Dan maak je er formeel twee clubs van.quote:Op maandag 5 mei 2014 09:56 schreef Tja..1986 het volgende:
Een club die lid is van meer dan een landsbond kan denk ik niet.
Formeel niet nee. Je kunt ook een licentie opgeven natuurlijk na een analyse wat het meest interessant is: NL of D.quote:
Je vergist je niet.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Vergis ik me als ik zeg dat de harde kernen van Kerkrade en Aachen al veel samenwerken?
Daar is veel weerstand tegen. Beloftenteam hoeft ook niet op niveau te presteren en ze kunnen kiezen voor NL of D.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Het is onmogelijk om in 2 competities op niveau te presteren.
Gewoon fuseren met Fortuna, ook al zo'n kansloze club uit limboland.
Nee, je kan niet kiezen NL of D. Het beste team moet spelen, dat gebeurd in Nederland ook. Dat betekend dat een speler de ene keer in het eerste speelt en de volgende keer in het tweede. Ook zou je een rare situatie krijgen als beide ploegen de beste speler nodig hebben voor iets, dat is niet haalbaar.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar is veel weerstand tegen. Beloftenteam hoeft ook niet op niveau te presteren en ze kunnen kiezen voor NL of D.
Kiezen voor meedoen of in NL of in D met de fusieclub.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:22 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Nee, je kan niet kiezen NL of D. Het beste team moet spelen, dat gebeurd in Nederland ook. Dat betekend dat een speler de ene keer in het eerste speelt en de volgende keer in het tweede. Ook zou je een rare situatie krijgen als beide ploegen de beste speler nodig hebben voor iets, dat is niet haalbaar.
En ze kunnen weerstand hebben vanaf fortuna of roda. Boeien. Laat ze dan lekker beiden failliet gaan, schieten ze nog minder mee op.
Ken je Topmöller ?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:33 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Ze spreken ook al vrijwel dezelfde taal. Topidee
Als je nu getypt had: Gewoon AZ fuseren met Telstar, ook al zo'n kansloze club uit Huiland.quote:Op maandag 5 mei 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Kansloze club, ga nog wat miljoenen vangen van de gemeente om ten slotte niets te presterenquote:Op maandag 5 mei 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
Zegt de naam "Frans van Seumeren" je per ongeluk iets?quote:Op maandag 5 mei 2014 12:23 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Nee Roda heeft meer recht omdat de gemeente daar 45 miljoen inpompt, weg met belastinggeld in het voetbal, blijven er nog maar 18 clubs over, en daar zal Roda en ook FC Utrecht niet meer onder vallen.
Ja, misschien moet Utrecht ook maar fuseren met Ajax als het minder gaat?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:14 schreef Tha_Duck het volgende:
1. Utrecht en 020 liggen een stuk verder van elkaar dan Sittard en Kerkradequote:Op maandag 5 mei 2014 13:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, misschien moet Utrecht ook maar fuseren met Ajax als het minder gaat?
Je gaat aan het hele punt voorbij.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1. Utrecht en 020 liggen een stuk verder van elkaar dan Sittard en Kerkrade
2. Wij draaien geen verlies en kosten de maatschappij geen geld zoals Kerkrade wel doet
Ik zeg, FC Limburg en anders #nooitmeerlimburg
Dat valt denk ik nog best mee.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:28 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
1. Utrecht en 020 liggen een stuk verder van elkaar dan Sittard en Kerkrade
Welk punt? Er is geen punt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat aan het hele punt voorbij.
Prijs jij je nou maar extreem gelukkig met Van Seumerenquote:Op maandag 5 mei 2014 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk punt? Er is geen punt.
Punten zijn dat zowel fortuna als roda dik verlies draaien en amper 20KM uit elkaar liggen. fortuna heeft al jaren niks klaargemaakt en roda is nu terecht naar de tweede competitie.
Je kan ook een eigen limbo competie opzetten met vvv, mvv, roda en fortuna. Lekker spelen om de LimburgCup
Fortuna (6135 LH) - Roda (6466 NH) = 29.0 KMquote:
Ik wel.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fortuna (6135 LH) - Roda (6466 NH) = 29.0 KM
Utrecht (3584 AA) - 020 (1101 AX) = 38.6 KM
(Bron http://www.kilometerafsta(...)n-twee-postcodes.htm)
Wij liggen 33% verder uit elkaar. Vind het verschil niet best meevallen.
Het is niet reëel, I agree with that.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prijs jij je nou maar extreem gelukkig met Van Seumeren
En natuurlijk klopt het wat je zegt, maar die twee clubs fuseren is gewoon niet reëel.
Oke man. Ben je nu weer klaar met je kansloze gebrabbel?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:40 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Als ik je voor 100% had aangezien had ik het nog van je willen aannemen
Je gaat aan het hele punt voorbij. Zou jij ooit nog je club kunnen supporten als jullie fuseren met Ajax? Zou een Fortuna-supporter haar club nog kunnen supporten als deze fuseert met Roda JC?quote:Op maandag 5 mei 2014 13:31 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Welk punt? Er is geen punt.
Punten zijn dat zowel fortuna als roda dik verlies draaien en amper 20KM uit elkaar liggen. fortuna heeft al jaren niks klaargemaakt en roda is nu terecht naar de tweede competitie.
Je kan ook een eigen limbo competie opzetten met vvv, mvv, roda en fortuna. Lekker spelen om de LimburgCup
Fortuna Sittard is een club teveel, I agree. Een club voor Venlo-Roermond, eentje voor 'Limburg' (Maastricht) en eentje voor Parkstad is voldoende.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het is niet reëel, I agree with that.
Maar even zonder troll, ik ben echt van mening dat Limburg teveel clubs heeft. Er zal zo langzamerhand eens iets aan moeten gebeuren. Dat is misschien niet leuk, maar wel noodzakelijk. Je wil toch niet serieus zeggen dat het een goed idee is dat er 4 ploegen uit Limburg in de JL spelen? Ik mag toch hopen dat de supporters en clubs daar iets meer ambitie hebben.
Roda JC is op zichzelf ook al een fusieclub...quote:Op maandag 5 mei 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat aan het hele punt voorbij. Zou jij ooit nog je club kunnen supporten als jullie fuseren met Ajax? Zou een Fortuna-supporter haar club nog kunnen supporten als deze fuseert met Roda JC?
Het gaat om sentimenten, niet om geld. Ik zou nog liever zien dat mijn club failliet gaat dan dat ze fuseren met onze rivaal.
Oh dat punt.quote:Op maandag 5 mei 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat aan het hele punt voorbij. Zou jij ooit nog je club kunnen supporten als jullie fuseren met Ajax? Zou een Fortuna-supporter haar club nog kunnen supporten als deze fuseert met Roda JC?
Het gaat om sentimenten, niet om geld. Ik zou nog liever zien dat mijn club failliet gaat dan dat ze fuseren met onze rivaal.
Zijn dat niet zowat alle clubs in de Eredivisie?quote:Op maandag 5 mei 2014 14:00 schreef Bombel het volgende:
[..]
Roda JC is op zichzelf ook al een fusieclub...
quote:Op maandag 5 mei 2014 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Oke man. Ben je nu weer klaar met je kansloze gebrabbel?
Mwah, een stuk of 7 denk ik.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zijn dat niet zowat alle clubs in de Eredivisie?
Kan zijn, maar het ging me om de drogreden dat supporters het niet zouden kunnen verkroppen om samen te gaan met een 'rivaal'. Het is bijvoorbeeld in Genk erg goed gelukt. Als het om nietszeggende kutclubs zoals Roda gaat, interesseert het toch verder helemaal niemand een hol.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:01 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Zijn dat niet zowat alle clubs in de Eredivisie?
Toch wel andere tijden. Daarnaast is het binnen een stad een stuk makkelijker te realiseren.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:03 schreef Bombel het volgende:
[..]
Kan zijn, maar het ging me om de drogreden dat supporters het niet zouden kunnen verkroppen om samen te gaan met een 'rivaal'. Het is bijvoorbeeld in Genk erg goed gelukt. Als het om nietszeggende kutclubs zoals Roda gaat, interesseert het toch verder helemaal niemand een hol.
Wow, wat een sterke comeback. Ik waan me weer op de basisschool.quote:Op maandag 5 mei 2014 14:02 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]Gemis he die banknop.
Ga lekker hand in hand lopen
PLS-Fortunastadion, 18,8km van middenstip tot middenstip volgens afstandmeten.nlquote:Op maandag 5 mei 2014 13:37 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Fortuna (6135 LH) - Roda (6466 NH) = 29.0 KM
Utrecht (3584 AA) - 020 (1101 AX) = 38.6 KM
(Bron http://www.kilometerafsta(...)n-twee-postcodes.htm)
Wij liggen 33% verder uit elkaar. Vind het verschil niet best meevallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |