Goed bezig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:09 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
[..]
En zo geschiedde...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De sleutel ligt in het bordje wat er 5 meter voor staat.
Game on!
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Maringo het volgende:
hmm, compleet andere kant dan waar ik nu zitSPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:12 schreef Maringo het volgende:
Ik ben gisteren nog even door de buurt geweest daar om een iets minder opvallend bordje te zoeken, maar wilde hem kwijt voordat het echt donker werd want vandaag geen tijd om hem op te hangenSPOILER: pinpointOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ach. Nu gaatie lekker snel door (hopelijk).
Gewoon de url kopieren. Pluspuntje van de nieuwe maps vind ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Nattekat het volgende:
Uhh... hoe de fuck kan je pinpointen in die nieuwe maps?
oquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gewoon de url kopieren. Pluspuntje van de nieuwe maps vind ik.
Neherkade af, onder Station Moerwijk door en dan de Erasmusweg af. Kleine 15 minuten en je bent er.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:14 schreef Bart het volgende:
[..]
hmm, compleet andere kant dan waar ik nu zit
ff kijken hoe de dag loopt. Moet weer op tijd in Amsterdam zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neherkade af, onder Station Moerwijk door en dan de Erasmusweg af. Kleine 15 minuten en je bent er.
Je kan daar over de Wippolderlaan zo de A4 weer op.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:17 schreef Bart het volgende:
[..]
ff kijken hoe de dag loopt. Moet weer op tijd in Amsterdam zijn.
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantiequote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan daar over de Wippolderlaan zo de A4 weer op.
Nope...quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantie
Naar de A4 toe niet, over de Wippolderlaan 's middags. Dan komt iedereen juist weer naar Den Haag toe. De Binkhorst is daarentegen een no go area als je daar niks te zoeken hebt tijdens de avondspits.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
Is rond de spits wel naadje, maar het is nog vakantie
Ook niet voor mij nee, maar ken meerdere mensen (leraren?) die nog gewoon vrij zijnquote:
Ligt nog anders. Deze week is optioneel per school.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:23 schreef Maringo het volgende:
Basisscholen in Den Haag hebben geen vakantie meer, in Zoetermeer en Delft wel.
quote:
Volgende keer hang ik hem achter een snelwegbord, kijken wie er dan durftquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:33 schreef FastFox91 het volgende:
Hij ligt bij mij aardig in de buurt, maar waarom dat bordje? Je mag daar heeul niet komen.
Naar een ander gehucht naar keuze.quote:Op donderdag 8 mei 2014 11:38 schreef FastFox91 het volgende:
en als je 'm hebt, waar moet die dan naartoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |