succesvoller dan nederlandquote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
engeland is gewoon kut qua landenvoetbal
Dit gesprek heb jij al zo vaak gevoerd ook hequote:
Zou het?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
engeland is gewoon kut qua landenvoetbal
[..]
ik weet van wie je die aids hebt
Dat schot van Lampard? ze waren sowieso kansloos dacht ik die wedstrijdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb toen nog een xbox controller kapot gegooid toen engeland weer keer werd genaaid door fifa
wks: 1quote:
was de 2-2 geweest dus was andere wedstrijd geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat schot van Lampard? ze waren sowieso kansloos dacht ik die wedstrijd
Voetbal draait om winnen, dat heeft Nederland nog nooit gedaanquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah neuh, afgezien van het winnen van het wk hebben ze verder niks goeds gedaan
je bent zelf geweestquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
was de 2-2 geweest dus was andere wedstrijd geweest
EK: 1quote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wks: 1
nederland: 0
heb het ooit geweldig uitgewerkt
Niet overdrijvenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Voetbal draait om winnen, dat heeft Nederland nog nooit gedaan
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is wel waar. Zie bijvoorbeeld hoe Nederland in de WK finale 2010 kwam.
wat valt daar over te zeggen dan? Aad300 heeft gewoon gelijkquote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos heeft zijn fictieve Oranje selectie gepresenteerd en dan lullen jullie over Engeland en Nederland?
Prioriteiten zou ik zeggen.
Ik denk dat we dit jaar Chili er ook bij kunnen doen als lastig voor NL dan.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.
Een Nick met vrouw voor jou.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Aad de Mos heeft zijn fictieve Oranje selectie gepresenteerd en dan lullen jullie over Engeland en Nederland?
Prioriteiten zou ik zeggen.
Dat kan nietquote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
moet even post zoeken waar ik uitermate beknopt hebt uitgerekend dat engeland het over de laatste 40 jaar beter doet dan nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |