quote:Op maandag 5 mei 2014 09:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet bepaald nee![]()
En lekker begin van de maandag wel!
Dit maakt mijn verhaal mooier: mijn baas is op vakantiequote:Op maandag 5 mei 2014 09:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En gewoon vanmiddag aan de baas vragen (of gewoon tegen hem zeggen) dat je er iets eerder vandoor gaat. Maak je wel weer goed met wat extra uurtjes verderop in de week. Wellicht kan je je ergens nog even mengen voor een concert van zo'n B artiest die ergens op een podium staat
Skitta, gewoon kaolo dikke fissa organiseren op werk. Truus de telefoniste neemt xtc meequote:Op maandag 5 mei 2014 09:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om mijn maandagen leuk te starten
[..]
Dit maakt mijn verhaal mooier: mijn baas is op vakantie
It's gonna be a looong dayquote:Op maandag 5 mei 2014 09:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik sliep net (lag er om 6 uur in ofzo), maar een vriendin van ons belde. Die komt hierheen vandaag maar zit niet zo lekker in d'r vel. Die moesten we even mental support geven. Ben er toen maar uit gegaan.
Vraag dit ook even in t topic over de meetquote:Op maandag 5 mei 2014 09:44 schreef Trollscience het volgende:
ey wie heeft zijn bed openstaan op de meet¿ heb eigenlijk echt geen zin om al om 19:45 te moeten vertrekken om nét de laatste trein te halen
ben bereid om in natura te betalen voor mn slaapplek
watquote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kitkat pizza een optie?
[ afbeelding ]
Wat is dit voor diabetes, i like itquote:Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Kitkat pizza een optie?
[ afbeelding ]
Jij hebt die last weer op je genomen?quote:Op maandag 5 mei 2014 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wildedoen maar eigenlijk is het niet zo een vrolijk feitje.
Overigens ben ik de sleutel van kantoor vergeten en kan kantoor atm nog niet in. Voor het geval mensen denken waarom ik niet multiquote.
Het werd meer naar me toegeschoven dan dat ik het op me namquote:Op maandag 5 mei 2014 12:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt die last weer op je genomen?
Ik voel een tweede alpaca opener aankomen hoor. (Los van dit minder succesvolle verhaal dan)
Zal na verloop van tijd zeker een waarde krijgen, al is het maar emotioneelquote:Op maandag 5 mei 2014 12:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het werd meer naar me toegeschoven dan dat ik het op me nam
Krijg ik zowaar nog een noemenswaardige verzameling. (Dit minder succesvolle verhaal wordt natuurlijk ook niet medegedeeld.)
Zou het een Nederlandse Daf zijn? DIE LUDOLFS was toch zo'n leerzaam programma.quote:Op maandag 5 mei 2014 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Too much internet for today, bye!
[ afbeelding ]
Bevrijdingsdag dan zijn alle FOK!kers eindelijk vrij en gaan ze naar buiten!quote:
Vrijquote:Op maandag 5 mei 2014 15:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag dan zijn alle FOK!kers eindelijk vrij en gaan ze naar buiten!
Vrijheid! Allemaal hun rukbunker uit!quote:
Ik ben gewoon aan het werkquote:Op maandag 5 mei 2014 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vrijheid! Allemaal hun rukbunker uit!
[ afbeelding ]
Hier een briljant oud klassiek topic:
ONZ / buiten! [incl. paint]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |