Of hij moest op een onchristelijk uur voetballen, wat wel aannemelijk is gezien het niveauquote:Op zondag 4 mei 2014 09:58 schreef Dven het volgende:
Ik zet 1 weihenstephaner in op dat knut zich verslapen heeft.
Ik denk dat hij zich voor het voetbal verslapen heeft. Anders hadden we hier nog wel een paar keer kut gelezen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of hij moest op een onchristelijk uur voetballen, wat wel aannemelijk is gezien het niveau
quote:Op zondag 4 mei 2014 09:43 schreef Tarado het volgende:
Gisteren trouwens een lekker biertje gedronken bij de babi kecap, goeie combo.
[ afbeelding ]
zonde van toch wel een mooie club, zeker in het verleden. limburg hoort ook gewoon een eredivisieclub te hebben. maar met een beetje geluk is het een trieer om er een grote schoonmaak te houden, want het beleid is echt al jaren kut. niet alleen onder van den bunder, maar ook daarvoor had je al relletjes met narinx.quote:
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:43 schreef Tarado het volgende:
Gisteren trouwens een lekker biertje gedronken bij de babi kecap, goeie combo.
[ afbeelding ]
Is/was ook in de aanbieding bij de Sligroquote:Op zondag 4 mei 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.
Wordt ook wel gezien als de beste weizen
MVV was een mooi excuus om naar Maastricht te moetenquote:Op zondag 4 mei 2014 10:13 schreef Adames het volgende:
[..]
zonde van toch wel een mooie club, zeker in het verleden. limburg hoort ook gewoon een eredivisieclub te hebben. maar met een beetje geluk is het een trieer om er een grote schoonmaak te houden, want het beleid is echt al jaren kut. niet alleen onder van den bunder, maar ook daarvoor had je al relletjes met narinx.
daarbij heb ik eigenlijk meer met mvv dan met roda, maar dat moet ik in het cafe maar niet te hard zeggen
laatste tijd behoorlijk wat Vitus opquote:Op zondag 4 mei 2014 10:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Woensdag nog een krat van gehaald, topspul.
Wordt ook wel gezien als de beste weizen
Kost da?quote:Op zondag 4 mei 2014 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is/was ook in de aanbieding bij de Sligro
Valt nog mee.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
8 voor 8,50 zie ik + 80 cent statiegeld dus 9,30
Geen idee wat de normale prijs is maar dat is wel een stuk goedkoper 20 voor 12.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Valt nog mee.
Bij de Oosterburen was een kratje van 20 flessen 12 euro
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.quote:Op zondag 4 mei 2014 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat de normale prijs is maar dat is wel een stuk goedkoper 20 voor 12.
Laatst betaalde ik 20 euro voor maar 10 liter benzinequote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.
Benzine 1,48
Langs de snelweg is ie boven de 1,80 wel ja. Vanochtend getankt voor 1,67quote:Op zondag 4 mei 2014 12:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laatst betaalde ik 20 euro voor maar 10 liter benzine
Kanjer accijns
Voor mij net wat te ver weg, zeker met mijn auto, die lust wel een slokjequote:Op zondag 4 mei 2014 11:53 schreef Saind het volgende:
[..]
Ze zijn daar met accijns een stuk lager. Kratje Oettinger was 6 euro voor 10 liter bier.
Benzine 1,48
Voor mij leent het zich precies als ik een volle tank haal vanuit Eindhoven. Goed excuus om vaker bier te halenquote:Op zondag 4 mei 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij net wat te ver weg, zeker met mijn auto, die lust wel een slokje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |