Niet op kamers gaanquote:Op zondag 4 mei 2014 05:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Neejoh, lekker profiteren van de centen van m'n ouders zolang het kan.
Het is Game 7 Saturday in de NBA, de laatste wedstrijd is op anderhalve minuut van de rust. Dus daar stel ik m'n ritme op in.quote:
19.quote:
Laat lekker gaan joh die basketballertjesquote:Op zondag 4 mei 2014 05:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het is Game 7 Saturday in de NBA, de laatste wedstrijd is op anderhalve minuut van de rust. Dus daar stel ik m'n ritme op in.
Ik moet en zal alles zien. Het is immers toch vakantie, kan het hebben.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh die basketballertjes
Ach als je het leuk vindtquote:Op zondag 4 mei 2014 05:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik moet en zal alles zien. Het is immers toch vakantie, kan het hebben.
Ik hoor geen vogels gelukkig. Maar ik denk dat ik zo wel mijn bed ga opzoeken.quote:
Afgelopen nacht heb ik mijn ouders wakker geschreeuwd uit enthousiasme.quote:Op zondag 4 mei 2014 05:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als je het leuk vindtNiks mis mee.
quote:Op zondag 4 mei 2014 06:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Afgelopen nacht heb ik mijn ouders wakker geschreeuwd uit enthousiasme.
Zelfde als jetlag. 1 zware dag en je zit weer in normale levenquote:Op zondag 4 mei 2014 05:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor geen vogels gelukkig. Maar ik denk dat ik zo wel mijn bed ga opzoeken.
Ritme naar de teringOver twee dagen weer school
Denk het niet, maar dat maakt niet uit.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vinden je ouders het wel goed dat jij tot in de ochtend NBA kijkt?
Daar zouden mijn ouders dus echt over zeiken. Als ze 's ochtends beneden komen en dan allemaal frituurlucht ruiken.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef Cavaliers het volgende:
Het is rust, ga de frituur maar aanslingeren.
Waarschijnlijk ga ik maandagavond rond half 2 naar bed en lig ik 3 uur naar het plafond te starenquote:Op zondag 4 mei 2014 06:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zelfde als jetlag. 1 zware dag en je zit weer in normale leven
Heel goed.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Denk het niet, maar dat maakt niet uit.
Haal bij de kruidvat die zonder recept natuurlijke slaappillenquote:Op zondag 4 mei 2014 06:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ga ik maandagavond rond half 2 naar bed en lig ik 3 uur naar het plafond te staren
[..]
Heel goed.
Zo vaak dat mijn broer keiharde techno en hardcore aan heeft staan 's nachts dat de buren erover gaan bellen.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toen ik nog thuis woonde zat ik een keer na jointje op t dakterras snoeiharde techno te luisteren om 3 uur snachts. Stond zelfs zo hard dat ik niet door had dat ik de koptelefoon uit de pc had getrokken.
Gezicht van m'n pa toen ie naar boven kwam met wtf ik aan het doen was![]()
Ik hoef geen pillen te slikken hoor, ik overleef het wel. Ga wel na school slaap inhalen. Of op school.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Haal bij de kruidvat die zonder recept natuurlijke slaappillen
Heb het ook niet gedaan, ben voor tosti's gegaan. Prima ontbijt.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zouden mijn ouders dus echt over zeiken. Als ze 's ochtends beneden komen en dan allemaal frituurlucht ruiken.
Zetten ze hem niet het huis uit? Oud genoeg lijkt mequote:Op zondag 4 mei 2014 06:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo vaak dat mijn broer keiharde techno en hardcore aan heeft staan 's nachts dat de buren erover gaan bellen.
Tosti'squote:Op zondag 4 mei 2014 06:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb het ook niet gedaan, ben voor tosti's gegaan. Prima ontbijt.
Dat kunnen mijn ouders niet over hun hart verkrijgen.quote:Op zondag 4 mei 2014 06:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zetten ze hem niet het huis uit? Oud genoeg lijkt me
Doe jij het tochquote:Op zondag 4 mei 2014 06:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kunnen mijn ouders niet over hun hart verkrijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |