abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139690957
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb een bio-dinges flesje, bij de stroop afdeling en het schijnt een hoger zoetend vermogen te hebben maar lagere huppeldepup... shit, hoe heet dat nou... Argh!
Wat low carb dingen ook hebben: lagere glycemische index!
Ik googelde dat spul net omdat ik geen idee heb wat t is.
Kwam ik deze tegen:
http://realfoodforager.com/why-i-never-use-agave/
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139691412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Deze ticker moet wel goed zijn als het goed is. http://swlf.lilyslim.com/IOAPp1.png
Staat er in :Y
  donderdag 8 mei 2014 @ 11:17:34 #253
319308 Tink89
To live is to dance
pi_139691846
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar waarom zou je als je er ook mee af kunt vallen? Als je maar binnen je kcal van de dag blijft toch? Het is echt niet ongezond hoor.

Hiervan is Tink89 een goed voorbeeld van. Die eet geloof ik wel 8 boterhammen op een dag en is toch al (als ik het goed heb) 40 kilo kwijt.
True, meestal 7 of 8 volkoren boterhammen op een dag. En je onderschat me. De ticker staat op 48 kilo, waarvan het laatste half jaar stabiel :s)

Lijstje voor vandaag:
O: 3 volkoren. 2 corned beef, 1 aardbeien. Plak kandijkoek met nepboter, 1 tl suiker op de aardbeien.
T:
L: IJsbergsla, 2 gekookte eitjes, 1 plak 30+kaas oude kaas, 2 plakjes kalkoenfilet, handje pepitamix, wat saladedressing en twee eetlepels ananas. Salade dus.
T: Pakje crackertjes. Misschien nog een appel. Ligt eraan hoe laat ik weg ga op m'n werk.
D: Goede vraag. We moeten meteen door de stad in en eerst nog met vriendlief naar de tandarts. Wellicht een wok-to-go in de stad. Heb daar best zin in.
S: Paar uurtjes winkelen dus. Best intensief, steeds aan- en uitkleden, met tassen sjouwen en km's lopen.
T: Bij m'n favo koffietentje een rooibosthee met kaneelsiroop en opgeschuimde sojamelk aka Winter Sunset c_/
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_139691908
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Bij de C&A willen ze nog weleens broeken voor een tientje hebben hangen. En volgens mij is het daar uitverkoop nu.
Bedankt voor de tip. Tientje kan er nog wel vanaf. :P
pi_139691960
Oeps Tink. :P Ik wist dat het veel was maar zoveel was ik even vergeten. Al die getallen/gewichten hier altijd. :P
pi_139692110
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:01 schreef Puala het volgende:

[..]

Staat er in :Y
Thanx!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_139692120
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:19 schreef appelsap het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip. Tientje kan er nog wel vanaf. :P
Heb even gekeken ik heb er afgelopen weekend een broek van een tientje en van 20 euro gekocht :)
pi_139692205
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:18 schreef appelsap het volgende:
First world problem: Mijn broeken zijn echt veel te groot aan het worden en ik heb geen geld voor een nieuwe. ;(
Misschien is dit ook nog een tip: http://www.hm.com/nl/prod(...)20-A#article=14020-C

In allerlei kleurtjes en weet ik veel wat. :P En niet zo duur. Ik heb hem zelf ook en ik vind 'm heel erg lekker zitten.
pi_139692265
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:30 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Misschien is dit ook nog een tip: http://www.hm.com/nl/prod(...)20-A#article=14020-C

In allerlei kleurtjes en weet ik veel wat. :P En niet zo duur. Ik heb hem zelf ook en ik vind 'm heel erg lekker zitten.
Volgens mij had ik die gepast in de winkel. Maar er moest zo'n stuk aan de onderkant af dat heel het model weg viel haha.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 mei 2014 @ 11:34:12 #260
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139692327
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Is geen hype. Er zit echt wel waarheid achter. Tuurlijk eet ik ook wel brood, maar niet meer elke dag. En blijkbaar werpt het zijn vruchten af, want ik ben al 8 kilo kwijt.
Ik ben met zes sneden brood per dag 27 kilo afgevallen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139692411
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:34 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben met zes sneden brood per dag 27 kilo afgevallen...
Ieder voor zich, toch? Wel erg knap trouwens zeg! Wat is je streven?
Gewoon normaal doen ja.
  Licht Ontvlambaar donderdag 8 mei 2014 @ 11:39:00 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_139692487
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Ieder voor zich, toch? Wel erg knap trouwens zeg! Wat is je streven?
De 8 die er inmiddels weer aanzitten kwijtraken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_139692499
quote:
1s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:39 schreef Sjeen het volgende:

[..]

De 8 die er inmiddels weer aanzitten kwijtraken.
Heel goed.
Gewoon normaal doen ja.
pi_139692609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Volgens mij had ik die gepast in de winkel. Maar er moest zo'n stuk aan de onderkant af dat heel het model weg viel haha.
Ja dat is wel het nadeel van broeken met een 'gewone' maat zoals M of maat 40. Ik had bijvoorbeeld juist een perfecte lengte met maat 42 en maat 40 paste wel alleen was weer wat te kort voor mij. Heel erg jammer vond ik dat want ik vond hem heel erg lekker zitten. :P
pi_139692757
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:42 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ja dat is wel het nadeel van broeken met een 'gewone' maat zoals M of maat 40. Ik had bijvoorbeeld juist een perfecte lengte met maat 42 en maat 40 paste wel alleen was weer wat te kort voor mij. Heel erg jammer vond ik dat want ik vond hem heel erg lekker zitten. :P
Ja als je lang bent krijg je natuurlijk weer dat het te kort is. Hebben mijn schoonzusjes ook. pas meestal gewoon de broeken, sla ze alvast naar binnen om om te kijken of het er dan nog uitziet. Vooral met die skinny's tegenwoordig heb je dan dat het aan de onderkant gaat flubberen omdat het niet meer aansluit. Agjah met een beetje zoeken komen we er wel toch? :)
pi_139692868
appelsap, misschien dat je je broeken nog wat kan laten innemen? Ik dacht dat dat nog wel te doen was(al heb ik het nog nooit zelf gedaan).

Ik ben toendertijd met 6 boterhammen per dag 20 kilo afgevallen. Nu zit ik op 5 a 6 boterhammen per dag. Ik zie mijzelf ook niet heel snel allerlei fancy lunches klaarmaken eerlijk gezegd.

Mijn spierpijn is bijna weg *O*

Gelukkig maar, want vanavond ga ik weer sporten, en ik vrees dat wij dezelfde les krijgen als die ik maandag gedaan heb.

Mijn broeken zijn trouwens altijd te lang. Ik denk dat ik lengtemaat 28 of 29 heb, dus ik mag ze altijd inkorten.
pi_139693114
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:50 schreef laiveneertiekje het volgende:
appelsap, misschien dat je je broeken nog wat kan laten innemen? Ik dacht dat dat nog wel te doen was(al heb ik het nog nooit zelf gedaan).

Ik ben toendertijd met 6 boterhammen per dag 20 kilo afgevallen. Nu zit ik op 5 a 6 boterhammen per dag. Ik zie mijzelf ook niet heel snel allerlei fancy lunches klaarmaken eerlijk gezegd.

Mijn spierpijn is bijna weg *O*

Gelukkig maar, want vanavond ga ik weer sporten, en ik vrees dat wij dezelfde les krijgen als die ik maandag gedaan heb.

Mijn broeken zijn trouwens altijd te lang. Ik denk dat ik lengtemaat 28 of 29 heb, dus ik mag ze altijd inkorten.
Ik heb geen idee welke lengtemaat ik heb. Maar 30 (Wat vaak de kortste is bij bijv een H&M) is me echt veel te lang. Moet misschien een keer op naailes gaan ofzo. Want moet nu steeds mijn moeder of schoonmoeder lastig vallen :@

---------------

Nu wel het toch over kleren hebben.. Ben op zoek naar nieuwe shirtjes en vind helemaal niks leuk. Ja wat ik leuk vind zijn shirtjes van 30 - 50 euro per stuk. Ik heb er daar al wat van gekocht maar budget raakt op en heb echt een shirtjes gebrek.
pi_139693164
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik heb geen idee welke lengtemaat ik heb. Maar 30 (Wat vaak de kortste is bij bijv een H&M) is me echt veel te lang. Moet misschien een keer op naailes gaan ofzo. Want moet nu steeds mijn moeder of schoonmoeder lastig vallen :@

---------------

Nu wel het toch over kleren hebben.. Ben op zoek naar nieuwe shirtjes en vind helemaal niks leuk. Ja wat ik leuk vind zijn shirtjes van 30 - 50 euro per stuk. Ik heb er daar al wat van gekocht maar budget raakt op en heb echt een shirtjes gebrek.
M&S? BonPrix?
pi_139693216
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:00 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

M&S? BonPrix?
Zal eens kijken. Die sites heb ik nog niet gehad. :)
pi_139693385
Esprit heeft toch ook nog wel eens wat goedkopere shirtjes dacht ik.

En een broek inkorten is best makkelijk te leren hoor, dus gewoon eens doen!
pi_139693471
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:06 schreef laiveneertiekje het volgende:
Esprit heeft toch ook nog wel eens wat goedkopere shirtjes dacht ik.

En een broek inkorten is best makkelijk te leren hoor, dus gewoon eens doen!
Ik heb het voor elkaar gekregen een naaimachine tijdens handenarbeid totaal naar de gallemiezen te helpen toen ik 2 lapjes gewoon aan elkaar moest naaien om te oefenen :') Ben niet zo handig met dat soort dingen.

En de esprit had ik ook al gekeken idd. heb wel een awesome shirtje bij de open32 besteld.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:13:31 #272
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_139693651
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 11:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

---------------

Wehkamp al gehad? die verkoopt gewoon merken & hebben vaak acties.

Ik weet niet precies welke maat en stijl je hebt :P mijne nieuwe favo winkel is River Island.
Iets prijziger dan H&M maar goedkoper dan de meeste grote merken.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:14:09 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_139693676
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Of O+ Lyles golden syrup O+ Of maple syrup. Of honing.
Ik las laatst zelfs iemand die gepureerde pompoen gebruikte voor het zoet.

Ik doe er trouwens ook altijd spelt bij. En veul kaneel.
Waar haal je spelt? Wel een goed idee trouwens!
pi_139693704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 12:13 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wehkamp al gehad? die verkoopt gewoon merken & hebben vaak acties.

Ik weet niet precies welke maat en stijl je hebt :P mijne nieuwe favo winkel is River Island.
Iets prijziger dan H&M maar goedkoper dan de meeste grote merken.
M-L bestel ze meestal online alle twee en stuur er 1 terug :') :@

heb deze gevonden is wel leuk toch? http://www.wehkamp.nl/dam(...)9,3,17&SM=5&AAPP=100

En gaat ook eens op zoek naar die River Island.
  donderdag 8 mei 2014 @ 12:16:15 #275
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_139693750
EDC blijft echt heel lang mooi ook, maar het valt soms wel kleiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')