abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139656512
:W

Net weer thuis, ik word altijd zo misselijk in een bus, ik lijk ook de laatste week steeds van die chauffeurs te treffen die dat nog eens extra opwekken.

Ik heb nog steeds enorme spierpijn in mijn bovenbenen, maar ik vind dat ik vandaag wel weer wat moet doen. Dus ik vermoed dat ik vanmiddag maar even op de fiets stap.

Normaal pakte ik nu als ik thuiskwam een tosti, maar die sla ik vandaag maar even over. Gewoon omdat ik weet dat het bij mij meer vreetgedrag gaat opwekken.

Gisteravond heb ik een komkommer gepakt, ik had zo'n trek in iets, het leek mij de minst slechte keuze.
pi_139656557
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:14 schreef laiveneertiekje het volgende:
:W

Net weer thuis, ik word altijd zo misselijk in een bus, ik lijk ook de laatste week steeds van die chauffeurs te treffen die dat nog eens extra opwekken.

Ik heb nog steeds enorme spierpijn in mijn bovenbenen, maar ik vind dat ik vandaag wel weer wat moet doen. Dus ik vermoed dat ik vanmiddag maar even op de fiets stap.

Normaal pakte ik nu als ik thuiskwam een tosti, maar die sla ik vandaag maar even over. Gewoon omdat ik weet dat het bij mij meer vreetgedrag gaat opwekken.

Gisteravond heb ik een komkommer gepakt, ik had zo'n trek in iets, het leek mij de minst slechte keuze.
Je kan nu toch je lunch eten?
pi_139656673
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kan nu toch je lunch eten?
Dat doe ik ook. Ik bedoelde meer dat ik nu gewoon brood smeer in plaats van een tosti te gaan bouwen.
pi_139656876
Later op de avond sws iets van caseine, bak kwark of een shake.. Langzame eiwitten om de nacht een beetje door te komen tot het ontbijt.. Verlies mijn gewicht toch liever in vet dan in spier.. 8)7
pi_139656972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:20 schreef laiveneertiekje het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Ik bedoelde meer dat ik nu gewoon brood smeer in plaats van een tosti te gaan bouwen.
Dan las ik het verkeerd ^O^
pi_139657010
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens een lijstje doen:

T: Schaaltje vol aardbeien (10:00)
O: 2 volkoren bth met filet american (11:30)
L: 2 volkoren bth met gebraden gehakt (12:30/13:00)
T: Schaaltje magere bosvruchten yoghurt (of zo'n klein bakje Oikos aardbei) (15:00)
D: Broodje kebap (de jarige mag kiezen he..) met zo min mogelijk vlees/saus want ik hou niet van dik belegde broodjes (17:00)
S: Bootcamp (19:30)
T: Vast wel wat op de verjaardag van m'n zusje, of gewoon m'n geplande banaan. :P

V(ocht): water.

Normaal eet ik overdag iets meer maar omdat het vanavond vast wel wat meer word qua kcal de hele dag maar wat rustig aan doen.

Iemand nog tips/opmerkingen?
pi_139657374
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 12:34 schreef Patoshik het volgende:
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens een lijstje doen:

T: Schaaltje vol aardbeien (10:00)
O: 2 volkoren bth met filet american (11:30)
L: 2 volkoren bth met gebraden gehakt (12:30/13:00)
T: Schaaltje magere bosvruchten yoghurt (of zo'n klein bakje Oikos aardbei) (15:00)
D: Broodje kebap (de jarige mag kiezen he..) met zo min mogelijk vlees/saus want ik hou niet van dik belegde broodjes (17:00)
S: Bootcamp (19:30)
T: Vast wel wat op de verjaardag van m'n zusje, of gewoon m'n geplande banaan. :P

V(ocht): water.

Normaal eet ik overdag iets meer maar omdat het vanavond vast wel wat meer word qua kcal de hele dag maar wat rustig aan doen.

Iemand nog tips/opmerkingen?
Ik vind hem mooi
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:31:54 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139658740
O: kwark m bessen en granola
T: niks
L: 3 pannekoeken met klein beetje kaas, 1 pannekoek m beetje stroop
T: roggebrood m kaas
D: stuffed cabbage casserole
T: niks

En ik ga vanavond een flink eind wandelen want de hele dag thuis met een kind met een gebroken arm en regen buiten helpt niet mee met bewegen. :')

Gefeliciteerd Pato!
pi_139659293
Ik heb vandaag weer een slechte lijst helaas..
Vanmorgen werd ik gebeld of ik wilde werken vandaag in een museum. En ik moest er zsm zijn. Snel ontbeten met een bakje yoghurt en banaan.. niet aan een lunch gedacht, dus ik eet pas weer s avonds :'(
Denk dat ik dan maar pasta spinazie eet. Vult tenminste. Samen met vriendinnetjes eten :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:01:19 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139661368
Owjah, een lijstje...

O: 3 volkoren met aardbeien. 200 ml lv yoghurt. Banaan, 2 tl suiker.
T: Pakje crackertjes.
T2: Traktatie op m'n werk, gelukkig vol lactose. Heb de laatste kantoorfruit-aardbeien gepakt. 4 aardbeien dus.
L: 4 volkoren. 2 corned beef 1 plak op twee boterhammen, 2 kalkoenfilet.Grote earl grey thee met sojamelk en kaneelsiroop.
T: Heb nog een banaan en een appel. Denk dat het de appel wordt, heb al een banaan op. Dat kantoorfruit helpt wel. Ik ga er serieus beter van snacken.
D: Goede vraag. Vriendlief kookt, maar ik ga uit van iets simpels. Wraps met roomkaas, sla, ananas en gerookte kipfilet of zelfgemaakte ragout uit de vriezer met champignons en rijst.
S: Uur paardrijden.
T: Glas ranja.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139663894
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:48 schreef xuryah het volgende:
Ik heb vandaag weer een slechte lijst helaas..
Vanmorgen werd ik gebeld of ik wilde werken vandaag in een museum. En ik moest er zsm zijn. Snel ontbeten met een bakje yoghurt en banaan.. niet aan een lunch gedacht, dus ik eet pas weer s avonds :'(
Denk dat ik dan maar pasta spinazie eet. Vult tenminste. Samen met vriendinnetjes eten :)
Kon je nergens een lunch vandaan halen?
Ik hoop dat je niet omvalt.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:57:47 #137
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139664812
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef appelsap het volgende:

[..]

Heb je geen pauze en een supermarkt of cafeetje in de buurt?,
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139665950
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:29 schreef appelsap het volgende:

[..]

Nee, had mn portemonnee niet bij me en ik had sowieso geen pauze. Maar ik heb t overleefd :) net thuis en lekker pasta maken! Die carbs heb ik nu wel nodig :P
pi_139667939
Ik ben sinds januari ook bezig met een compleet andere leefstijl. Ik wil het niet 'diëten' noemen, want dat is het niet. Ik wil een gezond, verantwoord leven. En dit bevalt mij helemaal prima! In het weekend eet ik in principe gewoon lekker wat ik wil, met mate natuurlijk. De ene keer ga ik lekker sushi eten of maak ik een broodje hamburger. Moet kunnen allemaal!

Ik ben van 78,9 naar 71,1 gegaan in ongeveer 4 maandjes. Super blij mee! Mijn BMI is nog steeds te hoog, maar ik ben ook nog niet klaar. Het gaat nu steeds langzamer, maar dat vind ik niet erg. Het hoeft ook helemaal niet snel te gaan voor mij!

Ik heb een foto gemaakt van toen ik begon met de nieuwe leefstijl en toen ik 3 maanden bezig was heb ik ook een foto gemaakt. Zie hieronder:

Deze foto is dus een maand oud. De foto die ik hieronder zet is van een week geleden:

Ben echt zo trots op mijzelf! En de motivatie is nog heel hoog.

Veel succes allemaal met de nieuwe leefstijl, ik weet dat het soms erg pittig kan zijn. Doorzetten en de knop omzetten is 1 van de belangrijkste dingen imho.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mrs.Salvatore op 07-05-2014 18:45:01 ]
Gewoon normaal doen ja.
pi_139668096
Wauw, toplichaam!
pi_139668520
Wauw, ik wil ook zo'n buik! :9
Te hoog BMI zeg je? Dat is niet te zien aan je. Ik vind je prachtig.
pi_139669272
Wow, wat een lijf! Dat wil ik ook wel.

Ik ben net na het eten(burrito's met kip, komkommer, paprika, maīs en zelfgemaakte wraps) nog even een rondje wezen fietsen. 11,5 km in ongeveer 35 minuten schat ik.
pi_139669594
Ah lief van jullie dames! O+

Mijn BMI is 27. Je zal het misschien niet direct zien, maar het zit er wel! Ik wil er nog ongeveer een kilootje of 6 af. Dan weeg ik 65 en dat is perfect voor mijn lengte :)
Gewoon normaal doen ja.
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:32:15 #144
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_139670061
Okay nu is het wel duidelijk voor mij dat BMI zo weinig zegt van hoe iemand eruit ziet :P
ik heb een bmi van 26 maar zie er nog lang niet zo uit op mn buik.
pi_139670449
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Okay nu is het wel duidelijk voor mij dat BMI zo weinig zegt van hoe iemand eruit ziet :P
Volgens mij ligt het er ook aan waar het vet zit. Bij mij zit het nu vooral nog bij de billen en benen. :9
Gewoon normaal doen ja.
pi_139670901
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:32 schreef SacreCoeur het volgende:
Je BMI zegt helemaal niets. Ik ben met lichaamsvet omlaag gegaan, terwijl mijn BMI omhoog is gegaan. Dat is ook niet zo raar, aangezien ik wel qua spieren ben aangekomen. En spieren zijn zwaarder dan vet, dus gemakkelijk te verklaren :)
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:50:06 #147
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139671122
BMI is iets wat met mijn lengte van 1,57 eigenlijk niet accuraat meer is.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 mei 2014 @ 19:50:26 #148
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_139671144
quote:
10s.gif Op woensdag 7 mei 2014 18:38 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben sinds januari ook bezig met een compleet andere leefstijl. Ik wil het niet 'diëten' noemen, want dat is het niet. Ik wil een gezond, verantwoord leven. En dit bevalt mij helemaal prima! In het weekend eet ik in principe gewoon lekker wat ik wil, met mate natuurlijk. De ene keer ga ik lekker sushi eten of maak ik een broodje hamburger. Moet kunnen allemaal!

Ik ben van 78,9 naar 71,1 gegaan in ongeveer 4 maandjes. Super blij mee! Mijn BMI is nog steeds te hoog, maar ik ben ook nog niet klaar. Het gaat nu steeds langzamer, maar dat vind ik niet erg. Het hoeft ook helemaal niet snel te gaan voor mij!

Ik heb een foto gemaakt van toen ik begon met de nieuwe leefstijl en toen ik 3 maanden bezig was heb ik ook een foto gemaakt. Zie hieronder:

[ afbeelding ]

Deze foto is dus een maand oud. De foto die ik hieronder zet is van een week geleden:

[ afbeelding ]

Ben echt zo trots op mijzelf! En de motivatie is nog heel hoog.

Veel succes allemaal met de nieuwe leefstijl, ik weet dat het soms erg pittig kan zijn. Doorzetten en de knop omzetten is 1 van de belangrijkste dingen imho.
Baas _O_

Wel grappig om die verschillen te zien trouwens. :P
* IJsdraakje schommelt ook rond BMI 27, maar de verdeling is weer compleet anders

Edit: En even een wtf van mijn kant, net mezelf weer eens opgemeten sinds oktober ofzo. (Dat het daadwerkelijk ergens genoteerd stond, that is.) Blijkt m'n taille 8cm gekrompen. Naaaais.

[ Bericht 4% gewijzigd door IJsdraakje op 07-05-2014 20:01:02 ]
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:06:33 #149
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_139671960
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Baas _O_

Wel grappig om die verschillen te zien trouwens. :P
* IJsdraakje schommelt ook rond BMI 27, maar de verdeling is weer compleet anders

Edit: En even een wtf van mijn kant, net mezelf weer eens opgemeten sinds oktober ofzo. (Dat het daadwerkelijk ergens genoteerd stond, that is.) Blijkt m'n taille 8cm gekrompen. Naaaais.
Dat is echt wel heel tof
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 7 mei 2014 @ 20:15:48 #150
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_139672423
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 19:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
BMI is iets wat met mijn lengte van 1,57 eigenlijk niet accuraat meer is.
Leuk een mede dwerg :P
Ik ben 1.58 :') boven de 60 kg zie ik er al uit alsof ik extreme obesitas heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')