Nee, vakantie!quote:Op maandag 5 mei 2014 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Er zijn toch wel lotgenoten die vandaag ook moeten werken?
Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 09:13 schreef Flippiee het volgende:
Er zijn toch wel lotgenoten die vandaag ook moeten werken?
Daar heb je ook zeker een punt. Ik ging nog wel eens naar Haarlem, dat was meestal wel gezellig.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, vakantie!
Schrale troost, 5 Mei is in mijn ogen al lang geen quality party dat meer. Line up's van de festivals zijn hier iig helemaal niet zo bijzonder. Ga gewoon met mijn vriendin in een een paar andere zuipen op het balkon, misschien een bbq'tje aanzwengelen ofzo.
Ik wildequote:
En gewoon vanmiddag aan de baas vragen (of gewoon tegen hem zeggen) dat je er iets eerder vandoor gaat. Maak je wel weer goed met wat extra uurtjes verderop in de week. Wellicht kan je je ergens nog even mengen voor een concert van zo'n B artiest die ergens op een podium staatquote:Op maandag 5 mei 2014 09:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb je ook zeker een punt. Ik ging nog wel eens naar Haarlem, dat was meestal wel gezellig.
Dat klinkt alsnog super relaxed.![]()
Beter is het daar net zo lekker weer als in Amsterdam.
Niet bepaald neequote:Op maandag 5 mei 2014 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar eigenlijk is het niet zo een vrolijk feitje.
Overigens ben ik de sleutel van kantoor vergeten en kan kantoor atm nog niet in. Voor het geval mensen denken waarom ik niet multiquote.
Waarom zo vroeg wakker op je vrije dag danquote:Op maandag 5 mei 2014 09:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En gewoon vanmiddag aan de baas vragen (of gewoon tegen hem zeggen) dat je er iets eerder vandoor gaat. Maak je wel weer goed met wat extra uurtjes verderop in de week. Wellicht kan je je ergens nog even mengen voor een concert van zo'n B artiest die ergens op een podium staat
Ik sliep net (lag er om 6 uur in ofzoquote:Op maandag 5 mei 2014 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg wakker op je vrije dag dan
quote:Op maandag 5 mei 2014 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
En lekker begin van de maandag wel!
Dit maakt mijn verhaal mooier: mijn baas is op vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 09:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En gewoon vanmiddag aan de baas vragen (of gewoon tegen hem zeggen) dat je er iets eerder vandoor gaat. Maak je wel weer goed met wat extra uurtjes verderop in de week. Wellicht kan je je ergens nog even mengen voor een concert van zo'n B artiest die ergens op een podium staat
Skitta, gewoon kaolo dikke fissa organiseren op werk. Truus de telefoniste neemt xtc meequote:Op maandag 5 mei 2014 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om mijn maandagen leuk te starten
[..]
Dit maakt mijn verhaal mooier: mijn baas is op vakantie
It's gonna be a looong dayquote:Op maandag 5 mei 2014 09:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sliep net (lag er om 6 uur in ofzo), maar een vriendin van ons belde. Die komt hierheen vandaag maar zit niet zo lekker in d'r vel. Die moesten we even mental support geven. Ben er toen maar uit gegaan.
Vraag dit ook even in t topic over de meetquote:Op maandag 5 mei 2014 09:44 schreef Trollscience het volgende:
ey wie heeft zijn bed openstaan op de meet¿ heb eigenlijk echt geen zin om al om 19:45 te moeten vertrekken om nét de laatste trein te halen
ben bereid om in natura te betalen voor mn slaapplek
watquote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kitkat pizza een optie?
[ afbeelding ]
Wat is dit voor diabetes, i like itquote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kitkat pizza een optie?
[ afbeelding ]
Jij hebt die last weer op je genomen?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar eigenlijk is het niet zo een vrolijk feitje.
Overigens ben ik de sleutel van kantoor vergeten en kan kantoor atm nog niet in. Voor het geval mensen denken waarom ik niet multiquote.
Het werd meer naar me toegeschoven dan dat ik het op me namquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt die last weer op je genomen?
Ik voel een tweede alpaca opener aankomen hoor. (Los van dit minder succesvolle verhaal dan)
Zal na verloop van tijd zeker een waarde krijgen, al is het maar emotioneelquote:Op maandag 5 mei 2014 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werd meer naar me toegeschoven dan dat ik het op me nam
Krijg ik zowaar nog een noemenswaardige verzameling. (Dit minder succesvolle verhaal wordt natuurlijk ook niet medegedeeld.)
Zou het een Nederlandse Daf zijn? DIE LUDOLFS was toch zo'n leerzaam programma.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Too much internet for today, bye!
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag dan zijn alle FOK!kers eindelijk vrij en gaan ze naar buiten!quote:
Vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag dan zijn alle FOK!kers eindelijk vrij en gaan ze naar buiten!
Vrijheid! Allemaal hun rukbunker uit!quote:
Ik ben gewoon aan het werkquote:Op maandag 5 mei 2014 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijheid! Allemaal hun rukbunker uit!
[ afbeelding ]
Hier een briljant oud klassiek topic:
ONZ / buiten! [incl. paint]
wel karakteristieke gebouwen. over bedrijven die de ontwikkeling van een stad bepaald hebben.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:14 schreef Flippiee het volgende:
Hoe kun je over een stad karakteristieke gegevens vertellen?Je kan toch niet zeggen dat een stad atletisch of zo is?
Om maar iets extreems te noemen.
Jawel? Als er veel mensen op hoog niveau een sport beoefenen kan je toch stellen dat de bewoners in de stad atletisch zijn. Of gaat het meer om dingen zoals dat de stad authentiek is enzo?quote:Op maandag 5 mei 2014 15:14 schreef Flippiee het volgende:
Hoe kun je over een stad karakteristieke gegevens vertellen?Je kan toch niet zeggen dat een stad atletisch of zo is?
Om maar iets extreems te noemen.
Zo had ik het nog niet bekeken. Thanks voor het inzicht. Dit kan ik wel verwerken.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel karakteristieke gebouwen. over bedrijven die de ontwikkeling van een stad bepaald hebben.
bijvoorbeeld hoe philips verantwoordelijk is voor grote beeldbepalende gebouwen in eindhoven en de arbeidershuisjes in de omliggende wijken?
Ja werkelijk totaal geen idee. Ik ben zelf ook op zoek naar de insteek van het onderwerp.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Jawel? Als er veel mensen op hoog niveau een sport beoefenen kan je toch stellen dat de bewoners in de stad atletisch zijn. Of gaat het meer om dingen zoals dat de stad authentiek is enzo?
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken. Thanks voor het inzicht. Dit kan ik wel verwerken.
[..]
Ja werkelijk totaal geen idee. Ik ben zelf ook op zoek naar de insteek van het onderwerp.
Ja sorry hoor ik kreeg de opdracht letterlijk zo toegestuurd:quote:
de emo.gif was ook bedoeld voor de opdracht, niet voor jou flipsjequote:Op maandag 5 mei 2014 15:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja sorry hoor ik kreeg de opdracht letterlijk zo toegestuurd:
Schrijf max. X pagina's over dit dat, de karakteristieke gegevens, zus en zo en een conclusie.
jwt. alles.
Mooi. Die emo.gif geef ik de opdracht ook al enkele weken, maar ik ontkom er niet aan. En om af te studeren moet dit een 5,5 worden.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:23 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
de emo.gif was ook bedoeld voor de opdracht, niet voor jou flipsje![]()
op de voorpagina een a4 grote emo.gif zettenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi. Die emo.gif geef ik de opdracht ook al enkele weken, maar ik ontkom er niet aan. En om af te studeren moet dit een 5,5 worden.
Iemand anders suggereerde al fuck jullie klotschool ergens tussen te knallen.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:24 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
op de voorpagina een a4 grote emo.gif zetten
Gewoon verwerken in de eerste letters van alle zinnen uit een alineaquote:Op maandag 5 mei 2014 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Iemand anders suggereerde al fuck jullie klotschool ergens tussen te knallen.Iets wat ik wel had gedaan als ik niet zo dichtbij afstuderen zat.
Hehehe.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:27 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Gewoon verwerken in de eerste letters van alle zinnen uit een alineamerken ze nooit!
niet alleen van feyenoord hoorquote:Op maandag 5 mei 2014 15:26 schreef Flippiee het volgende:
Feyenoord supporters
http://www.az.nl/nieuws/o(...)enoord-fans/1?catid=
Misschien moet je even creatief doen, of een andere belediging kiezen. Ik ben fan van cholera schoolquote:Op maandag 5 mei 2014 15:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe.Even kijken of ik zo iets kan fixen.
Meest ironische is dat Feyenoord mijn 2e club is.quote:
Zal kijken, komt goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Misschien moet je even creatief doen, of een andere belediging kiezen. Ik ben fan van cholera school
Ik wil wel een screenshotje er van zien als het af is dan hahaquote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ironische is dat Feyenoord mijn 2e club is.
[..]
Zal kijken, komt goed.
vroegah was ik ook voor feyenoord, al was dat waarschijnlijk alleen omdat mn vader voor ajax wasquote:Op maandag 5 mei 2014 15:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meest ironische is dat Feyenoord mijn 2e club is.
Wijze woorden van de grote gianniquote:Op maandag 5 mei 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was ik ook voor feyenoord, al was dat waarschijnlijk alleen omdat mn vader voor ajax was
voetbal heeft me nooit heel veel geïnteresseerd
misschien omdat ik er zelf ook vrij weinig van bakquote:
Misschienquote:Op maandag 5 mei 2014 15:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wil wel een screenshotje er van zien als het af is dan haha
Wat een reden.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroegah was ik ook voor feyenoord, al was dat waarschijnlijk alleen omdat mn vader voor ajax was
voetbal heeft me nooit heel veel geïnteresseerd
En met een EK of een WK dan?quote:
Ik vind voetbal ook maar niks, Ik heb sowieso niet zoveel met sportquote:Op maandag 5 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien omdat ik er zelf ook vrij weinig van bak
al zie ik soms wel lokale clubs waar ik volgens mij zo zou kunnen meespelen
maar ik hou het wel bij handbal
daar presteert limburg tenminste ook nog goed in
is een goede reden om bier te drinkenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Wat een reden.In mijn geval was het logischer om voor Ajax te zijn, maar ik had smaak en goede invloed.
[..]
En met een EK of een WK dan?
oh ja, badminton heb ik ook een paar jaar gedaan.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:36 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik vind voetbal ook maar niks, Ik heb sowieso niet zoveel met sport
Ik zie zelf ook geen diepte dus alle sporten waar een bal bij te pas komt(of een shuttle) om te huilen zijn voor mij
Met EK/WK kijk ik soms een wedstrijd, maar ik ga er niet iets voor afzeggen of voor thuis blijven. Het boeit me echt heel weinig, ik snap het ook eigenlijk niet zo goedquote:Op maandag 5 mei 2014 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Wat een reden.In mijn geval was het logischer om voor Ajax te zijn, maar ik had, en heb, smaak en goede invloed gehad.
[..]
En met een EK of een WK dan?
Redenen nodig hebben om bier te drinken. oh oh oh.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is een goede reden om bier te drinken
verder verwacht ik dat belgie dit jaar beter gaat presteren dan nederland
Hoeft toch ook niet. Alsof het verplicht is om van voetbal te houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met EK/WK kijk ik soms een wedstrijd, maar ik ga er niet iets voor afzeggen of voor thuis blijven. Het boeit me echt heel weinig, ik snap het ook eigenlijk niet zo goed
quote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redenen nodig hebben om bier te drinken. oh oh oh.
Nee het is niet verplicht natuurlijk. Maar het voelt wel alsof je altijd moet uitleggen en verklaren waarom je niet van voetbal houdt.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Redenen nodig hebben om bier te drinken. oh oh oh.
[..]
Hoeft toch ook niet. Alsof het verplicht is om van voetbal te houden.
Dat doe je zelf.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee het is niet verplicht natuurlijk. Maar het voelt wel alsof je altijd moet uitleggen en verklaren waarom je niet van voetbal houdt.
Flippiee zou stellen, gewoon Ronaldo adoreren en het komt wel goed.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee het is niet verplicht natuurlijk. Maar het voelt wel alsof je altijd moet uitleggen en verklaren waarom je niet van voetbal houdt.
Hahahaha wat de neuk.quote:Op maandag 5 mei 2014 15:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flippiee zou stellen, gewoon Ronaldo adoreren en het komt wel goed.
Dit filmpje zal je er vast mee helpen.
haha jij valt op mannenquote:Op maandag 5 mei 2014 15:38 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Met EK/WK kijk ik soms een wedstrijd, maar ik ga er niet iets voor afzeggen of voor thuis blijven. Het boeit me echt heel weinig, ik snap het ook eigenlijk niet zo goed
quote:
xDquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op de grond gaan liggen zodat ik over ze struikel verdomme
euhquote:Op maandag 5 mei 2014 16:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet op de grond gaan liggen zodat ik over ze struikel verdomme
Swagiliciousquote:Op maandag 5 mei 2014 17:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Alles weer ietsjes langer. Vrijdag de zijkanten nog meer laten wegscheren dan eerst
Verkapt mij voor homo uitscheldenquote:Op maandag 5 mei 2014 17:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Swagilicious
Definition: make the boys go loco
Ik vind het best lastig om hier wat bij in te denken. Zonder het gebruik van een tong dan.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
im so deep in yo face there is no going back
Je kunt het nog altijd bij het figuurlijke houden.quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het best lastig om hier wat bij in te denken. Zonder het gebruik van een tong dan.
Figuurlijk diep in, dicht bij iemands hoofd zitten?quote:Op maandag 5 mei 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt het nog altijd bij het figuurlijke houden.
Is goed met je FL_Freakquote:Op maandag 5 mei 2014 17:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
im so deep in yo face there is no going back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |