Hij is wel IN den haag geweest, alleen heeft ie er nooit aan een paal gelegenquote:Op maandag 5 mei 2014 22:15 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
best wel bizar dat hij nog nooit in Den Haag is geweest.
Is toch an sich dezelfde info als Maringo's site?quote:Op maandag 5 mei 2014 21:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze spreadsheet. Net weer bijgewerkt
Dat is de bron van Maringo's site.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is toch an sich dezelfde info als Maringo's site?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Is toch an sich dezelfde info als Maringo's site?
Klopt.quote:
Mooi. Dan poke ik je wel als ie weer in de buurt ligt.quote:
Dat is hemelsbreed.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef G-NiLES het volgende:
De vraag is natuurlijk of die 60km de retourafstand is.
Indien enkel...
[ afbeelding ]
Aardig stukkie randstad gecovered
Nop, 30km.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:40 schreef G-NiLES het volgende:
De vraag is natuurlijk of die 60km de retourafstand is.
Indien enkel...
[ afbeelding ]
Aardig stukkie randstad gecovered
Succesquote:Op dinsdag 6 mei 2014 13:59 schreef Meike26 het volgende:
Het is 40km retourafstand naar stok toe. 20km retour naar nieuwe verblijfplaats voor Stokkie.
Ben nu op de helft van enkele afstand naar Stok (iets later vertrokken + tegenwind). Groetjes vanaf N234, paaltje 2.9
En nu weer hophop die fiets op.
Oh, ik had je vanmorgen nog voor kunnen zijn!!quote:Op dinsdag 6 mei 2014 12:36 schreef Meike26 het volgende:
Zo, even klaar maken voor het fietsen, eten laten zakken en rond 13:15 de deur uit !*rustig stokje, ik kom eraan jongen*
Je link is niet goed, volgensmij moet je eindigen met [/img]quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Hebbes![]()
[Img]www.photobucket.com/albums/nn72/Meike28/IMG_20140506_143751.jpg[/]
Tegenwind heeft voor behoorlijke kop pijn gezorgd. Dat is niet fijn fietsen![]()
Maar vanaf nu wind mee
Photobucket op mobiel is niet te doen
Je link is niet goed, volgensmij moet je eindigen met [/img]quote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:47 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tegenwind heeft voor behoorlijke kop pijn gezorgd. Dat is niet fijn fietsen![]()
Maar vanaf nu wind mee
Heen wel, daarna ben je meestal al aardig geslooptquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
snap ik, maar met de fiets gaat dat aardig hoor!
Imgur werkt beter/makkelijker/snellerquote:Op dinsdag 6 mei 2014 14:44 schreef Meike26 het volgende:
Hebbes![]()
[Img]www.photobucket.com/albums/nn72/Meike28/IMG_20140506_143751.jpg[/]
Maar vanaf nu wind mee
Indd jaquote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heen wel, daarna ben je meestal al aardig gesloopt
Ik had echt gewild dat ik dat kon zeggen in Zandvoortquote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:23 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Indd ja. Op 5 km van huis en nog 25 km te gaan met stokplaatsing erbij dacht ik echt 'Fuck it', lekker naar huis getrappeld en zo maar eens de auto pakken. Ook op terug weg nog aardig wat zijwind gehad en een klein buitje.
Binnen nu en een paar uur ligt Stok op nieuwe plek
Ben ik blij dat het geen 21 juni is.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 16:47 schreef Meike26 het volgende:
Hij is nu opgepikt, vanuit Soest naar .... (nieuwe bestemming).
Nog voor het donker word ligt Stok op nieuwe plek
Dat valt nog tegen hoor met al dat geslinger van die fietspaden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 15:18 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
snap ik, maar met de fiets gaat dat aardig hoor!
Ik ben benieuwd. Tipje van de sluier?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 18:54 schreef Meike26 het volgende:
Stok is geplaatst.. straks de foto update (gewone compact camera gebruikt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: pinpoint omgevingsfotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILER: stokbord mist op streetviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:28 schreef Maringo het volgende:
Betere pinpoint:Dat ding heeft er amper 2 uur gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was in de buurt, ik zat te wachten op je foto's.quote:
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Maringo het volgende:
En hij hangt alweer:
Is het jouw doel om Westland vol te krijgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
in ieder geval alles in de buurt. Laatst ook Leidschendam gedaan, he.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het jouw doel om Westland vol te krijgen?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:32 schreef Maringo het volgende:
En hij hangt alweer:
Wat ziet dat gehele Westland er van boven toch ook foeilelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw buurt is voor mij telkens iets te verquote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
in ieder geval alles in de buurt. Laatst ook Leidschendam gedaan, he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |