Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Alberto klust graag wat bij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
Met pijn in mijn hart ga ik afscheid van jullie nemen. Hopelijk ben ik er morgen avond nog wel weer eventjes. Allemaal lief zijn morgen en handjes boven de lakens voor straks. En voor iedereen die de weg op gaat hou hem tussen de lijntjes.
Groet WcPot
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef WcPot het volgende: Met pijn in mijn hart ga ik afscheid van jullie nemen. Hopelijk ben ik er morgen avond nog wel weer eventjes. Allemaal lief zijn morgen en handjes boven de lakens voor straks. En voor iedereen die de weg op gaat hou hem tussen de lijntjes.
Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef WcPot het volgende: Met pijn in mijn hart ga ik afscheid van jullie nemen. Hopelijk ben ik er morgen avond nog wel weer eventjes. Allemaal lief zijn morgen en handjes boven de lakens voor straks. En voor iedereen die de weg op gaat hou hem tussen de lijntjes.
Het werd een fan van Doncaster Rovers allemaal te veel. Tijdens de cruciale wedstrijd om degradatie uit de Engelse tweede divisie, tegen Leicester City, kreeg hij een hartaanval en overleed.
Ja precies... Zou ook begod niet weten waarom iemand dat wil slopen. Kan niks met voetbal of andere dingen zijn; is gewoon een (landelijk zelfs) stukje historie. Triest.
Ja precies... Zou ook begod niet weten waarom iemand dat wil slopen. Kan niks met voetbal of andere dingen zijn; is gewoon een (landelijk zelfs) stukje historie. Triest.
Tja 10 jarige snappen dat nog niet helemaal
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Hallon Jullie raden nooit waar ik geweest ben vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ga ik later wonen als ik groot ben
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ga ik later wonen als ik groot ben
En al die mensen die daar wonen zich maar afvragen "wat doet die chauffeur daar nou bij ons straatnaam bord"
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
En de andere keer zat ik er ook iets te dicht op. Toen zat ik achter een hoge bestelbus waar je in een vrachtauto ook niet overheen kan kijken. En het ging mij net niet snel genoeg tussen de 70/80km/h ik wil graag 81/82km/h rijden op cruisecontrol indien mogelijk. Voor die bestelbus zaten een paar bejaarden. Die het geniale idee kregen om midden op een provinciale weg te gaan keren. De bus voor mij de berm in en ik toen bijna op die bejaarden
En de andere keer zat ik er ook iets te dicht op. Toen zat ik achter een hoge bestelbus waar je in een vrachtauto ook niet overheen kan kijken. En het ging mij net niet snel genoeg tussen de 70/80km/h ik wil graag 81/82km/h rijden op cruisecontrol indien mogelijk. Voor die bestelbus zaten een paar bejaarden. Die het geniale idee kregen om midden op een provinciale weg te gaan keren. De bus voor mij de berm in en ik toen bijna op die bejaarden
Man man man wegpiraat, dadelijk kantel je, alle merelfoto's scheef
Denk het niet Dit was ook wel mijn eigen schuld dat geef ik ook wel toe. De rijtijden zijn zo krap van DC naar filiaal dat je onderweg tijd probeert goed te maken soms lukt het en soms niet.
Nee ik ben het niet. Fokkers geloven wat ze zelf willen, maar ik kan je verzekeren dat ik niet in beeld ben; doe mn best het te ontwijken. Daarom ook helemaal achteraan gaan staan tegen het einde zaterdag
Nee ik ben het niet. Fokkers geloven wat ze zelf willen, maar ik kan je verzekeren dat ik niet in beeld ben; doe mn best het te ontwijken. Daarom ook helemaal achteraan gaan staan tegen het einde zaterdag