quote:
1 raak maar.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
kontje blauw noemen wij dat hier
of kontje ros
wat een kut benaming, billenbranden
kontje kick zeiden wij altijdquote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
of kontje ros
succesquote:Op zondag 4 mei 2014 01:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
1 raak maar.
Nu naar de stad.
Bier
Sos
Doei
gewoon op de kuiten mikken, dat doet veel meer pijn dan op je reetquote:Op zondag 4 mei 2014 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat wij vroeger weleens deden als iemand "kontje blauw" moest was iemand de bal laten schieten en tegelijkertijd een ander naar dat jong laten rennen om hem vol tegen z'n reet te schoppen
Kloptquote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon op de kuiten mikken, dat doet veel meer pijn dan op je reet
Dit kan iedereen wel erkennen lijkt mijquote:Op zondag 4 mei 2014 01:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon op de kuiten mikken, dat doet veel meer pijn dan op je reet
Kontje kick dus.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
of kontje ros
Met welke club?quote:Op zondag 4 mei 2014 02:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho, ik ben net kampioen van de JL geworden
M'n eigen Telvanniquote:
Ah nice.quote:Op zondag 4 mei 2014 02:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n eigen TelvanniVorig seizoen 10e geëindigd en daarnet ondanks extreme struggles (flinke dip) op het einde toch kampioen omdat runner-up VVV ook punten liet liggen
beetjequote:Op zondag 4 mei 2014 03:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nee 3 fout xd
ben jij beetje aangeschoten?
kom weer die chat dan.quote:
Toffe filmpjes wel niet ander halfuur baantjer.quote:
Deze Eredivisie Live weekoverzicht seizoenscompilatie hebben we gekeken.quote:
Mijn filmpjes worden altijd geskiptquote:Op zondag 4 mei 2014 03:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Deze Eredivisie Live weekoverzicht seizoenscompilatie hebben we gekeken.
Had je met ons kunnen meelachen.
Hebben jullie nog een room?quote:Op zondag 4 mei 2014 03:33 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik heb er één woord voor en dat is gewoon schandalig.
Maak jij danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wooblabalurg
Ik heb gewoon totaal geen zin om te gaan slapenquote:Op zondag 4 mei 2014 04:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja.. Tienen en Utreg was leuker. Jij?
Ik ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 04:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal geen zin om te gaan slapen
Gewoon doorhalen tot de wedstrijd en doping nemen voor de wedstrijd.quote:Op zondag 4 mei 2014 04:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Moet morgen om 10 uur wel wedstrijd spelen. Misschien keertje in de verdediging
Ik haat verdedigen, maar je kan iig lui spelen door op te letten bij positioneringquote:Op zondag 4 mei 2014 04:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon doorhalen tot de wedstrijd en doping nemen voor de wedstrijd.
En verdedigen is niet vies hè
Gewoon coke snuiven ervoor en dan na 10 seconden er met rood af gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 04:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik haat verdedigen, maar je kan iig lui spelen door op te letten bij positionering
Ook wel eens "doping" gedaan. Geen succes.
Wel paar keer direct na feestje en met opkikker in de rust gespeeld. Dan ben je echt baggerslechtquote:Op zondag 4 mei 2014 04:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon coke snuiven ervoor en dan na 10 seconden er met rood af gaan
Kan je beter spelen met slaapgebrek jaquote:Op zondag 4 mei 2014 04:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel paar keer direct na feestje en met opkikker in de rust gespeeld. Dan ben je echt baggerslechtlaatste keer dacht ik dat ik dood ging na 1 sprintje. Doe ik echt nooit meer.
Eigenlijk sowieso kut als je avond daarvoor hebt gedronken of wat dan ook. Enige voordeel is dat je na de wedstrijd je kater kwijt bentquote:Op zondag 4 mei 2014 04:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter spelen met slaapgebrek ja
Je zal niet de enige zijn op de amateurvelden die met een kater speeltquote:Op zondag 4 mei 2014 04:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Eigenlijk sowieso kut als je avond daarvoor hebt gedronken of wat dan ook. Enige voordeel is dat je na de wedstrijd je kater kwijt bent
True, maar tegen Marokkanen wel een probleemquote:Op zondag 4 mei 2014 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zal niet de enige zijn op de amateurvelden die met een kater speelt
Ik heb een keer tegen een Marokkanen elftal gespeeld en er gingen er drie woedend en schreeuwend het veld afquote:Op zondag 4 mei 2014 04:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
True, maar tegen Marokkanen wel een probleem
Meestal als we tegen Marokkanen moeten zijn ze allemaal beter dan wij maar omdat ze allemaal zelf willen scoren en totaal geen teamidee hebben winnen we vrij makkelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 05:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb een keer tegen een Marokkanen elftal gespeeld en er gingen er drie woedend en schreeuwend het veld af
Dat heb je ook nog jaquote:Op zondag 4 mei 2014 05:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meestal als we tegen Marokkanen moeten zijn ze allemaal beter dan wij maar omdat ze allemaal zelf willen scoren en totaal geen teamidee hebben winnen we vrij makkelijk
Maher is precies zo.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb je ook nog jaEcht vreselijk irritant die egootjes altijd.
Je kan ook gewoon de verwarming aanzetten hoor.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Binnen gewoon, maar het is niet te harden.
M'n ouders gaan gegarandeerd zeiken dan, hebben altijd wel wat te mekkeren die mensen.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de verwarming aanzetten hoor.
quote:Op zondag 4 mei 2014 05:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
M'n ouders gaan gegarandeerd zeiken dan, hebben altijd wel wat te mekkeren die mensen.
Jup, heb een dikke trui en twee broeken aangedaan inmiddels. Gelukkig mag ik over anderhalf uur de wol opzoeken.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Herkenbaar.
Dan maar dikke trui aandoen.
Meh, is duur.quote:
Waarom dan pas?quote:Op zondag 4 mei 2014 05:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jup, heb een dikke trui en twee broeken aangedaan inmiddels. Gelukkig mag ik over anderhalf uur de wol opzoeken.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 4 mei 2014 05:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neejoh, lekker profiteren van de centen van m'n ouders zolang het kan.
Niet op kamers gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 05:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neejoh, lekker profiteren van de centen van m'n ouders zolang het kan.
Het is Game 7 Saturday in de NBA, de laatste wedstrijd is op anderhalve minuut van de rust. Dus daar stel ik m'n ritme op in.quote:
19.quote:
Laat lekker gaan joh die basketballertjesquote:Op zondag 4 mei 2014 05:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is Game 7 Saturday in de NBA, de laatste wedstrijd is op anderhalve minuut van de rust. Dus daar stel ik m'n ritme op in.
Ik moet en zal alles zien. Het is immers toch vakantie, kan het hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh die basketballertjes
Ach als je het leuk vindtquote:Op zondag 4 mei 2014 05:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet en zal alles zien. Het is immers toch vakantie, kan het hebben.
Ik hoor geen vogels gelukkig. Maar ik denk dat ik zo wel mijn bed ga opzoeken.quote:
Afgelopen nacht heb ik mijn ouders wakker geschreeuwd uit enthousiasme.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je het leuk vindtNiks mis mee.
quote:Op zondag 4 mei 2014 06:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen nacht heb ik mijn ouders wakker geschreeuwd uit enthousiasme.
Zelfde als jetlag. 1 zware dag en je zit weer in normale levenquote:Op zondag 4 mei 2014 05:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor geen vogels gelukkig. Maar ik denk dat ik zo wel mijn bed ga opzoeken.
Ritme naar de teringOver twee dagen weer school
Denk het niet, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vinden je ouders het wel goed dat jij tot in de ochtend NBA kijkt?
Daar zouden mijn ouders dus echt over zeiken. Als ze 's ochtends beneden komen en dan allemaal frituurlucht ruiken.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef Cavaliers het volgende:
Het is rust, ga de frituur maar aanslingeren.
Waarschijnlijk ga ik maandagavond rond half 2 naar bed en lig ik 3 uur naar het plafond te starenquote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde als jetlag. 1 zware dag en je zit weer in normale leven
Heel goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Denk het niet, maar dat maakt niet uit.
Haal bij de kruidvat die zonder recept natuurlijke slaappillenquote:Op zondag 4 mei 2014 06:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik maandagavond rond half 2 naar bed en lig ik 3 uur naar het plafond te staren
[..]
Heel goed.
Zo vaak dat mijn broer keiharde techno en hardcore aan heeft staan 's nachts dat de buren erover gaan bellen.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen ik nog thuis woonde zat ik een keer na jointje op t dakterras snoeiharde techno te luisteren om 3 uur snachts. Stond zelfs zo hard dat ik niet door had dat ik de koptelefoon uit de pc had getrokken.
Gezicht van m'n pa toen ie naar boven kwam met wtf ik aan het doen was![]()
Ik hoef geen pillen te slikken hoor, ik overleef het wel. Ga wel na school slaap inhalen. Of op school.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal bij de kruidvat die zonder recept natuurlijke slaappillen
Heb het ook niet gedaan, ben voor tosti's gegaan. Prima ontbijt.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zouden mijn ouders dus echt over zeiken. Als ze 's ochtends beneden komen en dan allemaal frituurlucht ruiken.
Zetten ze hem niet het huis uit? Oud genoeg lijkt mequote:Op zondag 4 mei 2014 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak dat mijn broer keiharde techno en hardcore aan heeft staan 's nachts dat de buren erover gaan bellen.
Tosti'squote:Op zondag 4 mei 2014 06:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ben voor tosti's gegaan. Prima ontbijt.
Dat kunnen mijn ouders niet over hun hart verkrijgen.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zetten ze hem niet het huis uit? Oud genoeg lijkt me
Doe jij het tochquote:Op zondag 4 mei 2014 06:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn ouders niet over hun hart verkrijgen.
Niet eens, had alleen kaas in huis.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tosti's![]()
Gewoon ham-kaas of nog bijzonder?
Weltrusten.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok nu echt naar bed
Over 3.5 uur wedstrijd
Watje, het is pas half zeven. Ik ga 'm doorhalen denk ik.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weltrusten.
Ik voel moeheid maar kan niet stoppen met FM
Ik ga nog wel even slapen zo denk ikquote:Op zondag 4 mei 2014 06:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Watje, het is pas half zeven. Ik ga 'm doorhalen denk ik.
In obl noemde we het billenbranden de of kontje blauw. Kontje ros klinkt gewoon gay.quote:Op zondag 4 mei 2014 01:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
of kontje ros
quote:Op zondag 4 mei 2014 06:57 schreef Dven het volgende:
Iedereen nog wakker😯ik sliep gisteravond om 22.00
Mooie dromen en tot over 8 uurquote:
Niks mis met de backstreet boysquote:Op zondag 4 mei 2014 07:26 schreef Dven het volgende:
Sommige mensen moeten misschien naar de BSB SC. Treft want net zo gay als de Backstreet Boys
Of hij moest op een onchristelijk uur voetballen, wat wel aannemelijk is gezien het niveauquote:Op zondag 4 mei 2014 09:58 schreef Dven het volgende:
Ik zet 1 weihenstephaner in op dat knut zich verslapen heeft.
Ik denk dat hij zich voor het voetbal verslapen heeft. Anders hadden we hier nog wel een paar keer kut gelezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij moest op een onchristelijk uur voetballen, wat wel aannemelijk is gezien het niveau
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:43 schreef Tarado het volgende:
Gisteren trouwens een lekker biertje gedronken bij de babi kecap, goeie combo.
[ afbeelding ]
zonde van toch wel een mooie club, zeker in het verleden. limburg hoort ook gewoon een eredivisieclub te hebben. maar met een beetje geluk is het een trieer om er een grote schoonmaak te houden, want het beleid is echt al jaren kut. niet alleen onder van den bunder, maar ook daarvoor had je al relletjes met narinx.quote:
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:43 schreef Tarado het volgende:
Gisteren trouwens een lekker biertje gedronken bij de babi kecap, goeie combo.
[ afbeelding ]
Is/was ook in de aanbieding bij de Sligroquote:Op zondag 4 mei 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.
Wordt ook wel gezien als de beste weizen
MVV was een mooi excuus om naar Maastricht te moetenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde van toch wel een mooie club, zeker in het verleden. limburg hoort ook gewoon een eredivisieclub te hebben. maar met een beetje geluk is het een trieer om er een grote schoonmaak te houden, want het beleid is echt al jaren kut. niet alleen onder van den bunder, maar ook daarvoor had je al relletjes met narinx.
daarbij heb ik eigenlijk meer met mvv dan met roda, maar dat moet ik in het cafe maar niet te hard zeggen
laatste tijd behoorlijk wat Vitus opquote:Op zondag 4 mei 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.
Wordt ook wel gezien als de beste weizen
Kost da?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is/was ook in de aanbieding bij de Sligro
Valt nog mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 voor 8,50 zie ik + 80 cent statiegeld dus 9,30
Geen idee wat de normale prijs is maar dat is wel een stuk goedkoper 20 voor 12.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Bij de Oosterburen was een kratje van 20 flessen 12 euro
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat de normale prijs is maar dat is wel een stuk goedkoper 20 voor 12.
Laatst betaalde ik 20 euro voor maar 10 liter benzinequote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.
Benzine 1,48
Langs de snelweg is ie boven de 1,80 wel ja. Vanochtend getankt voor 1,67quote:Op zondag 4 mei 2014 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst betaalde ik 20 euro voor maar 10 liter benzine
Kanjer accijns
Voor mij net wat te ver weg, zeker met mijn auto, die lust wel een slokjequote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.
Benzine 1,48
Voor mij leent het zich precies als ik een volle tank haal vanuit Eindhoven. Goed excuus om vaker bier te halenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij net wat te ver weg, zeker met mijn auto, die lust wel een slokje
Ik had laatst een extreem lelijke pokemon gevangen. Hem naar jou vernoemd en hem snel weer vrij gelaten. Dwaalt nu zielloos over de wouden en velden van johtoquote:
Okquote:Op zondag 4 mei 2014 13:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik had laatst een extreem lelijke pokemon gevangen. Hem naar jou vernoemd en hem snel weer vrij gelaten. Dwaalt nu zielloos over de wouden en velden van johto
Gewoon ter informatie en als bevestiging dat niemand jou mag.quote:
Ga eensquote:
Okquote:Op zondag 4 mei 2014 13:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon ter informatie en als bevestiging dat niemand jou mag.
Okquote:Op zondag 4 mei 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een enorm kuttopic. Misschien dat ik weer eens een klacht indien bij de feedback.
Bij de boer op het land of waarquote:
Toulousequote:
Ik geloof inderdaad niet dat er veel hartjes van oversloegenquote:
Teveel JR figuren hierquote:Op zondag 4 mei 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een enorm kuttopic. Misschien dat ik weer eens een klacht indien bij de feedback.
succes stinhoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten nu wel tegen de eredivisie aanquote:Op zondag 4 mei 2014 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fijn dat je me succes wenst in de strijd tegen het achterlijk lage niveau.
Die moeten toch vrij snel weer serieus aan de bak, gelukkig hebben we het WK, vind ik toch altijd een prettige tussendoortje.quote:
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moeten toch vrij snel weer serieus aan de bak, gelukkig hebben we het WK, vind ik toch altijd een prettige tussendoortje.
Aan de hand van Lans kunnen we over een poosje wel promoverenquote:
Drie weken zonder voetbalquote:Op zondag 4 mei 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.
Die vriendschappelijke wedstrijden sla ik wel even over maar het WK ga ik wel voor zittenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.
Doe normaal joh autistquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens overweeg ik om aangifte te doen bij de polisie wegens geluidsoverlast.
De zondag wordt niet meer gerespecteerdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens overweeg ik om aangifte te doen bij de polisie wegens geluidsoverlast.
Zeker en vast. Veel Japan, Nederland en Belgie kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vriendschappelijke wedstrijden sla ik wel even over maar het WK ga ik wel voor zitten
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk alles tenminste dat probeer ik, zal nu wat moeilijker worden ivm tijdenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker en vast. Veel Japan, Nederland en Belgie kijken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is lastig ja. Maar beter dan in 2002quote:Op zondag 4 mei 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk alles tenminste dat probeer ik, zal nu wat moeilijker worden ivm tijden
ik was toen net geslaagdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wk2010 was ideaal
toen deed ik hele dagen niets
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb toen nog een xbox controller kapot gegooid toen engeland weer keer werd genaaid door fifa
ik weet van wie je die aids hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden, of beter gezegd. Het voelt alsof ik een kater heb zonder een druppel te hebben gedronken![]()
Einde dagboek verslag.
succesvoller dan nederlandquote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
engeland is gewoon kut qua landenvoetbal
Dit gesprek heb jij al zo vaak gevoerd ook hequote:
Zou het?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
engeland is gewoon kut qua landenvoetbal
[..]
ik weet van wie je die aids hebt
Dat schot van Lampard? ze waren sowieso kansloos dacht ik die wedstrijdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb toen nog een xbox controller kapot gegooid toen engeland weer keer werd genaaid door fifa
wks: 1quote:
was de 2-2 geweest dus was andere wedstrijd geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schot van Lampard? ze waren sowieso kansloos dacht ik die wedstrijd
Voetbal draait om winnen, dat heeft Nederland nog nooit gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah neuh, afgezien van het winnen van het wk hebben ze verder niks goeds gedaan
je bent zelf geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was de 2-2 geweest dus was andere wedstrijd geweest
EK: 1quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wks: 1
nederland: 0
heb het ooit geweldig uitgewerkt
Niet overdrijvenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal draait om winnen, dat heeft Nederland nog nooit gedaan
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel waar. Zie bijvoorbeeld hoe Nederland in de WK finale 2010 kwam.
wat valt daar over te zeggen dan? Aad300 heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos heeft zijn fictieve Oranje selectie gepresenteerd en dan lullen jullie over Engeland en Nederland?
Prioriteiten zou ik zeggen.
Ik denk dat we dit jaar Chili er ook bij kunnen doen als lastig voor NL dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.
Een Nick met vrouw voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos heeft zijn fictieve Oranje selectie gepresenteerd en dan lullen jullie over Engeland en Nederland?
Prioriteiten zou ik zeggen.
Dat kan nietquote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
moet even post zoeken waar ik uitermate beknopt hebt uitgerekend dat engeland het over de laatste 40 jaar beter doet dan nederland
Natuurlijk, maar het wordt tijd om hem meer te adoreren.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
wat valt daar over te zeggen dan? Aad300 heeft gewoon gelijk
vorige keer Japan, deze keer chili erbijquote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Nick was gisteren in goddelijke vorm.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.
[..]
Een Nick met vrouw voor jou.
[ afbeelding ]
Altijd wel een outsider die overpresteert ja. Vorige keer Uruguay bijvoorbeeld. Maar al met al was dat ook niet heel erg lastig. Denk dat het probleem hem dit keer meer in de onderkwaliteit van Nederland zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit jaar Chili er ook bij kunnen doen als lastig voor NL dan.
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
moet even post zoeken waar ik uitermate beknopt hebt uitgerekend dat engeland het over de laatste 40 jaar beter doet dan nederland
Nah. Als Sneijder een kopgoal kan maken verdien je het uberhaupt niet om door te gaan op een WKquote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.
[..]
Een Nick met vrouw voor jou.
[ afbeelding ]
nee het was langer geloof ik want eerst deed engeland niet mee hele tijdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?
Behalve dat WK is Engeland alleen maar in Italië verder gekomen dan NL voorzover ik me kan herinnerenquote:
Waarom volg jij hem eigenlijk niet op Twitter?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick was gisteren in goddelijke vorm.
Hij schreef die post natuurlijk in 2004quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?
2002 denk ik ook wel, of deed Engeland toen ook niet mee?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Behalve dat WK is Engeland alleen maar in Italië verder gekomen dan NL voorzover ik me kan herinneren
oude postquote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb geen haastquote:
je bent net te laat gestopt met drinken insoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee het was langer geloof ik want eerst deed engeland niet mee hele tijd
en toen nederland hele tijd niet gekwalificieerd of meegedaan
dus pas gerekend toen ze allebei meededen
Ik volg hem in real life.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom volg jij hem eigenlijk niet op Twitter?
een boekje leven?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg hem in real life.
Op dit moment zit Nick thuis een boekje te leven.
Ik ga zo naar Etar Tarnovo. Kaartje voor de wedstrijd : 2 euro. Mooie prijzen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb deze maand 3 wedstrijden van Den Haag gezien en 0 van Ajax![]()
#Trotsesuccessupporter
Ik vond het een leuke opmerkingquote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je begint een kleine GGMM te worden
een kleine NSBerquote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je begint een kleine GGMM te worden
Dat kan, maar het was wel een matige spelvaut.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had het binnen 5 seconden aangepast.
Het was geen spelfout want leven en lezen kan je niet met elkaar vergissen. Het was gewoon een vertyping.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het was wel een matige spelvaut.
Wowquote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij begint een grote Elan te worden
Omdat je Johannes nog niet geëvolueerd hebt.quote:
Wat zijn die blikjes kots?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
mijn bak met ananas en een deel van de koelkast
graag gedaan
Eens. Je hebt typfouten, spelfouten en taalfouten. Mensen weten dit helaas niet uit elkaar te houden. Zijn vaak degene die er het meest over vallen. Al vraag ik me af waarom ik jou bijstand verleen terweel je net zo'n botte opmerking tegen mij maakte.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was geen spelfout want leven en lezen kan je niet met elkaar vergissen. Het was gewoon een vertyping.
doe normaal joh debielquote:
Ik beledigde jou met een kwinkslag. Het was duidelijk dat ik niet serieus was.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Eens. Je hebt typfouten, spelfouten en taalfouten. Mensen weten dit helaas niet uit elkaar te houden. Zijn vaak degene die er het meest over vallen. Al vraag ik me af waarom ik jou bijstand verleen terweel je net zo'n botte opmerking tegen mij maakte.
Om 8.50 was Johannes al geevolueerdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je Johannes nog niet geëvolueerd hebt.
Als je dit wel hebt gedaan neem ik mijn woorden terug.
Scheld me toch niet uit voor debiel, joh. Doe ik bij jou toch ook niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal joh debiel
sandwichspread
GGMM vindt dit ook lekker.
Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Om 8.50 was Johannes al geevolueerd
[ afbeelding ]
Mods food?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal joh debiel
sandwichspread
GGMM vindt dit ook lekker.
Dankjewel. Johannes is nog steeds een belangrijke schakel in mijn sterrenteamquote:Op zondag 4 mei 2014 13:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug.
Je bent een grote Johannes.
Welke pokemon zijn dit allemaal?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankjewel. Johannes is nog steeds een belangrijke schakel in mijn sterrenteam
[ afbeelding ]
Alleen de legendarische pokemon HMF is sterker.
Een rare vogel, Een rode Japanse zeedraak, een rat met vuurkraag om z'n nek, een bulldog en een legendarische waterhondquote:Op zondag 4 mei 2014 13:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke pokemon zijn dit allemaal?
Nederland in 2002 succesvoller dan Engeland? Dan was het met Engeland wel heel triest gesteld.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
EK/WK SUCCESVOLLER vanaf 1960:
1960: beide niet deelgenomen
1962: Engeland
1964: beide niet gekwalificeerd
1966: Engeland (WINNAAR WK GROOTSTE PRIJS DIE ER IS, driedubbele punten)
1968: Engeland
1970: Engeland
1972: Beide niet gekwalificeerd
1974: Nederland
1976: Nederland
1978: Nederland
1980: Beide eerste ronde
1982: Engeland
1984: Beide niet deelgenomen
1986: Engeland
1988: Nederland (WINNAAR EK OP 1-NA GROOTSTE PRIJS DIE ER IS, dubbele punten)
1990: Engeland
1992: Nederland
1994: Nederland (WK in amerika, 2 minpunten)
1996: Engeland (WK in engeland)
1998: Nederland
2000: Nederland (WK in nederland)
2002: Nederland
2004: Nederland
2006: Engeland
2008: Nederland
2010: Nederland
2012: Engeland
Eindstand: 12-9
IT'S COMING HOME
1994: Nederland (WK in amerika, 2 minpunten)quote:Op zondag 4 mei 2014 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
godverdomme ging iets misquote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Nederland in 2002 succesvoller dan Engeland? Dan was het met Engeland wel heel triest gesteld.
En dit ja.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat?
Wij, Engelsen, hebben ons toen bewust gediskwalificeerd omdat een WK niet in de VS hoorde.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
wat?
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij, Engelsen, hebben ons toen bewust gediskwalificeerd omdat een WK niet in de VS hoorde.
Leuk gebracht maar net zo triest als Engeland, ze moeten maar weer een nieuwe sport verzinnen kunnen ze weer een jaar of 2 de beste zijn.quote:
is goedquote:Op zondag 4 mei 2014 14:04 schreef Dven het volgende:
Inso kan je ook zo'n lijstje van Polen en Bulgarije maken
quote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk gebracht maar net zo triest als Engeland, ze moeten maar weer een nieuwe sport verzinnen kunnen ze weer een jaar of 2 de beste zijn.
dat hoort het nog steeds nietquote:Op zondag 4 mei 2014 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wij, Engelsen, hebben ons toen bewust gediskwalificeerd omdat een WK niet in de VS hoorde.
Engeland wint The Boat Race al jaren.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk gebracht maar net zo triest als Engeland, ze moeten maar weer een nieuwe sport verzinnen kunnen ze weer een jaar of 2 de beste zijn.
SPT / Waar een klein land groot in kan zijnquote:Op zondag 4 mei 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke? Die onderlinge bedoel jequote:Op zondag 4 mei 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Engeland wint The Boat Race al jaren.
kut topic slotjequote:Op zondag 4 mei 2014 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
SPT / Waar een klein land groot in kan zijn
nee bulgarije en polen zijn 1e wereldslanden die deden al vanaf 1934 mee begin zoquote:
vergeleken met wiequote:Op zondag 4 mei 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut en ik zien ook graag een lijstje met de prestaties van Japan.
Nederland, Engeland, Polen, de rest van de wereld, maakt weinig uit. Japan zal toch overheersen.quote:
Nanking Massacre staat wel hoog denk ikquote:Op zondag 4 mei 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knut en ik zien ook graag een lijstje met de prestaties van Japan.
Daar komt het bowlen wel oorspronkelijk vandaan met al die aparte graven voor de hoofden los van de lichamen.quote:
Klopt ja. Keek al eventjes. Bakken er beide niets van. Polen toevallig per ongeluk 2 keer derde geworden. Waarschijnlijk waren er toen ook maar vier deelnemers ofzo.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee bulgarije en polen zijn 1e wereldslanden die deden al vanaf 1934 mee begin zo
Waaromquote:Op zondag 4 mei 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal FOK! weer om 20:00 plat worden gelegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |