quote:
Op maandag 5 mei 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:Het is onmogelijk om in 2 competities op niveau te presteren.
Gewoon fuseren met Fortuna, ook al zo'n kansloze club uit limboland.
Kansloze club, ga nog wat miljoenen vangen van de gemeente om ten slotte niets te presteren

Tevens,
Waarom zou Fortuna ten behoeve van Roda moeten fuseren? ja noem ons maar kansloos, noem ons maar slecht, mij een zorg waar we voetballen, echte liefde kent geen niveau, al speelden we 5e klasse en fuseren omdat anderen een topclub terugwillen gaat niet werken.
Ze kregen tijdens de fusie een sponsorbudget van 12,5 miljoen bij elkaar, daarvan moest 6.5 miljoen van de provincie komen omdat er geen animo is, waarom zou er nu animo zijn.
Fortuna heeft zijn zaken op orde, ja klopt we spelen Jupiler League maar boeien, ik ben tevreden met Jupiler League, ik hoef geen 10000 supporters extra te hebben die als klapvee fungeren, bijna elke club die hier degradeerd of jaren onderin voetbalt, zoveel problemen kent als die van ons en dan nog 3 a 4 duizend man trekt tijdens saaie wedstrijden heeft meer supporters dan een club die continue voor een kampioenschap gaat, stadion leeg laat lopen als er verloren dreigt te worden, uitfluiten als ze niet met 3 doelpunten verschil winnen, die club heeft toeschouwers.
Ik heb een idee, laten we alle gemeente steun intrekken van alle clubs, dan valt Roda om, valt MVV om, en blijft Fortuna in Limburg over als een club die het stadion niet aan de gemeente verkocht heeft maar een club die zijn stadion aan een commerciele partij verkocht heeft (Fitland) die er een gebied omheen ontwikkeld. Nee Roda heeft meer recht omdat de gemeente daar 45 miljoen inpompt, weg met belastinggeld in het voetbal, blijven er nog maar 18 clubs over, en daar zal Roda en ook FC Utrecht niet meer onder vallen.
Met 45 miljoen kopen wij ook wel succes en een aanhang door de successen, daar al eens aan gedacht?