Zeker met tentamens niet altijd verstandig.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
bij twijfel niet veranderen
sowieso twijfelen
gewoon doen![]()
![]()
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. En het lukte mij hoor!
[..]
Ik ook wel redelijk snel.
Ik ben overigens bang. Kijk deze DM
heb je dat zwart op wit? want je loopt nu gewoon te jokkenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je in Almere wilde gaan wonen.
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stadquote:Op maandag 5 mei 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je dat zwart op wit? want je loopt nu gewoon te jokken
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja want je vind Utrecht niet meer zo leuk en je vind Almere wel een leuke stad
je was dronkenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggen
Ik bevestig dit. Door dit te bevestigen heb ik punten op curvefever verloren.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik denk dat flips wel kan bevestigen dat ik dit nooit zou zeggen
mag je op mijn account punten verliezenquote:Op maandag 5 mei 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik bevestig dit. Door dit te bevestigen heb ik punten op curvefever verloren.
gaat dat over downies?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
down met johnny vond ik altijd enigszins vermakelijk
Toch wel de enige tv-gozer waar ik nog een beetje normaal naar kan kijken.quote:
Nou nou nou nou.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik checkte was mijn bloedlijn nog steeds niet geïnfecteerd door allochtonen.
Wil je je eigen familienaam houden als we trouwen of de mijne aannemen?quote:Op maandag 5 mei 2014 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal familie van elkaar
Dat hangt geheel van jouw familienaam af.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Wil je je eigen familienaam houden als we trouwen of de mijne aannemen?
Fair enough.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hangt geheel van jouw familienaam af.
Oh, had je die nog niet gezien.quote:Op maandag 5 mei 2014 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Stuur eerst maar eens een foto van je koppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |