SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij volgt dezelfde opleiding die ik wil volgen.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
én geschiedenis leraar in opleiding (voorlopig)
Alles wat een vrouw zoekt.
LR.
Best bijzonder dat ik daar pas gister achterkwam en niet tijdens de ontmoetingquote:Op maandag 5 mei 2014 17:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij volgt dezelfde opleiding die ik wil volgen.Goedkope boeken
Bedankt Typisch. Dit doet mij echt goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:49 schreef Typisch het volgende:
én geschiedenis leraar in opleiding (voorlopig)
Alles wat een vrouw zoekt.
LR.
Heb het ook niet gezegd volgens mijquote:Op maandag 5 mei 2014 17:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best bijzonder dat ik daar pas gister achterkwam en niet tijdens de ontmoeting
[..]
Bedankt Typisch. Dit doet mij echt goed.
denken dat LR dan nog die studie volgtquote:Op maandag 5 mei 2014 17:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het ook niet gezegd volgens mij. Wel echt tof. Kom ik misschien wel over 2 jaar bij je op school
.
Het was toch die van Timmerfrans?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan word ik nu ook nog buiten FOK! om gepest.
Ik ga mijn eigen Roda JC gedicht luisteren om af te koelen.
Flips?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn de 40km in het zonnetje al achter de rug voor vandaag?
[..]
Snow, een zeker lid van onze Nicki fanclub pest mij![]()
Is toch pas de 31?quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
een beetje voorpret kan ook geen kwaad![]()
haha voorpret
Ben je daar écht zelf achter gekomen? Dat ik boos kijk oid? Is niks in je oor gefluisterd door een niet nader te noemen user?quote:Op maandag 5 mei 2014 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee laat maar. Ik ben veelte bang voor jouw grote boze ogen blik.
Lengteverschil viel best mee lulquote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij gezien hoe snow kijkt LR?
ik kijk namelijk over haar heen
Zelf, maar ik had het niet over constant boos kijken. Ik stelde enkel dat je ogen wijd opengingen als ik weer een goede grap maaktequote:Op maandag 5 mei 2014 18:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben je daar écht zelf achter gekomen? Dat ik boos kijk oid? Is niks in je oor gefluisterd door een niet nader te noemen user?
Ik ben zelf 1,70.quote:Op maandag 5 mei 2014 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
heb jij gezien hoe snow kijkt LR?
ik kijk namelijk over haar heen
Uit verbazingquote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Zelf, maar ik had het niet over constant boos kijken. Ik stelde enkel dat je ogen wijd opengingen als ik weer een goede grap maakte
oh dan valt het wel meequote:Op maandag 5 mei 2014 18:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelf, maar ik had het niet over constant boos kijken. Ik stelde enkel dat je ogen wijd opengingen als ik weer een goede grap maakte
[..]
Ik ben zelf 1,70.
Jij bent 1.72 manletquote:Op maandag 5 mei 2014 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dan valt het wel mee
ik ben 2 meter dus dan is snow een lilliputter
quote:Op maandag 5 mei 2014 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
maar snow vroeg of ze gegroeid was toen zei ik maar ja want ik wou haar gevoelens niet kwetsen
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]Godver, hier was ze nog echt trots op ook.
Het ís zo! Ik ben nu zelfs iets langer dan mijn moederquote:Op maandag 5 mei 2014 19:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]Godver, hier was ze nog echt trots op ook.
picsquote:Op maandag 5 mei 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ís zo! Ik ben nu zelfs iets langer dan mijn moeder![]()
is je moeder gekrompen?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ís zo! Ik ben nu zelfs iets langer dan mijn moeder![]()
hoe lang ben je?quote:
niks mis mee voor een meisjequote:
zolang jezelf maar tevreden bentquote:
jawel hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is niet dat ze er verder wat aan kan doen
Ik was die ook aan het zoekenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel hoor
KLB / Beenverlenging en revalidatie
Oh de neuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
jawel hoor
KLB / Beenverlenging en revalidatie
nee, dus dan zou het vrij lullig zijn als ze niet tevreden wasquote:Op maandag 5 mei 2014 19:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is niet dat ze er verder wat aan kan doen
Wel als de tegenpartij ook een goede lengte heeft natuurlijk. Jij hebt met je 1.70 natuurlijk een chick van 1.45 nodig.quote:
OOOOOOHH BRA BRA BRA POOOOOOOWWWquote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel als de tegenpartij ook een goede lengte heeft natuurlijk. Jij hebt met je 1.70 natuurlijk een chick van 1.45 nodig.
Hoezo moet er 0.25 tussen een vent en een chick zitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wel als de tegenpartij ook een goede lengte heeft natuurlijk. Jij hebt met je 1.70 natuurlijk een chick van 1.45 nodig.
Nou ik heb ondervonden dat die lengte ideaal is. Heb je daar problemen mee FLIPS?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo moet er 0.25 tussen een vent en een chick zitten?
omdat dat toevallig precies de afmetingen zijn die haar uitkomenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo moet er 0.25 tussen een vent en een chick zitten?
ligt eraan hoe lang de ander isquote:
met hoeveel mannen heb je een steekproef genomen?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou ik heb ondervonden dat die lengte ideaal is. Heb je daar problemen mee FLIPS?
haah steekproef genomenquote:Op maandag 5 mei 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met hoeveel mannen heb je een steekproef genomen?
jij denkt meteen doorquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat dat toevallig precies de afmetingen zijn die haar uitkomen
gaat wel weer over
Ga sellef wegquote:Op maandag 5 mei 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ga weg Fopje. Met je tering TT aanpassing.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:33 schreef Dimachaerus het volgende:
TS je bent echt een sukkel ik moet het doen met 1.65 kut leven!@!@#!!!@#)*(&!@#$
Je zet de TT maar mooi terugquote:Op maandag 5 mei 2014 19:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ga sellef weg![]()
Met je mooie kop en lekker lichaam.
JA WANT WIJ SCHELEN HELEMAAL GEEN 0.25 GOFFEDOMME.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nou ik heb ondervonden dat die lengte ideaal is. Heb je daar problemen mee FLIPS?
wie is wijquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA WANT WIJ SCHELEN HELEMAAL GEEN 0.25 GOFFEDOMME.
je bent te klein voor snowyquote:Op maandag 5 mei 2014 19:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA WANT WIJ SCHELEN HELEMAAL GEEN 0.25 GOFFEDOMME.
Snow en ik.quote:
<1.88 allemaal manletsquote:Op maandag 5 mei 2014 19:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent te klein voor snowy
maar ja, als de ander 1,88 moet zijn dan ben ik ook te klein.
/care
oke, ik ga even krassenquote:
dat was ten aanzien van snow, bij jou care ik welquote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat was ten aanzien van snow, bij jou care ik wel
quote:
Ah.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:
Ik heb 7 uur gewerkt.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En studeren man man man.Wat een ellende
jij bent nog jailbaitquote:
Ik voorspel een groots feest.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over 1 jaar niet meer
Legaal handje vast houden met flips
jullie zouden een schattig paar zijnquote:Op maandag 5 mei 2014 19:53 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over 1 jaar niet meer
Legaal handje vast houden met flips
mag ik op jullie lesbian bruiloft komen?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn zul je bedoelen. Ik heb mijn flips lief.
De feels die ik hierdoor krijg.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zijn zul je bedoelen. Ik heb mijn flips lief.
snow kan toch best schattig doen?quote:
Met je pretkopquote:Op maandag 5 mei 2014 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]Bewonderingswaardig dit.
[..]
Ah.!
[..]
Gelijk weer zo generaliserend ditquote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik op jullie lesbian bruiloft komen?
Hoezo lesbisch?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag ik op jullie lesbian bruiloft komen?
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met je pretkop
[..]
Gelijk weer zo generaliserend dit
niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoezo lesbisch?Noem je flips nou een vrouw?
In een topic mijn accent belachelijk maken en suggereren dat ik geen vrouw ben. Er zijn grenzen, liefje.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hoezo lesbisch?Noem je flips nou een vrouw?
flips trekt een pak aan denk ik..quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik ben daar eens geweest
ziet er maar raar uit hoor 2 mensen in trouwjurken alles
ja, maar jouw accent..quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een topic mijn accent belachelijk maken en suggereren dat ik geen vrouw ben. Er zijn grenzen, liefje.
Rawrquote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In een topic mijn accent belachelijk maken en suggereren dat ik geen vrouw ben. Er zijn grenzen, liefje.
ik weet niet, ze voelt zich wel aangetrokken tot mannen in pakquote:
Heuj.quote:Op maandag 5 mei 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik klaar ben met sog'en heb ik nog wel wat werk
daarna kan wel denk ik
Nee blijfquote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar eens theatraal wegstormen hier.
Ik lach nooit om jou. Alleen maar tranenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik lach echt nooit om mijzelf
mensen wel om mij
wat verschillen wij toch veel van elkaar
Jeetje. Zijn we weer niet goed genoeg?quote:Op maandag 5 mei 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga maar eens theatraal wegstormen hier.
Volgens mij heb ik altijd gezegd dat ik echt alleen wil trouwen voor de jurk.quote:
Valt reuze mee.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2014 19:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Rawrspreek me tegen
geef me een klap
rawr rawr
Ik mis spontaan mijn school. Al die mannen in pakquote:Op maandag 5 mei 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet, ze voelt zich wel aangetrokken tot mannen in pak
deze tip is geheel vrijblijvend voor een ieder die hier meeleest
ohw, dat wist ik nietquote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik altijd gezegd dat ik echt alleen wil trouwen voor de jurk.
[..]
Valt reuze mee.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, dat wist ik niet
en: leugens. ik heb het gehoord
Het nut is er wel, financieel/fiscaal gezien. Even om mijn fout te herstellen in bovenstaande quote/quote:Op woensdag 4 januari 2012 12:11 schreef Flippiee het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut van trouwen niet in, alleen dat je zo een dure mooie jurk mag kopen
Kun je dan niet gewoon een samenlevingscontract tekenen?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het nut is er wel, financieel/fiscaal gezien. Even om mijn fout te herstellen in bovenstaande quote/
ja, maar dan kun je geen feest geven..quote:Op maandag 5 mei 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een samenlevingscontract tekenen?
Waarom niet?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan kun je geen feest geven..
Volgens mij volstaat dat vaak ook al inderdaad. Heb iets te weinig belastingrecht gehad om dit echt goed te weten.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kun je dan niet gewoon een samenlevingscontract tekenen?
Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje. Zijn we weer niet goed genoeg?
De Roy Donders in mij is weer tot bedaren gekomen.quote:
VBL / Zwaai hier Roda uit.quote:
Nu staat vbl in mijn pohiquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.
[..]
De Roy Donders in mij is weer tot bedaren gekomen.
[..]
VBL / Zwaai hier Roda uit.
Ik was echt heel trots op deze comment. Reageert er niemand
respectquote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu staat vbl in mijn pohije moet wat voor je Nickibroeder.
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.
ben jij een Aziatisch vrouwtje?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.
je bent nog puur dus?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was mijn bloedlijn nog steeds niet geïnfecteerd door allochtonen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent nog puur dus?
of nouja puur
Denken dat flips puur isquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent nog puur dus?
of nouja puur
Hier ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al best veel generaties eckte hollanders.
laatste 3 generaties (als het goed is, moet even nakijken) Nederlanders en daarvoor duitsersquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al best veel generaties eckte hollanders.
Hier zover ik weet in ieder geval tot ong. 1850quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier ook.
Loopt door tot ~1750
Nederlandsmeesterras
Mijn over over over over grootmoeder heeft dezelfde geboorteplaats als mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste 3 generaties (als het goed is, moet even nakijken) Nederlanders en daarvoor duitsers
en mijn over over over grootmoeder was indo
*als ikquote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier zover ik weet in ieder geval tot ong. 1850
[..]
Mijn over over over over grootmoeder heeft dezelfde geboorteplaats als mij.
bij twijfel niet veranderenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had als ik, maar ik twijfelde goffedomme goffedomme
Waar?quote:
Bruin haar, bruine ogen...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier ook.
Loopt door tot ~1750
Nederlandsmeesterras
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Bruin haar, bruine ogen...
Mijn voorouders zijn verkracht door een Spanjaard.
Ik bedoel maar. En het lukte mij hoor!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.
Ik ook wel redelijk snel.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Vuige allochtoon die je er rondloopt.
Ik word dan wel weer teringbruin als ik mijn best doe, dus er moet ergens wel iets zonnigs in mijn DNA zitten.
mofquote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
Vooral duitsland hier
übermensch represent
oh dacht dat ze binnenkort weer naar NL zou komenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Bruin haar, bruine ogen...
Mijn voorouders zijn verkracht door een Spanjaard.
Zeker met tentamens niet altijd verstandig.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij twijfel niet veranderen
sowieso twijfelen
gewoon doen![]()
![]()
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En het lukte mij hoor!
[..]
Ik ook wel redelijk snel.
Ik ben overigens bang. Kijk deze DM
heb je dat zwart op wit? want je loopt nu gewoon te jokkenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je in Almere wilde gaan wonen.
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stadquote:Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat zwart op wit? want je loopt nu gewoon te jokken
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stad
je was dronkenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggen
Ik bevestig dit. Door dit te bevestigen heb ik punten op curvefever verloren.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggen
mag je op mijn account punten verliezenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Door dit te bevestigen heb ik punten op curvefever verloren.
gaat dat over downies?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
down met johnny vond ik altijd enigszins vermakelijk
Toch wel de enige tv-gozer waar ik nog een beetje normaal naar kan kijken.quote:
Nou nou nou nou.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was mijn bloedlijn nog steeds niet geïnfecteerd door allochtonen.
Wil je je eigen familienaam houden als we trouwen of de mijne aannemen?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal familie van elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |