SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat is hij nu al 3 jaarquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te scheiden, gewoon om de theorie uit te testen
Ik vind het wel echt kut dat ik er niet bij benquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
En Klawie.. Ik heb geen idee. Ik ga met 2 mensen mee in de auto, ligt dus aan hun hoe laat ik er ben
De mijne dus niet.quote:
Oh hihiquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De mijne dus niet.
En nu ga ik zijn kanaal weer doorklikken voordat ik definitief te moe ben om morgen om 7:00 op te staan.
Ga je niet meer heen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:49 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt kut dat ik er niet bij ben
Ik ook niet overigens. En dan heb ik nog de belofte gedaan naar de ESF-meet te komen ook morgenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hihiIk ben ook niet helemaal nuchter haha
Ohquote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:56 schreef klawie het volgende:
[..]
Alleen spareribs dumpen dat heb ik nl belooft maar we hebben een bedrijfsfeestje
Ja een uurtje ofzo moet lukkenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 01:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OhWel vet aardig van je! Maar je blijft toch wel eventjes?
Ik heb eerst moeten googlen wat het inhieldquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:00 schreef Dimachaerus het volgende:
wat is jullie plan van aanpak bij het bepalen van je 1 rm tijdens een training
ik moet poepenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb eerst moeten googlen wat het inhield
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |