quote:De gemeente Groningen is druk bezig met de voorbereiding op de huldiging van FC Groningen, woensdagavond op de Grote Markt in de stad.
Waarschijnlijk zullen duizenden mensen de FC willen toejuichen. De afgelopen jaren heeft de gemeente enige ervaring opgedaan met 'crowdmanagement': er was de huldiging van de basketballers van Capitals en er zijn enkele grote evenementen geweest, zoals de landelijke intocht van Sinterklaas en The Passion.
De spelers en de technische staf van FC Groningen worden woensdagavond eerst in het stadhuis ontvangen door het gemeentebestuur. Het publiek kan ondertussen genieten van optredens. Om half acht verschijnt de FC op het bordes. De club zal daar worden toegesproken door burgemeester Ruud Vreeman.
Het is nog niet bekend hoe het programma er precies uit gaat zien. Duidelijk is dat bezoekers op tijd moeten komen en het liefst met het openbaar vervoer. De komende dagen wordt bekendgemaakt of er extra treinen en bussen worden ingezet. Bussen, die over de Grote Markt moeten, rijden in ieder geval wel een andere route.
Ik gun het Groningen van harte hoor maar dit hele spektakel is de triest voor woorden.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef hottentot het volgende:
Huldiging is Woensdag 19:30 op de Grote Markt.
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik gun het Groningen van harte hoor maar dit hele spektakel is de triest voor woorden.
Ik woon aan de andere kant van het land dus ik was sowieso niet van plan te gaan. En dat het gebruikelijk is doet niets af aan het feit dat ik het ook dit jaar weer absurd vind.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:05 schreef hottentot het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker thuis.
Dit soort spektakels zijn trouwens al tientallen jaren gebruikelijk.
Ach ik en 10.000 anderen zijn het niet met je ééns, en nemen Woensdag lekker een biertje.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik woon aan de andere kant van het land dus ik was sowieso niet van plan te gaan. En dat het gebruikelijk is doet niets af aan het feit dat ik het ook dit jaar weer absurd vind.
Of in een andere voorronde door een Engelse middenmoter/ Italiaanse subtopperquote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Pleun2011 het volgende:
..en dan ontwaak je met een kater en word je clubje in juli uitgeschakeld door postbodes uit Luxemburg.
Je kunt twee keer verliezen, Utrecht en Vites hebben beide een keer gelijkgespeeldquote:Op maandag 19 mei 2014 16:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Of in een andere voorronde door een Engelse middenmoter/ Italiaanse subtopper
Slechter dan Vitesse/ Utrecht kan haast niet zou je zeggen.
Dit. Je mag het best vieren natuurlijk, dat is iets anders.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
Onzinnig, huldigen om Europees voetbal
Dat hoor je imho alleen te doen bij kampioenschappen, bekers, en promotie.
Okéquote:Op maandag 19 mei 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt twee keer verliezen, Utrecht en Vites hebben beide een keer gelijkgespeeld
ongeslagen in Europaquote:Op maandag 19 mei 2014 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt twee keer verliezen, Utrecht en Vites hebben beide een keer gelijkgespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |