haha jij valt op mannenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met EK/WK kijk ik soms een wedstrijd, maar ik ga er niet iets voor afzeggen of voor thuis blijven. Het boeit me echt heel weinig, ik snap het ook eigenlijk niet zo goed
quote:
xDquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op de grond gaan liggen zodat ik over ze struikel verdomme
euhquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op de grond gaan liggen zodat ik over ze struikel verdomme
Swagiliciousquote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alles weer ietsjes langer. Vrijdag de zijkanten nog meer laten wegscheren dan eerst
Verkapt mij voor homo uitscheldenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Swagilicious
Definition: make the boys go loco
Ik vind het best lastig om hier wat bij in te denken. Zonder het gebruik van een tong dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
im so deep in yo face there is no going back
Je kunt het nog altijd bij het figuurlijke houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het best lastig om hier wat bij in te denken. Zonder het gebruik van een tong dan.
Figuurlijk diep in, dicht bij iemands hoofd zitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt het nog altijd bij het figuurlijke houden.
Is goed met je FL_Freakquote:Op maandag 5 mei 2014 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
im so deep in yo face there is no going back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |