Natuurlijk, maar het wordt tijd om hem meer te adoreren.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Adames het volgende:
[..]
wat valt daar over te zeggen dan? Aad300 heeft gewoon gelijk
vorige keer Japan, deze keer chili erbijquote:Op zondag 4 mei 2014 13:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Brazilie is zo ongeveer het enige lastige niet Europese land op een WK ja. Argentinie soms. Maar vaker niet.
Nick was gisteren in goddelijke vorm.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.
[..]
Een Nick met vrouw voor jou.
[ afbeelding ]
Altijd wel een outsider die overpresteert ja. Vorige keer Uruguay bijvoorbeeld. Maar al met al was dat ook niet heel erg lastig. Denk dat het probleem hem dit keer meer in de onderkwaliteit van Nederland zit.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit jaar Chili er ook bij kunnen doen als lastig voor NL dan.
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Insomnia_ het volgende:
moet even post zoeken waar ik uitermate beknopt hebt uitgerekend dat engeland het over de laatste 40 jaar beter doet dan nederland
Nah. Als Sneijder een kopgoal kan maken verdien je het uberhaupt niet om door te gaan op een WKquote:Op zondag 4 mei 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die Nederland ook volledig vernederde overigens totdat het gebrek aan hersencellen opspeelde.
[..]
Een Nick met vrouw voor jou.
[ afbeelding ]
nee het was langer geloof ik want eerst deed engeland niet mee hele tijdquote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?
Behalve dat WK is Engeland alleen maar in Italië verder gekomen dan NL voorzover ik me kan herinnerenquote:
Waarom volg jij hem eigenlijk niet op Twitter?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nick was gisteren in goddelijke vorm.
Hij schreef die post natuurlijk in 2004quote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
40 jaar? Dat is dus inclusief de finales van Nederland en exclusief de winst van Engeland op het WK?
2002 denk ik ook wel, of deed Engeland toen ook niet mee?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Behalve dat WK is Engeland alleen maar in Italië verder gekomen dan NL voorzover ik me kan herinneren
oude postquote:Op zondag 4 mei 2014 13:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb geen haastquote:
je bent net te laat gestopt met drinken insoquote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee het was langer geloof ik want eerst deed engeland niet mee hele tijd
en toen nederland hele tijd niet gekwalificieerd of meegedaan
dus pas gerekend toen ze allebei meededen
Ik volg hem in real life.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom volg jij hem eigenlijk niet op Twitter?
een boekje leven?quote:Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik volg hem in real life.
Op dit moment zit Nick thuis een boekje te leven.
Ik ga zo naar Etar Tarnovo. Kaartje voor de wedstrijd : 2 euro. Mooie prijzen.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb deze maand 3 wedstrijden van Den Haag gezien en 0 van Ajax![]()
#Trotsesuccessupporter
Ik vond het een leuke opmerkingquote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je begint een kleine GGMM te worden
een kleine NSBerquote:Op zondag 4 mei 2014 13:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je begint een kleine GGMM te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |