quote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef WcPot het volgende:
Met pijn in mijn hart ga ik afscheid van jullie nemen. Hopelijk ben ik er morgen avond nog wel weer eventjes. Allemaal lief zijn morgen en handjes boven de lakens voor straks. En voor iedereen die de weg op gaat hou hem tussen de lijntjes.
Groet WcPot
Ben je 14?quote:
Laterquote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef WcPot het volgende:
Met pijn in mijn hart ga ik afscheid van jullie nemen. Hopelijk ben ik er morgen avond nog wel weer eventjes. Allemaal lief zijn morgen en handjes boven de lakens voor straks. En voor iedereen die de weg op gaat hou hem tussen de lijntjes.
Groet WcPot
Groet WcPot
Groet WcPot
ik dacht 15quote:
Doeiquote:Op zondag 4 mei 2014 22:59 schreef WcPot het volgende:
Groet WcPot
Ik ook, moederdagquote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
Volgende week er misschien niet zijn met alberto
quote:Op zondag 4 mei 2014 23:00 schreef Studiotje het volgende:
Volgende week er misschien niet zijn met alberto
quote:
quote:
neequote:
met je date zekerquote:Op zondag 4 mei 2014 23:01 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ook dat
Maar de hele dag efteling en dan uit eten
Jaloers?quote:
zo jong als jij bentquote:
Voetbalgarp, laat maarquote:
quote:
aiaiaiaiquote:Het werd een fan van Doncaster Rovers allemaal te veel. Tijdens de cruciale wedstrijd om degradatie uit de Engelse tweede divisie, tegen Leicester City, kreeg hij een hartaanval en overleed.
WE WORDEN KAMPIOENquote:Op zondag 4 mei 2014 23:05 schreef Studiotje het volgende:
[..]
O!
Die komt toch weer in actie bij het WK? Ergens, over een aantal weken?
Tja en toen werd de wedstrijd zeker stilgelegd?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
ah vandaarquote:
Normaal niet neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |