heb jij begeleiding nodig?quote:
quote:
Had ik ja, voor mezelf. Maar eigenlijk is het onnodig gewordenquote:
True. Die stem is wat minder, MAAR DAAR GAAT HET NIET OMquote:
Ik had het zonder auto-tune kunnen zingen.quote:
nog nooit naar de kapper geweestquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Ro-ald het volgende:
Net naar de kapper geweest kostte maar 12,50.
Joeeeequote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True. Die stem is wat minder, MAAR DAAR GAAT HET NIET OM
Meestal laat ik het ook millimeteren door mijn moeder mijn haar maar wilde een keer wat andersquote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joeeee
[..]
Haar stem maakt het ook wel weer aandoenlijk.
Goed punt. Ik vind het zo cute als ze die paarse pruik op heeftquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:09 schreef Flippiee het volgende:
Haar stem maakt het ook wel weer aandoenlijk.
Dan kan elke debiel zingenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Autotune maakt bijna alles aandoenlijk!
Joeee.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Autotune maakt bijna alles aandoenlijk!
Of als ze zo tussen de knuffels ligtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt. Ik vind het zo cute als ze die paarse pruik op heeft![]()
![]()
Mooie stichting wel
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:14 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dankje![]()
Nog gelukt met je verbogen berichtje?
Stressquote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuDus ik ga mijn krant uitlezen en de dag gauw starten. Thanks for the reminder.
Vooral niet vergeten te lunchen. You're most welcome.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Dat ligt meer aan het feit dat ik's morgens aan de ene opdracht werk en 's middags aan het andere. Ik heb officieel stress nuDus ik ga mijn krant uitlezen en de dag gauw starten. Thanks for the reminder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |