Er was laatst zo'n vrouw bij spoorloos, die haar dochter verwerkt heeft met behulp van een spermadonor. Op een gegeven moment kreeg de vrouw een brief thuis geschreven door haar dochter's biologische vader. Hij noemde in zijn brief allerlei uiterlijke kenmerken op, waaronder dat hij 176 cm lang is.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:47 schreef probeer het volgende:
Hmm, er gaat hier iemand teleurgesteld worden als hij er achter gaat komen dat die 8-10cm helemaal niet zo veel gaat veranderen in zijn leven
Ik heb een groot dakterras aan de keuken dus ik zet af en toe de deur even open. Maar na 10 minuutjes moet ze weer in de keuken hoor!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:49 schreef NotYou het volgende:
[..]
Moet je haar nog uitlaten of is ze getraind om zelfstandig naar de wc te gaan?
Verwerkt tot wat; hamburgers? Zeg eens eerlijk TS, kreeg je ook bijna tranen in je ogen bij het schrijven van deze post?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er was laatst zo'n vrouw bij spoorloos, die haar dochter verwerkt heeft met behulp van een spermadonor. Op een gegeven moment kreeg de vrouw een brief thuis geschreven door haar dochter's biologische vader. Hij noemde in zijn brief allerlei uiterlijke kenmerken op, waaronder dat hij 176 cm lang is.
Wat gebeurde er? Als eerste commentaar op die hele lange brief zei de vrouw; 176 cm... (op een teleurgestelde toon), ik ben langer als dat. Haar dochter zei; hahah, OMG, wat een klein mannetje hahahaha.
Ik kreeg bijna tranen in mijn ogen
Het is allemaal psychologisch, direct zal het niet super veel verschil uitmaken maar wel voor mijn zelfvertrouwen.
Ben je voor de rest wel helemaal content met je zelf?quote:Op zondag 3 maart 2013 14:51 schreef D.D.W. het volgende:
Het is allemaal psychologisch, direct zal het niet super veel verschil uitmaken maar wel voor mijn zelfvertrouwen.
En die spermadonoren hun handjes uit de mouwen om mee te helpen haar te verwerken.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:54 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verwerkt tot wat; hamburgers? Zeg eens eerlijk TS, kreeg je ook bijna tranen in je ogen bij het schrijven van deze post?
Alsof dit hem zelfvertrouwen zal brengen. Hierna werkt het nog niet met de vrouwen en dan is het zoeken naar het volgende excuus. Protip: kijk eens goed naar je neus TS. Iets raars aan te zien?quote:
Het gaat hem 8 cm verder helpen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als het hem echt verder helpt in wat hij met zijn leven wil, lijkt het het mij wel waard.
Maak hem nu niet onzekerder dan. Anders lees je over 2 weken een topic dat hij een neuscorrectie heeft ondergaan om aan de vrouw te komen.quote:Op zondag 3 maart 2013 14:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Alsof dit hem zelfvertrouwen zal brengen. Hierna werkt het nog niet met de vrouwen en dan is het zoeken naar het volgende excuus. Protip: kijk eens goed naar je neus TS. Iets raars aan te zien?
Wat een onzin, dan laat je de broek op maat makenquote:Op zondag 3 maart 2013 02:17 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ontken het of niet, vrouwen willen een lange man. Daarnaast doe ik het ook voor mezelf, al om de kleinste dingetjes zoals een pak wat beter zit (had relatief korte benen in vergelijking met mijn bovenlichaam en armen).
Pro-tip: veiligheidsbeugels aan het kozijn waar je je armen en benen in kan klikken. Anders goed vasthouden zodra de betontegel naar buiten geworpen wordt.quote:
Wat een onzin altijd die reclamesquote:
Ben je ook al zo'n oppervlakkige hoer die naar de lengte van een man kijkt?quote:
Met posts als deze ga je zelfs op Fok! niet scoren G.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben je ook al zo'n oppervlakkige hoer die naar de lengte van een man kijkt?
Ik maak niet snel iemand voor gestoord uit, maar jij bent echt ganz ganz verruckt. Als jij denkt dat lengte 177 cm te kort is waardoor je geen vrouw krijgt?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ben je ook al zo'n oppervlakkige hoer die naar de lengte van een man kijkt?
Uiteraard.quote:Op zondag 3 maart 2013 02:02 schreef D.D.W. het volgende:
Het is een privé kliniek in Duitsland. Uit privacy redenen vermeld ik het niet hier, maar met wat Googlen kom je wel aan de nodige info.
De misselijkmakende persoonlijkheid van TS spreekt echter boekdelen.quote:Op zondag 3 maart 2013 15:28 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ken genoeg mannen van rond de 1.65/170 die genoeg vrouwen hebben gehad. Lengte zegt dus niet zoveel.
Daarom. Als het waar zou zijn is TS veranderd van een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.77m in een onzekere, onaantrekkelijke knul van 1.85m. wat een winst.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:16 schreef NotYou het volgende:
TS als je het met al dat je naar eigen zeggen gepresteerd hebt nog niet voor elkaar krijgt zelfverzekerd te zijn dan zullen twee verminkte benen je daar zeker niet bij helpen.
Sommige mannen zijn nou eenmaal geboren sulletjes, misschien is het verstandig je daar maar bij neer te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |