Oh, en dit is wel relatief effectief om gifjes uit te bannen denk ik.
Welk onderwerp met geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb net Geschiedenis doorgenomen en daarvoor 3 uur lopen zwoegen op vrij simpele M en O opdrachten.
Republiek der Nederlanden verwordt tot een Parlementaire Democratie. Grondwetswijzigingen, stemrechten, gemor tussen de Noorderlingen en Zuiderlingen.quote:
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Republiek der Nederlanden verwordt tot een Parlementaire Democratie. Grondwetswijzigingen, stemrechten, gemor tussen de Noorderlingen en Zuiderlingen.
Vrij simpel.
Geen idee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |