raar dat ze je dat al leren in de brugklas jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Ik heb er een aantal gepost maar er wordt genote zonder waarschuwingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie deden er allemaal aan gifjes dan? Ik was er even vandoor omdat ik mijn verdriet door de lelijke uitspraken van Stickertje een plekje moest geven.
Ligt Nederland er al uit?quote:
Nieuwe examenregelingen bij Geschiedenis.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Huh, dat je dat nu al hebt. Dan word je examen wel makkelijk denk ik.
Plaatjes worden verwijderd. En ik heb mijn vuurwerk al geshowdquote:
Excuses waarvoor precies?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 19:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Behalve tegen JR-style, die zou eerst z'n excuses wel eens mogen maken.
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.quote:
Ik vind het allemaal wel prima zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je best. Geen zin om nu weer in discussie te gaan ook.
Prima...quote:
Potverdikkie. Vertel het eens.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
GGMM en ik hadden vanmiddag een akkefietje
Ik bleef nog netjes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef GGMM het volgende:
Laten we het er op houden dat hij één van mijn favoriete vrouwen uit het universum beledigde..
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
Godver topic van ESF Live gaat nu al te snel
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was toch naar die meet met LR en Karina?
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voeltquote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zou wel gaan, maar ik voel me niet zo lekker. Dus ik lig nu in bed esf te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |