Daarom ook die omgevingsfoto. Die kan overal zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat ziet dat gehele Westland er van boven toch ook foeilelijk uit.
moet je je horizon verbreden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jouw buurt is voor mij telkens iets te ver
Vriendelijk verzoek: mag er de volgende keer weer een volledige stokfoto, sleutelfoto en omgevingsfoto bij? Nu is het alleen te vinden als je er regelmatig komt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:52 schreef Maringo het volgende:
[..]
Daarom ook die omgevingsfoto. Die kan overal zijn.
Moeten 2 personen tussen zitten, is ook het geval.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, moest je nou 1 of 2 beurten wachten?
Tis toch al twee ?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, moest je nou 1 of 2 beurten wachten?
Waarom niet morgen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:10 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Tis toch al twee ?
Want dit is weer erg dichtbij zeg maar.
Als hij er donderdag nog ligt neem ik hem weer mee.
Je kan hem toch meteen een dorp verderop leggen?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Okdat ik hem vrijdag pas weer weg kan brengen, en dat is dan langer dan 24 uur.
Nee, ik heb een plan.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan hem toch meteen een dorp verderop leggen?
*ding dong* Ladies and gentlement, please fasten your seatbelts. *ding dong*quote:
Ik heb pinpoints gevonden met nog minder informatie. Dit is goed te doen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 21:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vriendelijk verzoek: mag er de volgende keer weer een volledige stokfoto, sleutelfoto en omgevingsfoto bij? Nu is het alleen te vinden als je er regelmatig komt.
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerkenquote:Op woensdag 7 mei 2014 09:06 schreef ActualFantasy het volgende:
Ik heb hem al gevonden, maar ik heb hem nog even laten liggen.
Ik wil hem donderdag ophalen, en vrijdag wegbrengen, als ik daar de kans voor krijg van de anderen.
Hou nog even een slag om de arm. Ik ben langs dat bord met die sticker, langs die kas gereden, maar ben niet uitgestapt om te kijken of de stok er echt ligt.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerken
De pinpoint is juist.quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Je had de juiste locatie doorgegeven? Dan kan ik het in de wiki's verwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |