Hij heet emo.gif als je bij eigenschappen kijktquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
hoe komttrouwens aan de naam emogif? het is tenslotte geen gif..
ja, maar gifjes bewegen tochquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij heet emo.gif als je bij eigenschappen kijkt
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:41 schreef gianni61 het volgende:
wilde nog een fabriek in gaan.
maar het regent. dus dat stellen we maar ff uit
Daar heb ik nog niks van gezien andersquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.
vanmorgen scheen de zon welquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Had je maar in het westen moeten wonen. Al vanaf 10 u vanmorgen alleen maar zon dat naar binnen schijnt.
Gemiste kansquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niks van gezien anders
Wat vervelendquote:
miserie, ik zeg het jequote:
Nog 3 weken dan hoef ik niet meer in deze doos te leven en hoef ik niet meer uren in het OV!quote:
Is ze lekker?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef ikbenrond het volgende:
Schoonmaakster komt zo, dus ik kan niet rustig in slaap vallen
/care, heb bij elkaar al 2 maanden ban gehad volgens mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie kunnen uitzien naar een ban
2,5 week nog hier.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:49 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nog 3 weken dan hoef ik niet meer in deze doos te leven en hoef ik niet meer uren in het OV!
100 notes op 73k postsquote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
/care, heb bij elkaar al 2 maanden ban gehad volgens mij
Zo he. Jou zou ik ook niet graag in een donker steegje treffen :squote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
2,5 week nog hier.
[..]
100 notes op 73k posts
Mensen die niet 15 op 71k posts.
Feestjes in een donker steegje lijken mij ook niet zo leukquote:Op woensdag 7 mei 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Zo he. Jou zou ik ook niet graag in een donker steegje treffen :s
wat zeg je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |