Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje. Zijn we weer niet goed genoeg?
De Roy Donders in mij is weer tot bedaren gekomen.quote:
VBL / Zwaai hier Roda uit.quote:
Nu staat vbl in mijn pohiquote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.
[..]
De Roy Donders in mij is weer tot bedaren gekomen.
[..]
VBL / Zwaai hier Roda uit.
Ik was echt heel trots op deze comment. Reageert er niemand
respectquote:Op maandag 5 mei 2014 20:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nu staat vbl in mijn pohije moet wat voor je Nickibroeder.
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat zijn er maar weinig, maar dan sla ik ook maar zelden een droom over 5 Aziatische vrouwen over.
ben jij een Aziatisch vrouwtje?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.
je bent nog puur dus?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was mijn bloedlijn nog steeds niet geïnfecteerd door allochtonen.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent nog puur dus?
of nouja puur
Denken dat flips puur isquote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent nog puur dus?
of nouja puur
Hier ook.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al best veel generaties eckte hollanders.
laatste 3 generaties (als het goed is, moet even nakijken) Nederlanders en daarvoor duitsersquote:Op maandag 5 mei 2014 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Al best veel generaties eckte hollanders.
Hier zover ik weet in ieder geval tot ong. 1850quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier ook.
Loopt door tot ~1750
Nederlandsmeesterras
Mijn over over over over grootmoeder heeft dezelfde geboorteplaats als mij.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laatste 3 generaties (als het goed is, moet even nakijken) Nederlanders en daarvoor duitsers
en mijn over over over grootmoeder was indo
*als ikquote:Op maandag 5 mei 2014 20:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hier zover ik weet in ieder geval tot ong. 1850
[..]
Mijn over over over over grootmoeder heeft dezelfde geboorteplaats als mij.
bij twijfel niet veranderenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had als ik, maar ik twijfelde goffedomme goffedomme
Waar?quote:
Bruin haar, bruine ogen...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hier ook.
Loopt door tot ~1750
Nederlandsmeesterras
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Bruin haar, bruine ogen...
Mijn voorouders zijn verkracht door een Spanjaard.
Ik bedoel maar. En het lukte mij hoor!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou, nou de arrogantie. Dat is natuurlijk ook wel ontzettend lastig om te weerstaan die aziatische vrouwen. Al helemaal 5.
Ik ook wel redelijk snel.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Vuige allochtoon die je er rondloopt.
Ik word dan wel weer teringbruin als ik mijn best doe, dus er moet ergens wel iets zonnigs in mijn DNA zitten.
mofquote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
Vooral duitsland hier
übermensch represent
oh dacht dat ze binnenkort weer naar NL zou komenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar?
[..]
Bruin haar, bruine ogen...
Mijn voorouders zijn verkracht door een Spanjaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |