Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neemquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah dat is wel jammer dat je je niet zo lekker voelt
Valt wel mee opzich.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:58 schreef Heeinz het volgende:
JR en GGMM ik heb het even bekeken.
Jullie nemen elkaar, jezelf, en FOK! iets te serieus.
Wat wordt er verwijderd dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Handig altijd, dat verwijderen als een topic dicht is..
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja al vanaf woensdag al last van me maag/buik/darmen. Ik denk dat ik dit weekend maar even geen alcohol tot mij neem
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOBquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wordt er verwijderd dan?
[..]
Ik zou dat een heel verstandige beslissing vinden.
Zeker een HMF BBQ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook wel. Zaterdag BBQ, maar ik ben gewoon de BOB
Kijk eens bij je notes.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn JUICHEN gif stond er nog geen 5 seconden
Lekker.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Gewoon van wat andere vrienden
Nee.quote:
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.quote:
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemelquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben 24 aan het downloaden en ga dat daarna kijken.![]()
Daarnaast interesseert het me geen reet.
Dat had je ook wel direct mogen vragen hoorquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok, dus je hebt geen kleine piemel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |