Omdat ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom zijn er überhaupt play offs? De nummer 5 heeft het beste gepresteerd, dus zou je zeggen geef daar dat EL ticket aan. Dat lijkt mij persoonlijk het eerlijkst, maar goed. Nederland moet altijd zo moeilijk doen.
Doe het dan goed! Eerste 6 in een competitie voor de titel. Daarna 8 ploegen voor kans op een EL ticket en de onderste 4 een nacompetitie.quote:
Ook omdat je anders nergens meer voor speelt als je 3 wedstrijden voor het einde op de 8e plek staat, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 mei 2014 13:40 schreef Bosscielny het volgende:
Waarom zijn er überhaupt play offs? De nummer 5 heeft het beste gepresteerd, dus zou je zeggen geef daar dat EL ticket aan. Dat lijkt mij persoonlijk het eerlijkst, maar goed. Nederland moet altijd zo moeilijk doen.
Vind je het heel gek, op woensdagavond om 18:45.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, van Nieff; Van der Velden, Zivkovic, Kostic
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Mori, Van der Heijden, van Aanholt; Pröpper, Vejinovic, Labyad; Atsu, Havenaar, Ibarra
Het uitvak zal gevuld zijn met een overweldigend aantal van maar liefst vijftig man.
50quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, van Nieff; Van der Velden, Zivkovic, Kostic
Vitesse: Velthuizen; Leerdam, Mori, Van der Heijden, van Aanholt; Pröpper, Vejinovic, Labyad; Atsu, Havenaar, Ibarra
Het uitvak zal gevuld zijn met een overweldigend aantal van maar liefst vijftig man.
Het was maar een beetje extra info hoor, wist niet dat je kwaad werd.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, op woensdagavond om 18:45.
Ik reageer op je cynisme.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het was maar een beetje extra info hoor, wist niet dat je kwaad werd.
Doe ik niet, ik reageer ook cynisch.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een cynische post vind ik geen reden om te ragen.
Je werd opzichtig kwaad, je emoties namen duidelijk de bovenhand. Dat valt te begrijpen, dus dan zijn bij dezen je excuses aanvaard.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:09 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik reageer ook cynisch.
Gelukkig, kan ik toch nog rustig de play-offs volgen via teletekst.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je werd opzichtig kwaad, je emoties namen duidelijk de bovenhand. Dat valt te begrijpen, dus dan zijn bij dezen je excuses aanvaard.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse is echt slecht zeg. In vergelijking met een half jaar geleden lopen ze als verwijfden rond.
Slijmbal.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor Johannes gun ik Groningen de overwinning.
Ja, m'n hand zit diep in zijn kont, maar ik moet toch wat om bij #teamjohannes te mogen horen.quote:
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, m'n hand zit diep in zijn kont, maar ik moet toch wat om bij #teamjohannes te mogen horen.
Dankjewel.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:55 schreef AFCNiels het volgende:
Voor Johannes gun ik Groningen de overwinning.
De entree-eis voor jou is een zakje tijgernootjes.quote:Op woensdag 7 mei 2014 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, vandaar.
Wist niet dat er zulke hoge eisen gesteld werden.
Maak je maar geen zorgen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De entree-eis voor jou is een zakje tijgernootjes.
Dan nog niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:11 schreef AFCNiels het volgende:
Ik gun Vitesse pas weer wat als Jordania terug is.
Een heel groot gedeelte van de eredivisie wedstrijden vond ik niet echt genieten afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Eén van de slechtere wedstrijden die ik dit jaar nog heb gezien.
Zit je al klaar voor Az?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een heel groot gedeelte van de eredivisie wedstrijden vond ik niet echt genieten afgelopen seizoen.
Tuurlijk, een van de laatste kansen om nog even te genieten van Dickie in Nederland.quote:
Mooi. Dat is tenminste al één kijker. Ik ga je in de gaten houden hoor!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tuurlijk, een van de laatste kansen om nog even te genieten van Dickie in Nederland.
Je kan ook af en toe zappen naar Sport1, want daar is vanavond Sierd de Vos.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tuurlijk, een van de laatste kansen om nog even te genieten van Dickie in Nederland.
Ik zal af en toe even wat posten. Sinds jij moddereter bent ben ik bang bij een misstapje wakker te worden naast een paardenhoofd in mijn bed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi. Dat is tenminste al één kijker. Ik ga je in de gaten houden hoor!
Oh, die wil ik ook wel zien ja. (Bij Real zeker?)quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook af en toe zappen naar Sport1, want daar is vanavond Sierd de Vos.
Nu nog wel. Al moet Karina dan wel stoppen met mij schattig noemen, dat kan niet goed zijn voor mijn reputatie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal af en toe even wat posten. Sinds jij moddereter bent ben ik bang bij een misstapje wakker te worden naast een paardenhoofd in mijn bed.
Si.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, die wil ik ook wel zien ja. (Bij Real zeker?)
Potverdrie dat ik geen Sport1 heb.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan ook af en toe zappen naar Sport1, want daar is vanavond Sierd de Vos.
Zeker niet, dit dwingt je haast tot wat ongewenste intimiteiten de volgende keer dat jullie elkaar ontmoeten.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nu nog wel. Al moet Karina dan wel stoppen met mij schattig noemen, dat kan niet goed zijn voor mijn reputatie.
Ja, maar dit hoef ik niet te pikken. Het heeft mij doen besluiten voor het Haxball team van Grifte te kiezen, ipv #teamGGMMquote:Op woensdag 7 mei 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, soms heb ik nou eenmaal van dit soort melige buien!
Waar haal jij de arrogantie vandaan om te denken dat je zonder mij kan?quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, maar dit hoef ik niet te pikken. Het heeft mij doen besluiten voor het Haxball team van Grifte te kiezen, ipv #teamGGMM
Ik was altijd al de ster van het team, jij zult voor altijd in mijn schaduw staan!quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar haal jij de arrogantie vandaan om te denken dat je zonder mij kan?![]()
Vandaar dat het team 'GGMM en die ander' heette ja.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik was altijd al de ster van het team, jij zult voor altijd in mijn schaduw staan!
Ik gunde jou ook je moment of fame, maar nu ik dit allemaal lees..... Sterallures.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat het team 'GGMM en die ander' heette ja.
Jij begon het dreamteam op te breken uit eigenbelang, niet ik.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik gunde jou ook je moment of fame, maar nu ik dit allemaal lees..... Sterallures.De makelaars en de roem zijn je naar het hoofd gestegen.
Lekkere aannamequote:
Goed schot. Goede hoek.quote:
Jajaja, schuif de schuld maar weer in mijn schoenen, jij doet nooit wat fout. Het dreamteam is kapot gegaan aan jouw ego, aan jouw belachelijke contracteisen. Een bescheiden jongen als ik zou nooit iets doen uit eigenbelang, ik handel altijd uit teambelang. Er is geen I in Team.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij begon het dreamteam op te breken uit eigenbelang, niet ik.
Niet gaan draaien nou.
Als een keuze tussen aids en de amputatie van je benen zonder verdoving.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakel net in. Hoe is het spel tot nu toe?
Die lijken mij ook een stuk leuker.quote:
Kut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakel net in. Hoe is het spel tot nu toe?
De Graafschap moet eerder hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
19:45 de leukste.
Ik hoop ook dat ik hem daarna nog leuk vind
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Graafschap moet eerder hoor(of later)
Geen idee, maar een lange samenvatting gaat het niet worden in ieder geval.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat waar samenvattingen straks?
boeie ik wil nickgod zien shinenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee, maar een lange samenvatting gaat het niet worden in ieder geval.
22:55 NED2quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat waar samenvattingen straks?
was aan het haxballenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Niet eens een post van Johannes, de spanning werd hem zeker teveel.
Ik heb hem via een ander medium gesproken en kan je vertellen dat hij de goal zeer mooi vond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Velden werd gewisseld. Hij is boos weggestormdquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat de wedstrijdspanning te groot voor hem was, een groter Groningensupporter als hij is er niet.quote:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijdspanning is zo groot dat hij nog nooit naar het stadion is geweest. Omdat hij bang is dat hij dan in z'n broek plast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijdspanning te groot voor hem was, een groter Groningensupporter als hij is er niet.
Kom daar heel vaak hoor. Ik weet toch dat de muntjes Groningen kleurig zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
De wedstrijdspanning is zo groot dat hij nog nooit naar het stadion is geweest. Omdat hij bang is dat hij dan in z'n broek plast.
Hoi Captain_Cookiequote:
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had nog op een briefje geschreven dat Vitesse kampioen zou worden
Zeker zo'n briefje uit een fortune cookie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had nog op een briefje geschreven dat Vitesse kampioen zou worden
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, weet niet waar CaptainCookie die heeft gelaten.
Hoop dat hij nog wel een mooie kast heeft kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn dat je een beetje moeite doet. Sterallures.
Je bent zelf een mooie kast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog wel een mooie kast heeft kunnen kopen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zei dat AZ in de EL zijn jaar salaris er al uithaalde.
Goed geacteerd ook dat naar binnen stormen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon 10 minuten met een man minder spelen. Van Basten helpt zijn nieuwe club nu al
Hij zal wel aan het verliezen zijn, dat schijnt nogal ernstige invloed op zijn gemoedstoestand te hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM negeert de brief van mijn zaakwaarnemer. Triest.
Ene keer onzichtbaar, andere keer absolute uitblinker. Apart mannetje.quote:
BOEM KOEKOEK SOOOOOOOOOOOOOOOW GOOOOOOOOAAAAAAAALLLL ATLETI!!!quote:
Ik hoop dat Vitesse Europa niet in gaat, meer niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop toch dat Heerenveen doorgaat.
De bitterballenfrituurmeneer die boven staat de bakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dickie heeft het uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De bitterballenfrituurmeneer die boven staat de bakken.
Het is niet te vatten inderdaad. Net toen ik een poging tot verzoening deed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel aan het verliezen zijn, dat schijnt nogal ernstige invloed op zijn gemoedstoestand te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |