Vandaar dat ik het je vroeg.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Allinson. Nee dus
In bijna al het brood zit overigens wel suiker
Je hebt wel een korte! Geen idee hoe je dat kan wijzigen en je naam staat er nu niet bovenquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Thanx!![]()
Dit is de mijne
http://swlm.lilyslim.com/2JTPp1.png
Deze is van Ravage
http://swlf.lilyslim.com/tERCp2.png
Ik vind het eigenlijk gek dat er in vrijwel al het brood suiker zit.quote:
Ik ook. Maar dat vind ik van heel veel dingen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk gek dat er in vrijwel al het brood suiker zit.
Ik ben al aan het kijken. Zo eens op de pc doen op de ipad werkt voor geen meter :pquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt wel een korte! Geen idee hoe je dat kan wijzigen en je naam staat er nu niet boven
Ik heb nog nooit suiker oid toegevoegd aan soepquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik ook. Maar dat vind ik van heel veel dingen.
Als ik bepaalde dingen zelf maak (brood, soep, saus, marinades enz. enz. ) gaat er nergens suiker in.
Heel soms een andere zoetstof (honing in sommige marinades bijv.) maar ook minimaal.
Klopt warmte en suiker, gist vind dat prachtig.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:45 schreef Myraela het volgende:
Ik doe wel een theelepel suiker in mijn focaccia brood, naanbrood en pizzadeeg. Heb altijd begrepen dat het gist daarvan beter gaat werken.
Eet je wel agave siroop?quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Helaas zit er in cornflakes suiker, dus even geen cornflakes! Zelfs in mijn biologische geitenwollen sokken muesli zit suiker.
Maar wel leuk, VickyKan je vandaag lekker uitrusten of moet je werken?
quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Eet je wel agave siroop?
Zo ja kan ik je zelf gemaakte granola van havermout, noten, zaden en wat agavesiroop aanraden. Echt heel erg jummie!
En er zijn er ook die de siroop achterwege laten en een geprakte banaan erdoor doorn trouwens.
cupasoup en magnetronmaaltijden, mee eens... Brood mijden vind ik zo'n hype.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:43 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Brood zou je eigenlijk zoveel mogelijk moeten vermijden imho. Net zoals cup a soep en magnetronmaaltijden en zo.
Is geen hype. Er zit echt wel waarheid achter. Tuurlijk eet ik ook wel brood, maar niet meer elke dag. En blijkbaar werpt het zijn vruchten af, want ik ben al 8 kilo kwijt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:17 schreef Sjeen het volgende:
[..]
cupasoup en magnetronmaaltijden, mee eens... Brood mijden vind ik zo'n hype.
Isabeau, tuinkers!
Bij de C&A willen ze nog weleens broeken voor een tientje hebben hangen. En volgens mij is het daar uitverkoop nu.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:18 schreef appelsap het volgende:
First world problem: Mijn broeken zijn echt veel te groot aan het worden en ik heb geen geld voor een nieuwe.
concerten waren zondag en maandag.quote:Op donderdag 8 mei 2014 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Helaas zit er in cornflakes suiker, dus even geen cornflakes! Zelfs in mijn biologische geitenwollen sokken muesli zit suiker.
Maar wel leuk, VickyKan je vandaag lekker uitrusten of moet je werken?
Ik eet geen chips meer > 20 kg kwijt. Zo kun je voor alles wel wat verzinnen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is geen hype. Er zit echt wel waarheid achter. Tuurlijk eet ik ook wel brood, maar niet meer elke dag. En blijkbaar werpt het zijn vruchten af, want ik ben al 8 kilo kwijt.
Ik heb ook niet gezegd dat het slecht is. Maar, ik ben wel van mening dat je het best kan beperken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:35 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik eet geen chips meer > 20 kg kwijt. Zo kun je voor alles wel wat verzinnen.![]()
Als je brood met normale porties eet is het echt niet slecht hoor. En dat is met alles zo. Afvallen is echt geen wetenschap. Er moet gewoon minder energie in dan eruit gaat. Of je dat gaan oplossen met 100 appels op een dag of 2 keer naar de mac donalds maakt dat echt geen verschil. Of het gezond is.. dat is een tweede maar afvallen zul je wel.
Suiker compenseert de zoute smaak.quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:30 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat vind ik van heel veel dingen.
Als ik bepaalde dingen zelf maak (brood, soep, saus, marinades enz. enz. ) gaat er nergens suiker in.
Heel soms een andere zoetstof (honing in sommige marinades bijv.) maar ook minimaal.
Ik heb een bio-dinges flesje, bij de stroop afdeling en het schijnt een hoger zoetend vermogen te hebben maar lagere huppeldepup... shit, hoe heet dat nou... Argh!quote:Op donderdag 8 mei 2014 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]nee, dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd.
Heb wel ahornsiroop in huis, maar nog niet gebruikt.
Maar waarom zou je als je er ook mee af kunt vallen? Als je maar binnen je kcal van de dag blijft toch? Het is echt niet ongezond hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat het slecht is. Maar, ik ben wel van mening dat je het best kan beperken.
Waar zie je mij zeggen dat het ongezond is?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:38 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar waarom zou je als je er ook mee af kunt vallen? Als je maar binnen je kcal van de dag blijft toch? Het is echt niet ongezond hoor.
Hiervan is Tink89 een goed voorbeeld van. Die eet geloof ik wel 8 boterhammen op een dag en is toch al (als ik het goed heb) 40 kilo kwijt.
Ofquote:Op donderdag 8 mei 2014 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eet je wel agave siroop?
Zo ja kan ik je zelf gemaakte granola van havermout, noten, zaden en wat agavesiroop aanraden. Echt heel erg jummie!
En er zijn er ook die de siroop achterwege laten en een geprakte banaan erdoor doorn trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |