SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is hij nu al 3 jaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te scheiden, gewoon om de theorie uit te testen
Ik vind het wel echt kut dat ik er niet bij benquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
En Klawie.. Ik heb geen idee. Ik ga met 2 mensen mee in de auto, ligt dus aan hun hoe laat ik er ben
De mijne dus niet.quote:
Oh hihiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mijne dus niet.
En nu ga ik zijn kanaal weer doorklikken voordat ik definitief te moe ben om morgen om 7:00 op te staan.
Ga je niet meer heen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt kut dat ik er niet bij ben
Ik ook niet overigens. En dan heb ik nog de belofte gedaan naar de ESF-meet te komen ook morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hihiIk ben ook niet helemaal nuchter haha
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Alleen spareribs dumpen dat heb ik nl belooft maar we hebben een bedrijfsfeestje
Ja een uurtje ofzo moet lukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhWel vet aardig van je! Maar je blijft toch wel eventjes?
Ik heb eerst moeten googlen wat het inhieldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is jullie plan van aanpak bij het bepalen van je 1 rm tijdens een training
ik moet poepenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb eerst moeten googlen wat het inhield
op heel fok is het rustigquote:
Een grote schandequote:
Ik had vorige week vakantie, zit nu weer op schoolquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En in de trein ook al, is het vakantie ofzo
voor mij niet..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En in de trein ook al, is het vakantie ofzo
quote:
Geen idee ik gebruik geen maandverband xd xdquote:
noob.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Geen idee ik gebruik geen maandverband xd xd
Wat is dat voor ghetto danquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:21 schreef Ro-ald het volgende:
Wtf er was gewoon een steekpartij hier in Almere bij bevrijdingsfestival
Ik was niet op de hoogte dat Almere een term was om een ghetto gehalte mee aan te duidenquote:
Kwartier is idd goed te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga niet met de bus als het maar een kwartier fietsen is
En het is ook nog goedkoper op de lange duur om te fietsenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga niet met de bus als het maar een kwartier fietsen is
Ja klopt sinds ik verhuisd ben fiets ik overal naar toe & merk het al aan mijn geldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
En het is ook nog goedkoper op de lange duur om te fietsen
nee, maar het meeste welquote:
ga je vandaag iets boeiends doen?quote:
Ik heb zo een afspraak en later vanmiddag ga ik naar mn vaderquote:
afspraak met..?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo een afspraak en later vanmiddag ga ik naar mn vader
heb jij begeleiding nodig?quote:
quote:
Had ik ja, voor mezelf. Maar eigenlijk is het onnodig gewordenquote:
True. Die stem is wat minder, MAAR DAAR GAAT HET NIET OMquote:
Ik had het zonder auto-tune kunnen zingen.quote:
nog nooit naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Ro-ald het volgende:
Net naar de kapper geweest kostte maar 12,50.
Joeeeequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Die stem is wat minder, MAAR DAAR GAAT HET NIET OM
Meestal laat ik het ook millimeteren door mijn moeder mijn haar maar wilde een keer wat andersquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeeee
[..]
Haar stem maakt het ook wel weer aandoenlijk.
Goed punt. Ik vind het zo cute als ze die paarse pruik op heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef Flippiee het volgende:
Haar stem maakt het ook wel weer aandoenlijk.
Dan kan elke debiel zingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Autotune maakt bijna alles aandoenlijk!
Joeee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Autotune maakt bijna alles aandoenlijk!
Of als ze zo tussen de knuffels ligtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vind het zo cute als ze die paarse pruik op heeft![]()
![]()
Mooie stichting wel
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nog gelukt met je verbogen berichtje?
Stressquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuDus ik ga mijn krant uitlezen en de dag gauw starten. Thanks for the reminder.
Vooral niet vergeten te lunchen. You're most welcome.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuDus ik ga mijn krant uitlezen en de dag gauw starten. Thanks for the reminder.
Hoi Gianniquote:
how you doin' ?quote:
Okéquote:
Goed goed en met jou?quote:
redelijkquote:
Ik kom sowieso weinig op FOKquote:
dat dit kan in nederlandquote:
Doe eens normaal met je UI joh. Had ik je bijna naaktfoto's gestuurd toebehorende aan Bitterlemon.quote:
Plzsquote:
Okquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal met je UI joh. Had ik je bijna naaktfoto's gestuurd toebehorende aan Bitterlemon.
Maar redelijk, sup?quote:
meh vanalles, stemming op het werk holt achteruit. ben aan het wachten op verkoper van een huis en een kennis van me is donderdagnacht in elkaar geslagen (heb je misschien gezien op het nieuws of fok) en die ligt nog steeds in het ziekenhuisquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Complexe analyse, dat is een vak voor jou!
100% feest en pure extase!
Geen succes met je sollicitatie?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh vanalles, stemming op het werk holt achteruit. ben aan het wachten op verkoper van een huis en een kennis van me is donderdagnacht in elkaar geslagen (heb je misschien gezien op het nieuws of fok) en die ligt nog steeds in het ziekenhuis
tot nu toe nog niet, maar dat ben ik nu ook even uit aan het stellen ivm met huis kopen enzoquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geen succes met je sollicitatie?
Oh ja dat heb ik gelezen, best erg
* LittleBrownie geeft knuffel
Maar huis kopen is toch wel leuk?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tot nu toe nog niet, maar dat ben ik nu ook even uit aan het stellen ivm met huis kopen enzo
en:
dat wel ja, maar moet nu tot vrijdag wachten of de verkoper met mijn bod akkoord gaatquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar huis kopen is toch wel leuk?
Spannendquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel ja, maar moet nu tot vrijdag wachten of de verkoper met mijn bod akkoord gaat
zijn jullie goed in laminaat leggen?quote:
Dat is niet zo moeilijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meow?!
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijkmaakt niet uit of het moeilijk is. het moet wel gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Je vroeg of we goed waren in laminaat leggenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt niet uit of het moeilijk is. het moet wel gebeuren
Doe ff andere UI, zo verwarrend dit.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een mooie UI van HeaN maar die kan ik niet gebruiken
er moet ook aardig wat geverfd wordenquote:
in dat geval ben je meer dan welkomquote:
Zeker wel een verborgen talent van mijquote:
jij bent altijd welkomquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeker wel een verborgen talent van mij
Ik ga toch zeker niet helemaal naar Limburgquote:
dat valt best mee vanuit brabantquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet helemaal naar Limburg
Ik ben er 1x geweest, ik heb nog steeds nachtmerries van die dingen die ze "heuvels" noemen volgens mij.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet helemaal naar Limburg
neuh, dat heeft niks met laminaat te makenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
en dat alleen maar omdat ze toevallig goed laminaat kan leggen
jeetje
halloquote:
Neequote:
Al gevondenquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al gevonden
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonara
Maar ik ben de kaas vergeten![]()
ff langs de buurtwinkel
Toooooot.quote:
flippquote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Succes. Ziet er wel lekker uit. Tis dat ik gisteren nog pasta gegeten heb.
[..]
Toooooot.
quote:
Ik zat terwijl dat schijnbaar gaande was/is lekker Tool te luisteren.quote:
Ik had het uit pure verveling opgezet.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zat terwijl dat schijnbaar gaande was/is lekker Tool te luisteren.
Buurtwinkel is ver weg zo te zien.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 17:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Al gevonden
http://www.ah.nl/allerhan(...)-spaghetti-carbonara
Maar ik ben de kaas vergeten![]()
ff langs de buurtwinkel
d4v1dquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Komen jullie de fok! film kijken op Together toube?
https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7
Waarom heet ik daar opeens Low Swordquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
best wel tofquote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag wel orgiequote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:32 schreef KLTZK het volgende:
[..]
d4v1d
Ze hebben de dagelijkse d4v1d adoratiedag uit de OP gehaald
Kom ook https://togethertube.com/(...)3f-8a7b-865b030546d7quote:
Teddy Ruxpin was mijn jeugdheld.quote:Op woensdag 7 mei 2014 01:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Excuse me, do you have a moment to talk about our lord and savior Teddy Ruxpin
[ afbeelding ]
echt waar. en koud dat het wasquote:
incl nieuwe UIquote:
ik stem voor nietquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JaTwijfel nog of ik hem ga houden of niet
De autist in mij is het hier mee eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]Denk dat ik hem toch terug verander hihi
quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De autist in mij is het hier mee eens
hee ama, ook hier?quote:
Dit.quote:Op woensdag 7 mei 2014 11:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De autist in mij is het hier mee eens
Ah, thanksquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een vorm van dichten, en dan niet met kit
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elfje_(gedicht)
nooit van gehoordquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Een vorm van dichten, en dan niet met kit
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elfje_(gedicht)
wat ga je lunchen?quote:
daar hou ik niet zo vanquote:
Gepijpt worden.quote:
maakt voor jou niks uit, jij kan het gewoon eten..quote:
op dit moment heb ik eigenlijk zin in nissin noodlesquote:
Duidelijk.quote:
Ik was ook weinig anders van plan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt voor jou niks uit, jij kan het gewoon eten..
Mits de dame het een beetje kan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Duidelijk.
[..]
Ik was ook weinig anders van plan.
Ik ook niet :S)quote:
Wacht, wat?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Meestal eens, mits een goede set billen.
ja gvd er lag eerst meer op het bordquote:
Had er geeneens heel anders uitgezien overigens.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja gvd er lag eerst meer op het bord
maar om dat nu uit te spugen om te laten zien hoeveel het eerst was is ook weer zo wat
ik kan nu niets meer over je haar zeggenquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Had er geeneens heel anders uitgezien overigens.
wat is er mis met roerei bij de lunch?quote:
Doe eensquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja gvd er lag eerst meer op het bord
maar om dat nu uit te spugen om te laten zien hoeveel het eerst was is ook weer zo wat
Niks, twas meer de hoeveelheidquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met roerei bij de lunch?
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik kan nu niets meer over je haar zeggen
cougarmagnet
ohw, ik was er al van uit gegaan dat dat niet alles wasquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe eens
[..]
Niks, twas meer de hoeveelheid
Ik zag eerst de foto en toen de tekstquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben tot veel in staat maar dit gaat mij een beetje te fur
zoiets
[ afbeelding ]
Het ziet eruit als gele kots.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het beschimmelde kaas wasquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag eerst de foto en toen de tekst
Ik schrok even![]()
Goeie paint. Dat wel.
quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:34 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het beschimmelde kaas was
1 maand lid -> ban.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen uitzien naar een ban
Emogif me niet jongquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hij heet emo.gif als je bij eigenschappen kijktquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
hoe komttrouwens aan de naam emogif? het is tenslotte geen gif..
ja, maar gifjes bewegen tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heet emo.gif als je bij eigenschappen kijkt
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
wilde nog een fabriek in gaan.
maar het regent. dus dat stellen we maar ff uit
Daar heb ik nog niks van gezien andersquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.
vanmorgen scheen de zon welquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.
Gemiste kansquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niks van gezien anders
Wat vervelendquote:
miserie, ik zeg het jequote:
Nog 3 weken dan hoef ik niet meer in deze doos te leven en hoef ik niet meer uren in het OV!quote:
Is ze lekker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef ikbenrond het volgende:
Schoonmaakster komt zo, dus ik kan niet rustig in slaap vallen
/care, heb bij elkaar al 2 maanden ban gehad volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
2,5 week nog hier.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nog 3 weken dan hoef ik niet meer in deze doos te leven en hoef ik niet meer uren in het OV!
100 notes op 73k postsquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
/care, heb bij elkaar al 2 maanden ban gehad volgens mij
Zo he. Jou zou ik ook niet graag in een donker steegje treffen :squote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2,5 week nog hier.
[..]
100 notes op 73k posts
Mensen die niet 15 op 71k posts.
Feestjes in een donker steegje lijken mij ook niet zo leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zo he. Jou zou ik ook niet graag in een donker steegje treffen :s
wat zeg je?quote:
Nee, ze is oud. Anders had ik dr wel even in haar elastische gaping gestoot. Wat moet ik nu doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |