Leuk dat je er tijd in steekt al mijn posts terug te lezen!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed om te weten.
[..]
Ik heb heul geen flaporen.
Waar lees jij dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef Tyron het volgende:
moderators bannen niet
jezus wat een dommige figuren lopen er hier toch rond
hoi Tyron alles goedquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:32 schreef Tyron het volgende:
moderators bannen niet
jezus wat een dommige figuren lopen er hier toch rond
Ah, dat was je enige post tijdens m'n afwezigheid?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat je er tijd in steekt al mijn posts terug te lezen!
Waar zeg ik dat?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat was je enige post tijdens m'n afwezigheid?
Wat een rare vraag zeg. Als je dit had gezegd had ik het toch niet hoeven vragen?quote:
Lekkerquote:
Het niveau ligt hier bijzonder laag vandaag inderdaad.quote:
doe normaal tegen johannesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een rare vraag zeg. Als je dit had gezegd had ik het toch niet hoeven vragen?
Malle jongen.
Jij hebt zojuist je toegang tot mijn slot verspeeld.quote:
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist je toegang tot mijn slot verspeeld.
Jammer dat het er verder zo leeg is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.
Ik ben nog nooit in jouw gedachten geweest?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent er nooit geweest, dus dat kan je niet weten.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doublepain is anders welkom in mijn denkbeeldige slot.
Alleen in de slotgracht tussen de krokodillen, van het interieur weet je niks.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in jouw gedachten geweest?
Dat lieg je.
Prima dat je dit vol wil blijven houden, maar je houdt alleen jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen in de slotgracht tussen de krokodillen, van het interieur weet je niks.
Dat is zeer verstandig van hem.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jahanbaksh van NEC voerde net zijn vissen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |