Je kan nu toch je lunch eten?quote:Op woensdag 7 mei 2014 12:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
Net weer thuis, ik word altijd zo misselijk in een bus, ik lijk ook de laatste week steeds van die chauffeurs te treffen die dat nog eens extra opwekken.
Ik heb nog steeds enorme spierpijn in mijn bovenbenen, maar ik vind dat ik vandaag wel weer wat moet doen. Dus ik vermoed dat ik vanmiddag maar even op de fiets stap.
Normaal pakte ik nu als ik thuiskwam een tosti, maar die sla ik vandaag maar even over. Gewoon omdat ik weet dat het bij mij meer vreetgedrag gaat opwekken.
Gisteravond heb ik een komkommer gepakt, ik had zo'n trek in iets, het leek mij de minst slechte keuze.
Dat doe ik ook. Ik bedoelde meer dat ik nu gewoon brood smeer in plaats van een tosti te gaan bouwen.quote:
Dan las ik het verkeerdquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:20 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik bedoelde meer dat ik nu gewoon brood smeer in plaats van een tosti te gaan bouwen.
Ik vind hem mooiquote:Op woensdag 7 mei 2014 12:34 schreef Patoshik het volgende:
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens een lijstje doen:
T: Schaaltje vol aardbeien (10:00)
O: 2 volkoren bth met filet american (11:30)
L: 2 volkoren bth met gebraden gehakt (12:30/13:00)
T: Schaaltje magere bosvruchten yoghurt (of zo'n klein bakje Oikos aardbei) (15:00)
D: Broodje kebap (de jarige mag kiezen he..) met zo min mogelijk vlees/saus want ik hou niet van dik belegde broodjes (17:00)
S: Bootcamp (19:30)
T: Vast wel wat op de verjaardag van m'n zusje, of gewoon m'n geplande banaan.![]()
V(ocht): water.
Normaal eet ik overdag iets meer maar omdat het vanavond vast wel wat meer word qua kcal de hele dag maar wat rustig aan doen.
Iemand nog tips/opmerkingen?
Kon je nergens een lunch vandaan halen?quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef xuryah het volgende:
Ik heb vandaag weer een slechte lijst helaas..
Vanmorgen werd ik gebeld of ik wilde werken vandaag in een museum. En ik moest er zsm zijn. Snel ontbeten met een bakje yoghurt en banaan.. niet aan een lunch gedacht, dus ik eet pas weer s avonds
Denk dat ik dan maar pasta spinazie eet. Vult tenminste. Samen met vriendinnetjes eten
Heb je geen pauze en een supermarkt of cafeetje in de buurt?,quote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kon je nergens een lunch vandaan halen?
Ik hoop dat je niet omvalt.
Nee, had mn portemonnee niet bij me en ik had sowieso geen pauze. Maar ik heb t overleefdquote:Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef appelsap het volgende:
[..]
Kon je nergens een lunch vandaan halen?
Ik hoop dat je niet omvalt.
Volgens mij ligt het er ook aan waar het vet zit. Bij mij zit het nu vooral nog bij de billen en benen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Okay nu is het wel duidelijk voor mij dat BMI zo weinig zegt van hoe iemand eruit ziet
ik heb een bmi van 26 maar zie er nog lang niet zo uit op mn buik.
Je BMI zegt helemaal niets. Ik ben met lichaamsvet omlaag gegaan, terwijl mijn BMI omhoog is gegaan. Dat is ook niet zo raar, aangezien ik wel qua spieren ben aangekomen. En spieren zijn zwaarder dan vet, dus gemakkelijk te verklarenquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Okay nu is het wel duidelijk voor mij dat BMI zo weinig zegt van hoe iemand eruit ziet
ik heb een bmi van 26 maar zie er nog lang niet zo uit op mn buik.
Baasquote:Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben sinds januari ook bezig met een compleet andere leefstijl. Ik wil het niet 'diëten' noemen, want dat is het niet. Ik wil een gezond, verantwoord leven. En dit bevalt mij helemaal prima! In het weekend eet ik in principe gewoon lekker wat ik wil, met mate natuurlijk. De ene keer ga ik lekker sushi eten of maak ik een broodje hamburger. Moet kunnen allemaal!
Ik ben van 78,9 naar 71,1 gegaan in ongeveer 4 maandjes. Super blij mee! Mijn BMI is nog steeds te hoog, maar ik ben ook nog niet klaar. Het gaat nu steeds langzamer, maar dat vind ik niet erg. Het hoeft ook helemaal niet snel te gaan voor mij!
Ik heb een foto gemaakt van toen ik begon met de nieuwe leefstijl en toen ik 3 maanden bezig was heb ik ook een foto gemaakt. Zie hieronder:
[ afbeelding ]
Deze foto is dus een maand oud. De foto die ik hieronder zet is van een week geleden:
[ afbeelding ]
Ben echt zo trots op mijzelf! En de motivatie is nog heel hoog.
Veel succes allemaal met de nieuwe leefstijl, ik weet dat het soms erg pittig kan zijn. Doorzetten en de knop omzetten is 1 van de belangrijkste dingen imho.
Dat is echt wel heel tofquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Baas
Wel grappig om die verschillen te zien trouwens.
* IJsdraakje schommelt ook rond BMI 27, maar de verdeling is weer compleet anders
Edit: En even een wtf van mijn kant, net mezelf weer eens opgemeten sinds oktober ofzo. (Dat het daadwerkelijk ergens genoteerd stond, that is.) Blijkt m'n taille 8cm gekrompen. Naaaais.
Leuk een mede dwergquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
BMI is iets wat met mijn lengte van 1,57 eigenlijk niet accuraat meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |