Die moeten toch vrij snel weer serieus aan de bak, gelukkig hebben we het WK, vind ik toch altijd een prettige tussendoortje.quote:
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die moeten toch vrij snel weer serieus aan de bak, gelukkig hebben we het WK, vind ik toch altijd een prettige tussendoortje.
Aan de hand van Lans kunnen we over een poosje wel promoverenquote:
Drie weken zonder voetbalquote:Op zondag 4 mei 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.
Die vriendschappelijke wedstrijden sla ik wel even over maar het WK ga ik wel voor zittenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad. Ach, de rest van de maand nog de beslissingen in de competities, play offs en CL. Daarna de uitzwaaiwedstrijden van het WK, het WK zelf en dan zitten we aan het eind van het WK nog 3 weken van de Johan Cruijff Schaal af.
Doe normaal joh autistquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens overweeg ik om aangifte te doen bij de polisie wegens geluidsoverlast.
De zondag wordt niet meer gerespecteerdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens overweeg ik om aangifte te doen bij de polisie wegens geluidsoverlast.
Zeker en vast. Veel Japan, Nederland en Belgie kijken.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vriendschappelijke wedstrijden sla ik wel even over maar het WK ga ik wel voor zitten
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk alles tenminste dat probeer ik, zal nu wat moeilijker worden ivm tijdenquote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Zeker en vast. Veel Japan, Nederland en Belgie kijken.
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Is lastig ja. Maar beter dan in 2002quote:Op zondag 4 mei 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk alles tenminste dat probeer ik, zal nu wat moeilijker worden ivm tijden
ik was toen net geslaagdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:42 schreef Insomnia_ het volgende:
wk2010 was ideaal
toen deed ik hele dagen niets
quote:Op zondag 4 mei 2014 13:43 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb toen nog een xbox controller kapot gegooid toen engeland weer keer werd genaaid door fifa
ik weet van wie je die aids hebtquote:Op zondag 4 mei 2014 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek begin te worden, of beter gezegd. Het voelt alsof ik een kater heb zonder een druppel te hebben gedronken![]()
Einde dagboek verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |