quote:
geylquote:Op maandag 5 mei 2014 18:54 schreef Studiotje het volgende:
Merel maakte een foutje bij het 18u nieuws
Fapfap momentje voor WcGod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ga ik later wonen als ik groot ben
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef WcPot het volgende:
Hallon![]()
Jullie raden nooit waar ik geweest ben vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ga ik later wonen als ik groot ben![]()
![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:25 schreef WcPot het volgende:
Hallon![]()
Jullie raden nooit waar ik geweest ben vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier ga ik later wonen als ik groot ben![]()
En al die mensen die daar wonen zich maar afvragen "wat doet die chauffeur daar nou bij ons straatnaam bord"Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
quote:Op maandag 5 mei 2014 20:31 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
En al die mensen die daar wonen zich maar afvragen "wat doet die chauffeur daar nou bij ons straatnaam bord"
En die van 19:30?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:34 schreef WcPot het volgende:
* WcPot Kijkt even het RTL nieuws terug van 18:00u![]()
Oja, hoe was het!?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:38 schreef donald_dick het volgende:
The Hangover kijken terwijl je zelf net uit Vegas komt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmorgen op radio 538. Vertelde Edwin Evers dat hij, Merel wel eens in 3D wil zien in de nieuwe studio. Ik weet niet wat ik hier van moest denken.quote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En die van 19:30?
Mooie studio(tje) wel
Er zijn geen video's in deze categoriequote:Op maandag 5 mei 2014 20:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En die van 19:30?
Mooie studio(tje) wel
Ja, mijn vrouw. Voor de rest ging ik platzak het vliegtuig inquote:
Man man man. Dacht je had zoveel ervaringquote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, mijn vrouw. Voor de rest ging ik platzak het vliegtuig in
Man man manquote:Op maandag 5 mei 2014 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ja, mijn vrouw. Voor de rest ging ik platzak het vliegtuig in
Had ik ook, maar behalve kaarten tellen heb je ook wel wat geluk nodigquote:Op maandag 5 mei 2014 20:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man man man. Dacht je had zoveel ervaring
Hoezo, ik ben getrouwd in Vegasquote:Op maandag 5 mei 2014 20:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Man man man![]()
Schande voor het mannelijk ras
Kaarten tellen werkt alleen bij Blackjack, niet echt bij Texas Hold'em...quote:Op maandag 5 mei 2014 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Had ik ook, maar behalve kaarten tellen heb je ook wel wat geluk nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |