Bizarre foto!quote:Op maandag 5 mei 2014 20:51 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Boodschappen doen in slavjansk
Hun rol in dit verhaal ben ik ook benieuwd naar ja. Een paar vliegvelden bezetten op de Krim is toch heel iets anders dan je mengen in een burgeroorlog en vechten tegen het Oekraense leger. Zowel in Kiev en Moskou hebben ze aan touwtjes getrokken waar ze beter vanaf hadden kunnen blijven.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:16 schreef Romanus het volgende:
Ik ben overigens wel echt benieuwd wat voor werk de geheime diensten van Rusland in dit geval doen.
Iedereen vraagt aan Rusland om zich in te zetten voor de vrijlating van de gijzelaars; uiteindelijk stuurt Moskou iemand om te gaan onderhandelen, en omdat die man laat weten dat ie eraan komt is Moskou betrokken?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 00:15 schreef Nintex het volgende:
Helaas voor de Russen luisteren de Oekraners hen ook af:
http://www.forbes.com/sit(...)ernational-hostages/
Dit blijkt over de eerder gevangen waarnemers te gaan volgens de schrijver van dit artikel. Daar ben ik zelf niet van overtuigd en de conclusie van het artikel vind ik ook wat ver gaan, maar het is wel opmerkelijk dat Moskou direct contact heeft met de seperatisten in het gebied.
Huh? Propagandakanaal? Het zijn fragmenten uit de Main Stream Media.quote:
http://lifenews.ru/news/132665quote:Established 36 person killed during the riots in Odessa
Among the causes of death of people are called drop, gunshot wounds and carbon monoxide poisoning.
In Odessa, identified 36 bodies of men, burned in the House of Trade Unions. Many of them died from gunshot wounds. Previously, law enforcement authorities failed to identify 12 victims.
1. Andrew V. Biryukov , born in 1978 - firearm .
2 . Zhulkov Alexander, firearm .
3 . Nicholas A. Jaworski , firearm .
4 . Gennady Petrov I. , born in 1985 - firearm .
5 . Brazhevsky Andrew G. , born in 1987 - fall .
6. Vadim V. P. , born in 1996 - fall .
7. Rabbit Igor Leonidovich , born in 1968 - fall .
8. Kush Ruslan O. , born in 1984 - fall .
9. Varenikina Anna A. , born in 1955 - poisoning.
10 . Kalin Anatoly A. , born in 1976 - poisoning.
11. Nikitenko Maxim A. , born in 1982 - fall .
12. Ostrozhnyuk Igor E. , born in 1964 - fall .
13. Bullakh Dalhakovich Victor , born in 1956 - fall .
14. Igor Ivanov , born in 1986 - firearm .
15. Vyacheslav Markin was born in 1969 - fall .
16. Negaturov Vadim V. , born in 1959 - burns.
17. Gnatenko Eugene N. , born in 1952 - gas poisoning .
18. Polulyakh Alla was born in 1962 - gas poisoning .
19. Yakovenko Irina, born in 1959 - gas poisoning .
20. Kushnariov Gennady A. , born in 1975 - gas poisoning .
21. Sergey Mishin , born in 1985 - gas poisoning .
22. Pikalova Svetlana V. , born in 1981 - gas poisoning .
23. Kovriga Nikolai , born in 1984 - gas poisoning .
24. Sadovnichii Alexander Kuzmich , born in 1954 - gas poisoning .
25. Brigar Vladimir, born in 1984 - gas poisoning .
26. Nikitiuk Dmitry I. , born in 1974 - gas poisoning .
27. Mitchik Eugene V. , born in 1983 - gas poisoning .
28. Viktor Stepanov , born in 1948 - gas poisoning .
29. Kostyukhin Sergey, born in 1967 - gas poisoning .
30. Novitsky Vladimir, born in 1944 - gas poisoning .
31. Field Viktor, born in 1966 - gas poisoning .
32. Bezhanitsky Christine A. , born in 1992 - gas poisoning .
33. Lomakin Nina , born in 1953 - gas poisoning .
34. Mr. Alyaksandr Kononov , born in 1959 - gas poisoning .
35. Gnatenko Andrei , born in 1989 - gas poisoning .
36. Balaban Alexey S. , born in 1982 - gas poisoning .
Total in clashes killed 46 people , injured nearly 170 . Of these, approximately 25 are in serious condition . According to the correspondent LifeNews, hospitals remains of 77 people .
Licht er zo dik op, tenminste als je de tijdlijn gevolgt hebt.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 03:19 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Iedereen vraagt aan Rusland om zich in te zetten voor de vrijlating van de gijzelaars; uiteindelijk stuurt Moskou iemand om te gaan onderhandelen, en omdat die man laat weten dat ie eraan komt is Moskou betrokken?
Als het al iets aantoont, dan is het dat de "bewijzen" die de SBU tot nu toe geleverd heeft van contacten tussen de rebellen en Moskou fake zijn. Het begon met twee opnames, zogezegd gesprekken tussen moskou en de rebellen, maar de rebellen in kwestie zijn nooit gedentificeerd geworden.
Dan kwamen de zogenaamde afgeluisterde gesprekken tussen bekende rebellenleiders en Moskou: geen geluidsopname ditmaal, enkel teksten die zogenaamd de transcripts van die opnames zouden zijn. De laatste keer werden ook de transcripts niet openbaar gemaakt, men heeft ze even getoond aan enkele journalisten van de Kiev Post.
En nu, van een gesprek dat Moskou gewoon toegeeft, nu geven ze wel de opname vrij.
Lijkt me een logische conclusie: ze hebben bewijzen van gesprekken die Moskou toegeeft, ze hebben geen bewijzen van gesprekken die Moskou ontkent.
Ik vermoed dat nu de CIA aangekomen is om hen te helpen we wel meer "bewijzen" zullen krijgen. Die hebben de middelen om fake conversaties te produceren. Reden misschien waarom de tekst van laatste transcripts niet werd vrijgegeven. Voor een goede opname vertrek je van de geluidsfragmenten die je ter beschikking hebt, niet van een vooraf vastgelegde tekst.
mafkeesquote:
Bij het eerste woord dat je tikt, gaat het al mis.quote:
Alsjeblieft doen "we" niks. Ik wil geen wereldoorlog, ik wil geen onzinnige gevechten over de hoofden van onschuldige burgers.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 05:33 schreef sp3c het volgende:
mwah het is meer dat de wereld eigenlijk schijt heeft aan de oekraine, daarom doet niemand iets
beetje blaffen en niet bijten en dat het de russen economisch raakt is mooi meegenomen
Volgens mij zie jij niet echt in met wat voor gevaarlijke politiek Rusland bezig is. Ze infiltreren andere landen met bergen aan Russen om er vervolgens protesten te starten dat men bij Rusland wil horen. Dit komt in heel Oost Europa voor alleen in de landen die bij de EU horen is het afgezwakt omdat het daar toch ietsje lastiger wordt om zoiets voor elkaar te krijgen dan in de landen die nier bij de EU horen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 05:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsjeblieft doen "we" niks. Ik wil geen wereldoorlog, ik wil geen onzinnige gevechten over de hoofden van onschuldige burgers.
Als de Russische delen van Oekraine zich meer Russisch dan Oekraiens voelen, dan moeten ze zich lekker bij Rusland aansluiten. Deel het land op naar taal/etniciteit ofzo.
En blijf met die gore EU-tengels van andere landen af.
Ik ken en volg de details niet, maar Oekraine ken ik een beetje (3x Kiev, 1x Odessa) en heb daar nog met een student Internationale Betrekkingen (!) gepraat in een bar die zei "NATO is our enemy". Juist uit de mond van een IB-student.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij zie jij niet echt in met wat voor gevaarlijke politiek Rusland bezig is. Ze infiltreren andere landen met bergen aan Russen om er vervolgens protesten te starten dat men bij Rusland wil horen. Dit komt in heel Oost Europa voor alleen in de landen die bij de EU horen is het afgezwakt omdat het daar toch ietsje lastiger wordt om zoiets voor elkaar te krijgen dan in de landen die nier bij de EU horen.
Oekrane is natuurlijk het gemakkelijkste omdat daar een gedeelte historisch gezien al Russisch is (sterker nog, het is de bakermat van Rusland) maar dit soort politiek van Rusland kan je niet goedkeuren.
Een "Chinese" invasiepolitiek zou ik inderdaad erg vinden, in elk land. In Nederland heb je dat met multikulwijken die volledig onNederlands zijn geworden.quote:Jij zou moord en brand schreeuwen wanneer de EU of de VS bergen aan mensen naar Colombia stuurt om daar vervolgens amok te schoppen en aansluiting bij de VS of EU te zoeken. Wees dan een vent en blijf concequent.
twitter:StateOfUkraine twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 07:34:18We have been getting multiple reports about armed men crossing from #Russia into #Ukraine but we have not been able to verify location yet reageer retweet
Zie er overigens (nog)vrijwel niemand anders over berichten dus hopelijk is het onzin.twitter:StateOfUkraine twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 08:14:09Source: #Russia has launched an invasion of #Ukraine which it may still deny it even though Russian military trucks have entered Ukraine reageer retweet
Dat zou wel een meesterzet zijn na deze uitsprakenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:StateOfUkraine twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 07:34:18We have been getting multiple reports about armed men crossing from #Russia into #Ukraine but we have not been able to verify location yet reageer retweet
Zie er overigens (nog)vrijwel niemand anders over berichten dus hopelijk is het onzin.twitter:StateOfUkraine twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 08:14:09Source: #Russia has launched an invasion of #Ukraine which it may still deny it even though Russian military trucks have entered Ukraine reageer retweet
quote:NAVO-commandant Philip Breedlove denkt dat Rusland niet zal besluiten tot een inval in het oosten van Oekrane.
Het valt niet te ontkennen dat er in Oekraine een binnenlandse verdeeldheid heerst. Maar deze is dus voornamelijk opgezet door de Russen. Tijdens en na de tweede wereldoorlog heeft Rusland er alles aan gedaan om ze ijsvrije zeehavens in handen te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 07:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken en volg de details niet, maar Oekraine ken ik een beetje (3x Kiev, 1x Odessa) en heb daar nog met een student Internationale Betrekkingen (!) gepraat in een bar die zei "NATO is our enemy". Juist uit de mond van een IB-student.
Ik kan geen uitspraak doen over wat 52 miljoen Oekraieners willen en of ze zich Russisch, Oekraiens of Europees voelen ook niet. Laat ze dat lekker zelf beslissen. Hoeveel was het in het referendum; 95%? Zal vast wat gesjoemel bijzitten, maar het lijkt me duidelijk dat mensen zich meer Rus voelen dan Oekraiener.
Ik hoop alleen voor die mensen dat ze niet naar die EU-tiet, de manboobs van Johannes Cornelis Von Balen, grijpen.
[..]
Een "Chinese" invasiepolitiek zou ik inderdaad erg vinden, in elk land. In Nederland heb je dat met multikulwijken die volledig onNederlands zijn geworden.
Dat lijkt me in Oekraine minder het geval, toch al een land dat van nature verdeeld is, net als Belgie.
quote:di 06 mei 2014, 08:14 | 0 reacties
|
lees voor
Banken weg uit Rusland en Oekrane
Nederlandse banken zijn druk bezig hun belangen in Rusland terug te dringen uit vrees voor de gevolgen van het conflict in Oekrane.
Ze hebben voor vele miljarden in Rusland en Oekrane uitstaan.
Foto: Fotoburo Dijkstra
Ook grote beleggers als pensioenfondsen halen hun geld weg. „We kijken waar en of we onze financiering in Rusland en Oekrane kunnen terugdringen”, zegt een woordvoerder van de ING in het AD. De bank heeft naar eigen zeggen 7,5 miljard euro uitstaan in die landen.
De woordvoerder benadrukt dat ING niet naar de uitgang rent maar zijn klanten trouw blijft. Ook de Rabobank heeft geld uitstaan in Rusland, volgens de bank gaat het om enkele honderden miljoenen. „We kijken kritisch naar onze portefeuille en zijn erg voorzichtig met nieuwe leningen”, laat de bank weten.
Die Bulgaarse kust is ook omdat het fokking goedkoop was (zal nu wel anders zijn) en het is dichtbij Rusland. En ja, het land probeert zijn tentakels uit te slaan, maar Oekraine is echt niet allemaal import-Russen. Het grootste land in Europa; veelzijdig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat er in Oekraine een binnenlandse verdeeldheid heerst. Maar deze is dus voornamelijk opgezet door de Russen. Tijdens en na de tweede wereldoorlog heeft Rusland er alles aan gedaan om ze ijsvrije zeehavens in handen te krijgen.
Zoals gezegd is die inmeningspolitiek gewoon gevaarlijk. Het zijn namelijk geen etnisch Oekraieners die pro-Russisch zijn maar voornamelijk de Russische 'immigranten'. Zou een beetje hetzelfde zijn als Rotterdam onafhankelijk verklaren nadat er een referendum is geweest en Rotterdam zich vervolgens aansluit bij Marokko omdat al die Nederlanders zich meer Marokkaans voelen. Dat kan wat mij betreft cht niet.
Die 95% is natuurlijk totaal malifide. Zo is/was zo'n 10/15% van de Crimeaanse bevolking Tartaars. En die zijn alles behalve pro-Russisch. Alleen door hen is 95% natuurlijk al compleet onmogelijk. Maar goed, volgens mij was het Stalin al eens die zei : Het gaat er niet om wie er stemt maar wie de stemmen telt. Of het referendum opstelt. Alleen aan de hand daarvan was al te zien dat het een redelijk dubieuze bedoeling was.
Rusland is met deze politiek al decennia bezig en zal zich steeds meer op het Europees continent willen vestigen. Wat dat betreft is het juist een goede zet geweest om bijvoorbeeld Bulgarije bij de EU te krijgen omdat Rusland ook daar bezig was om de bevolking zo snel mogelijk om te turnen naar etnisch Russisch. En ook daar geheel toevallig weer aan de kust om de havens in handen te krijgen. Een eeuwenoud trucje werd herhaald want de bevrijding van Bulgarije op de Ottomanen was om de Bulgaarse kust in handen te krijgen (met Varna en Burgas twee van de belangrijkste havens aan de Zwarte Zee) en wat meer vat te krijgen op de Bospurus, wat natuurlijk misschien wel het belangrijkste gedeelte van de Zwarte Zee is.
Zelfs nu merk je de inmening van Russen aan de Bulgaarse kust. Er zijn al hele dorpen waar alles in het Russisch is. Nu kan je veel over Bulgaren zeggen maar dat ze enige verwantschap hebben met Rusland is natuurlijk je reinste flauwekul.
Nouja, dichtbij Rusland.. Tot de annexatie/bijvoeging van De Krim lag Bulgarije maar 100 kilometer dichter bij Rusland dan dat Nederland doet en ben je vanuit Nederland veel sneller in Rusland dan vanuit Bulgarije wanneer je een ander vervoersmiddel dan het vliegtuig of de boot neemtquote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die Bulgaarse kust is ook omdat het fokking goedkoop was (zal nu wel anders zijn) en het is dichtbij Rusland. En ja, het land probeert zijn tentakels uit te slaan, maar Oekraine is echt niet allemaal import-Russen. Het grootste land in Europa; veelzijdig.
En ach, hoerenparadijs, subsidieparadijs. De reden van de paradijselijkheid is natuurlijk niet echt van belang. Het blijft gewoon een discutabel iets om in een regio waar in de laatste 50 jaar van de geschiedenis een meerderheid van de bevolking is ontstaan van een niet originele bevolkingsgroep een referendum uit te roepen. Zo creeer je namelijk alleen maar meer gezeik in de toekomst, zeker in een wereld waarbij het steeds gemakkelijker wordt om naar het buitenland te trekken.quote:En ja, het is geopolitiek, maar toch duidelijk anders dan Marokko dat Rotterdam overneemt. Odessa was altijd al een Russisch (hoeren)paradijs aan de Zwarte Zee. Dat ligt nu toevallig in Oekraine, sja.
Odessa is heel gevarieerd..quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:37 schreef Montagui het volgende:
Volgens mij is ook Odessa over het algemeen niet pro-Russisch.
Census m.b.t. aantal Russen in Odessa:
1929 9.2%
2001 17.2%
Inmiddels zou het percentage Russen opgelopen zijn tot 29%. Percentueel gezien dus een enorme stijging in het 1 decennium t.o.v. de 7 daarvoor. Geeft te denken omdat Oekrane sinds 1991 onafhankelijk is. Waar komen die Russen ineens vandaan?
Maar goed, 29% Russen t.o.v. 65% Oekraners.
Heb eigenlijk veel meer het idee dat Odessa (als ze mogen kiezen) liever onafhankelijk doorgaat dan bij Rusland of Oekrane te horen.
Dat zegt niks, Oekraners kunnen ook pro-Rusland zijn. Op de Krim was dat ook zo.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:37 schreef Montagui het volgende:
1929 9.2%
2001 17.2%
Inmiddels zou het percentage Russen opgelopen zijn tot 29%. Percentueel gezien dus een enorme stijging in het 1 decennium t.o.v. de 7 daarvoor. Geeft te denken omdat Oekrane sinds 1991 onafhankelijk is. Waar komen die Russen ineens vandaan?
Heb eigenlijk veel meer het idee dat Odessa (als ze mogen kiezen) liever onafhankelijk doorgaat dan bij Rusland of Oekrane te horen.
Dat zijn Etnische Russen. Russisch sprekenden zijn wel in de meerderheid in Odessa.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 09:37 schreef Montagui het volgende:
1929 9.2%
2001 17.2%
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:14 schreef SuicideErrorist het volgende:
twitter:EuromaidanPR twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 10:25:22Russian forces crossed into #Luhansk #Ukraine from #Russia, are equipped with anti-aircraft missiles http://t.co/tmHZhHrjUe | EMPR News reageer retweet
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Rusland is juist decennia lang bezig met een machtsvermindering in het Europees continent. Zoek maar eens op een map op hoe groot de Sovjet Unie was in het Europees continent zo'n 30 jaar geleden.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:54 schreef Dven het volgende:
Rusland is met deze politiek al decennia bezig en zal zich steeds meer op het Europees continent willen vestigen.
Kijk even naar de recente inmenging rond de Zwarte Zeequote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Rusland is juist decennia lang bezig met een machtsvermindering in het Europees continent. Zoek maar eens op een map op hoe groot de Sovjet Unie was in het Europees continent zo'n 30 jaar geleden.
Als er iemand zijn machtsgebied uit aan het breiden is dan zijn wij het wel.
Vooralsnog gooi ik EuromaidenPR op dezelfde berg als RT.com dus tenzij dit ook van andere bronnen afkomt hou ik het vooralsnog (en hopelijk is het dat ook) op onzin.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:35 schreef theNull het volgende:
[..]twitter:EuromaidanPR twitterde op dinsdag 06-05-2014 om 10:25:22Russian forces crossed into #Luhansk #Ukraine from #Russia, are equipped with anti-aircraft missiles http://t.co/tmHZhHrjUe | EMPR News reageer retweet
Wij? Ik ben gewoon Nederlander. Die zijn niet met expansie van de landsgrenzen bezig.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:38 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar Rusland is juist decennia lang bezig met een machtsvermindering in het Europees continent. Zoek maar eens op een map op hoe groot de Sovjet Unie was in het Europees continent zo'n 30 jaar geleden.
Als er iemand zijn machtsgebied uit aan het breiden is dan zijn wij het wel.
De EU wel.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Wij? Ik ben gewoon Nederlander. Die zijn niet met expansie van de landsgrenzen bezig.
Uiteraard, maar op de Krim had je wel zo'n 60% Russen. Dat is toch een heel verschil. De Oekraners waren daar flink in de minderheid.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat zegt niks, Oekraners kunnen ook pro-Rusland zijn. Op de Krim was dat ook zo.
Jammer voor je, want dat ben je welquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:07 schreef Happel het volgende:
[..]
No shit. Daar ben en voel ik me niet aan verbonden.
Vanuit het verleden wordt er in Odessa over het algemeen inderdaad Russisch gesproken, maar dat is 'nu' niet een reden dat men liever Russisch zou willen zijn dan Oekransch.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:31 schreef Kirov het volgende:
[..]
Dat zijn Etnische Russen. Russisch sprekenden zijn wel in de meerderheid in Odessa.
maar dat is allemaal vrijwillig gegaan , die landen zijn niet gedwongenquote:
Benieuwd hoeveel het Westen verliest met die sancties. De daling van de beurs zijn vooral Westerse investeerders die zich terugtrekken en met verlies verkopen. Bedrijven die bang zijn dat toekomstige sancties hen zullen treffen trekken zich terug uit partnerships, zonder iets ervoor terug te krijgen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 08:55 schreef HD9 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)g_uit_Rusland__.html
Ja is gevaarlijk met dat mannetje
[..]
sancties tegen Iran hebben het vrije westen ook niet geschaad tot op heden, Iran gaat er wel helemaal stuk aanquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:30 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Benieuwd hoeveel het Westen verliest met die sancties. De daling van de beurs zijn vooral Westerse investeerders die zich terugtrekken en met verlies verkopen. Bedrijven die bang zijn dat toekomstige sancties hen zullen treffen trekken zich terug uit partnerships, zonder iets ervoor terug te krijgen.
Leuk voor China, die doen gouden zaken, en Amerika weet dat ze de sancties niet tegen hen kunnen doordrukken want China kan terugslaan.
Je kan het wel schrijven, blijft een leugen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef HD9 het volgende:
[..]
maar dat is allemaal vrijwillig gegaan , die landen zijn niet gedwongen
Allemaal vrije democratien die iedere 4 jaar een andere president moeten kiezen, terwil Poetin zich zelf benoemdn heeft voor het leven
Volgend jaar nieuwe verkiezingen en dan mag obama niet herkozen worden, dan komt er een anderquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je kan het wel schrijven, blijft een leugen.
Laatste poll 82% approval rating trouwens. Obama haalt 41%. Waarom treedt hij niet af? Yanukovich moest toch ook verdwijnen omdat de bevolking niet achter hem stond...
Weinig Westerse investeringen daar, en ook daar heeft China zich nu goedkoop ingekocht. Wanneer de sancties opgeheven worden heeft het Westen niets. China werkt strategisch, op lange termijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:34 schreef HD9 het volgende:
[..]
sancties tegen Iran hebben het vrije westen ook niet geschaad tot op heden, Iran gaat er wel helemaal stuk aan
Hoe lang kan iemand premier zijn in Nederland? Of Koning?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:36 schreef HD9 het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe verkiezingen en dan mag obama niet herkozen worden, dan komt er een ander
Maar een Kim of een Poetin die gaat nooit meer weg
koning die heeft niet s te zeggen he, die is voor de lintenquote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Hoe lang kan iemand premier zijn in Nederland? Of Koning?
Beide partijen verliezen bij economische sancties. Het leidt tot een afname van de onderlinge handel, het afbouwen van de de onderlinge afhankelijkheid en de splitsing in twee kampen.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:30 schreef meth1745 het volgende:
Benieuwd hoeveel het Westen verliest met die sancties.
werkelijk? Is er een wettelijke beperking in nederland dat je geen twee keer premier kan zijn?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef HD9 het volgende:
[..]
koning die heeft niet s te zeggen he, die is voor de linten
premier voor 4 jaar
Hmm d8 dat Balkenende toch wel iets langer premier was...quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:41 schreef HD9 het volgende:
[..]
koning die heeft niet s te zeggen he, die is voor de linten
premier voor 4 jaar
Approval rating en achter je President staan zijn 2 verschillende dingen, je kan best vinden dat de President het slecht heeft gedaan terwijl je wel gewoon achter de President staat.quote:Op dinsdag 6 mei 2014 11:35 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je kan het wel schrijven, blijft een leugen.
Laatste poll 82% approval rating trouwens. Obama haalt 41%. Waarom treedt hij niet af? Yanukovich moest toch ook verdwijnen omdat de bevolking niet achter hem stond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |