Wel 8 cm meer bullshit.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Als het waar zou zijn is TS veranderd van een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.77m in een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.85m. wat een winst.
Gelukkig is het bullshit.
Dat is waar.quote:
Voor 60.000 euro wil ik best een ander deuntje zingen, hoor.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:41 schreef DrDentz het volgende:
Kutwijven, deze reacties helpen ook niet voor zijn zelfvertrouwen.
En nu komt de aap uit de mouwquote:Op zondag 3 maart 2013 15:29 schreef Citrine het volgende:
Hoezo ben ik een hoer:'). Geen wonder dat je geen vrouwen krijgt, gnoom.
Het correct interpreteren van sociaal gedrag is niet aan jou besteed hé?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:43 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
En nu komt de aap uit de mouw
Trouwens ben ik geen gnoom meer, ben bijna 180
Ik ben niet onzeker meerquote:Op zondag 3 maart 2013 15:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom. Als het waar zou zijn is TS veranderd van een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.77m in een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.85m. wat een winst.
Gelukkig is het bullshit.
Maar natuurlijk. Je bent zo enorm zelfverzekerd dat je gemiddelde lengte je zo enorm in de weg zit.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:46 schreef D.D.W. het volgende:
Ik ben niet onzeker meerBen voor de rest prima tevreden met wat dan ook, alleen mijn lengte zat mij in de weg. Gelukkig hoef ik daar over een tijdje niet meer over na te denken.
Altijd leuk die internetverhaaltjes, in de praktijk ben ik het alleen nooit tegengekomen. Natuurlijk ken ik wel kleine mannen met een vriendin, maar echt jaloers kon ik er niet op worden.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is waar.
En nog steeds onaantrekkelijk.
Ik ken aardig wat kleine mannen die om elke vinger een leuke vrouw kunnen winden. Op basis van charme, uitstraling en karakter. Zoek een arts die dat kan verlengen, TS.
Jouw praktijk is blijkbaar niet zo klein als jijzelf.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef D.D.W. het volgende:
Altijd leuk die internetverhaaltjes, in de praktijk ben ik het alleen nooit tegengekomen. Natuurlijk ken ik wel kleine mannen met een vriendin, maar echt jaloers kon ik er niet op worden.
Innerlijk is overrated. Uiterlijk, status en geld zijn voor veel vrouwen toch wel belangrijk(er). Ik was er al gelukkig vroeg achtergekomen dat "nice guys finish last", jammer dat er nog veel stumperts rondlopen die in dat fabeltje geloven, vaak zijn ze ook lelijk (misschien daarom ook).quote:Op zondag 3 maart 2013 15:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Je bent zo enorm zelfverzekerd dat je gemiddelde lengte je zo enorm in de weg zit.
Nee, daar zullen die paar centimeters echt verandering in gaan brengen. Op naar de volgende afwijzingen. En dan heb je gewoon geen excuus meer, moet je toch naar je innerlijk kijken.
Dat gaat pijnlijk worden. Heel pijnlijk. This is only the beginning.
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jouw praktijk is blijkbaar niet zo klein als jijzelf.
Vrouwen hebben véél liever een man die een paar centimer korter is dan wat ze als ideaal beschouwen dan een vriend met gemutileerde benen. Je hebt het definitief voor jezelf verknalt. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 3 maart 2013 15:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Innerlijk is overrated. Uiterlijk, status en geld zijn voor veel vrouwen toch wel belangrijk(er). Ik was er al gelukkig vroeg achtergekomen dat "nice guys finish last", jammer dat er nog veel stumperts rondlopen die in dat fabeltje geloven, vaak zijn ze ook lelijk (misschien daarom ook).
Even je post gecorrigeerd.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef Copycat het volgende:
Ik denk eerder dat jij de wereld wat beter moet leren kennen.
Je beeld is net zo verwrongen als je korte beentjes zijn geweest.
Waarom praten zo veel mensen hier bullshit (kunnen ze het niet hebben ofzo?). Mijn benen zijn niet gemutileerd doos, er zijn zelfs amper littekens te zien.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:56 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Vrouwen hebben véél liever een man die een paar centimer korter is dan wat ze als ideaal beschouwen dan een vriend met gemutileerde benen. Je hebt het definitief voor jezelf verknalt. Gefeliciteerd!
Natuurlijk weet jij beter.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:58 schreef D.D.W. het volgende:
Even je post gecorrigeerd.
Ach, mijn beeld van de wereld heeft mij anders wel veel voorspoed gebracht (omdat ik nou eenmaal weet hoe men in over 't algemeen in elkaar zit). Ik sta niet voor niets dicht bij de klant ;-)
Blijf maar lekker politiek correct doen, ik weet wel beter.
Dat is hetzelfde als dat ik een hoer 24/7 inhuur, alleen heb ik daar niet het geld voor en bovenstaande personen wel.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:57 schreef DrDentz het volgende:
Of je moet geld en status hebben. Wesley Sneijder, Berlusconi, Prince, dat zijn geen reuzen, met toch mooie vrouwen. Dat trekt ze ook aan.
Wat kunnen we niet hebben? Dat vrouwen je massaal uitkotsen en dit ook in de toekomst zullen blijven doen of dat je een troll bent?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:00 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom praten zo veel mensen hier bullshit (kunnen ze het niet hebben ofzo?). Mijn benen zijn niet gemutileerd doos, er zijn zelfs amper littekens te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |