Daarom ook die omgevingsfoto. Die kan overal zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat ziet dat gehele Westland er van boven toch ook foeilelijk uit.
moet je je horizon verbreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw buurt is voor mij telkens iets te ver
Vriendelijk verzoek: mag er de volgende keer weer een volledige stokfoto, sleutelfoto en omgevingsfoto bij? Nu is het alleen te vinden als je er regelmatig komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarom ook die omgevingsfoto. Die kan overal zijn.
Moeten 2 personen tussen zitten, is ook het geval.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, moest je nou 1 of 2 beurten wachten?
Tis toch al twee ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, moest je nou 1 of 2 beurten wachten?
Waarom niet morgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:10 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tis toch al twee ?
Want dit is weer erg dichtbij zeg maar.
Als hij er donderdag nog ligt neem ik hem weer mee.
Je kan hem toch meteen een dorp verderop leggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Okdat ik hem vrijdag pas weer weg kan brengen, en dat is dan langer dan 24 uur.
Nee, ik heb een plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan hem toch meteen een dorp verderop leggen?
*ding dong* Ladies and gentlement, please fasten your seatbelts. *ding dong*quote:
Ik heb pinpoints gevonden met nog minder informatie. Dit is goed te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek: mag er de volgende keer weer een volledige stokfoto, sleutelfoto en omgevingsfoto bij? Nu is het alleen te vinden als je er regelmatig komt.
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:06 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik heb hem al gevonden, maar ik heb hem nog even laten liggen.
Ik wil hem donderdag ophalen, en vrijdag wegbrengen, als ik daar de kans voor krijg van de anderen.
Hou nog even een slag om de arm. Ik ben langs dat bord met die sticker, langs die kas gereden, maar ben niet uitgestapt om te kijken of de stok er echt ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerken
De pinpoint is juist.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerken
Ik heb wat gestartquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:05 schreef Nattekat het volgende:
Is het tegenwoordig traditie om een stokfie te maken?
Die was stiekem ook niet de eerste. Ik zou moeten graven, maar ik heb al eerder zulke foto's gemaakt. En vele met ons trouwens.quote:
Hij wilde natuurlijk dat je apportje met hem ging spelen...quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:34 schreef G-NiLES het volgende:
.... Nou die hond kan nog niet eens een bal vinden als ik hem voor hem weggooi... Hij vond even later wel de stok overigens. Dus toen moest ik alsnog alles uitleggen
quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die was stiekem ook niet de eerste. Ik zou moeten graven, maar ik heb al eerder zulke foto's gemaakt. En vele met ons trouwens.
Dat scheelt weer zoeken voor mijquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef Thijz het volgende:
[..]mijn eerste stamt uit september 2009:
[ afbeelding ]
Heb d'r nog een paar: hier, hier, hier en hier.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat scheelt weer zoeken voor mij
Aan de andere kant... eigenlijk is dat een plankfie
Gniles heeft hem toch ?quote:Op woensdag 7 mei 2014 22:10 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er net achter dat ik de stok in Zwijndrecht binnen 100 meter van indirecte familie heb gelegd. Had ik net zo goed op visite kunnen gaan
"jou spullen"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"jou spullen"Na 2 pogingen nog steeds een spelfout?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben Nazies die vorige twee wel gejat
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Daar zou ik in dat geval nog enigszins begrip voor hebben ookquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na 2 pogingen nog steeds een spelfout?
Misschien hebben Nazies die vorige twee wel gejat
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"jou spullen"op de andere kant staat "enthousiastellingen"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap sowieso dat hele verhaal met " je probeert hem zeker te stelen " wat er op staat niet zo goed..![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
En zo geschiedde...quote:
SPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[..]
En zo geschiedde...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in het bordje wat er 5 meter voor staat.
Game on!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Maringo het volgende:
hmm, compleet andere kant dan waar ik nu zitSPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Maringo het volgende:
Ik ben gisteren nog even door de buurt geweest daar om een iets minder opvallend bordje te zoeken, maar wilde hem kwijt voordat het echt donker werd want vandaag geen tijd om hem op te hangenSPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach. Nu gaatie lekker snel door (hopelijk).
Gewoon de url kopieren. Pluspuntje van de nieuwe maps vind ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Uhh... hoe de fuck kan je pinpointen in die nieuwe maps?
oquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon de url kopieren. Pluspuntje van de nieuwe maps vind ik.
Neherkade af, onder Station Moerwijk door en dan de Erasmusweg af. Kleine 15 minuten en je bent er.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
hmm, compleet andere kant dan waar ik nu zit
ff kijken hoe de dag loopt. Moet weer op tijd in Amsterdam zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neherkade af, onder Station Moerwijk door en dan de Erasmusweg af. Kleine 15 minuten en je bent er.
Je kan daar over de Wippolderlaan zo de A4 weer op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken hoe de dag loopt. Moet weer op tijd in Amsterdam zijn.
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan daar over de Wippolderlaan zo de A4 weer op.
Nope...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantie
Naar de A4 toe niet, over de Wippolderlaan 's middags. Dan komt iedereen juist weer naar Den Haag toe. De Binkhorst is daarentegen een no go area als je daar niks te zoeken hebt tijdens de avondspits.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantie
Ook niet voor mij nee, maar ken meerdere mensen (leraren?) die nog gewoon vrij zijnquote:
Ligt nog anders. Deze week is optioneel per school.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:23 schreef Maringo het volgende:
Basisscholen in Den Haag hebben geen vakantie meer, in Zoetermeer en Delft wel.
quote:
Volgende keer hang ik hem achter een snelwegbord, kijken wie er dan durftquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef FastFox91 het volgende:
Hij ligt bij mij aardig in de buurt, maar waarom dat bordje? Je mag daar heeul niet komen.
Naar een ander gehucht naar keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef FastFox91 het volgende:
en als je 'm hebt, waar moet die dan naartoe?
Echt niet...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:39 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Naar een ander gehucht naar keuze.
En daar mag je 24h over doen.
Je mag hem ook eerst thuis ff aan vrouw en kinderen laten zien.
Of de hond ermee laten spelen.
Dat was niet met deze Stok hoorquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:42 schreef G-NiLES het volgende:
Ja de stok was ook helemaal kleverig. Met van die putjes erin.
En hij stonk.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:42 schreef G-NiLES het volgende:
Ja de stok was ook helemaal kleverig. Met van die putjes erin.
Volgens mij heb ik die stok toen in Beverwijk gedumpt.quote:
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:53 schreef Nattekat het volgende:
Maar, mocht ik straks bij de stok aankomen, hoef ik niet te vechten met 3 andere personen die hem ook toevallig op komen halen?
Je kan beter bus 25 nemen. Die stopt daar op de hoek.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:29 schreef Nattekat het volgende:
http://9292.nl/reisadvies(...)trek/2014-05-08T1120
Van mij mag ie
9292.nl erkent bus 25 niet...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan beter bus 25 nemen. Die stopt daar op de hoek.
Ik zag het ja.. vaag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
9292.nl erkent bus 25 niet...
En mocht het mogelijk zijn, alles beter dan de tram
Misschien ook omdat je dan weer extra moet overstappene n dat teveel tijd kost.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is de dienstregeling van 25 en welk vervoersbedrijf is het?
Als ik ver vooruit kijk op 14 juni zie ik hem wel, volgens mij rijdt ie helemaal niet vandaag. Het is iig een langere reistijd. Ik stap liever wat minder over.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
Misschien ook omdat je dan weer extra moet overstappene n dat teveel tijd kost.
Intercity Den Haag Centraal > RR 2 of 3 naar Grote Markt en daar op HTM Bus 25 stappen
Dan de tram en een paar minuten lopen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ver vooruit kijk op 14 juni zie ik hem wel, volgens mij rijdt ie helemaal niet vandaag. Het is iig een langere reistijd. Ik stap liever wat minder over.
Hij rijdt wel:quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik ver vooruit kijk op 14 juni zie ik hem wel, volgens mij rijdt ie helemaal niet vandaag. Het is iig een langere reistijd. Ik stap liever wat minder over.
Maarehh... vechten dus?quote:
Lijkt er toch echt op dat ie trager is dan het huidige plan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hij rijdt wel:
http://www.htm.nl/reisinformatie/htmbuzz-25/
Vanmorgen nog erlangs gereden.Dingen staan altijd hopeloos in de weg bij hun eerste halte.
Zo dus: https://www.google.nl/map(...)pFQ07YuPnGH3IXVw!2e0
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef ActualFantasy het volgende:
Als er niemand gaat voor 6 uur vanavond is ie weg hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |