Jajaja, schuif de schuld maar weer in mijn schoenen, jij doet nooit wat fout. Het dreamteam is kapot gegaan aan jouw ego, aan jouw belachelijke contracteisen. Een bescheiden jongen als ik zou nooit iets doen uit eigenbelang, ik handel altijd uit teambelang. Er is geen I in Team.quote:Op woensdag 7 mei 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij begon het dreamteam op te breken uit eigenbelang, niet ik.
Niet gaan draaien nou.
Als een keuze tussen aids en de amputatie van je benen zonder verdoving.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakel net in. Hoe is het spel tot nu toe?
Die lijken mij ook een stuk leuker.quote:
Kut.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:07 schreef FL_Freak het volgende:
Ik schakel net in. Hoe is het spel tot nu toe?
De Graafschap moet eerder hoorquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
19:45 de leukste.
Ik hoop ook dat ik hem daarna nog leuk vind
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
De Graafschap moet eerder hoor(of later)
Geen idee, maar een lange samenvatting gaat het niet worden in ieder geval.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat waar samenvattingen straks?
boeie ik wil nickgod zien shinenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Geen idee, maar een lange samenvatting gaat het niet worden in ieder geval.
22:55 NED2quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat waar samenvattingen straks?
was aan het haxballenquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Niet eens een post van Johannes, de spanning werd hem zeker teveel.
Ik heb hem via een ander medium gesproken en kan je vertellen dat hij de goal zeer mooi vond.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Van der Velden werd gewisseld. Hij is boos weggestormdquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
Omdat de wedstrijdspanning te groot voor hem was, een groter Groningensupporter als hij is er niet.quote:
GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
De wedstrijdspanning is zo groot dat hij nog nooit naar het stadion is geweest. Omdat hij bang is dat hij dan in z'n broek plast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijdspanning te groot voor hem was, een groter Groningensupporter als hij is er niet.
Kom daar heel vaak hoor. Ik weet toch dat de muntjes Groningen kleurig zijnquote:Op woensdag 7 mei 2014 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
De wedstrijdspanning is zo groot dat hij nog nooit naar het stadion is geweest. Omdat hij bang is dat hij dan in z'n broek plast.
Hoi Captain_Cookiequote:
Heb je daar misschien een foto van?quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had nog op een briefje geschreven dat Vitesse kampioen zou worden
Zeker zo'n briefje uit een fortune cookie.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die had nog op een briefje geschreven dat Vitesse kampioen zou worden
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, weet niet waar CaptainCookie die heeft gelaten.
Hoop dat hij nog wel een mooie kast heeft kunnen kopen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fijn dat je een beetje moeite doet. Sterallures.
Je bent zelf een mooie kast.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog wel een mooie kast heeft kunnen kopen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij zei dat AZ in de EL zijn jaar salaris er al uithaalde.
Goed geacteerd ook dat naar binnen stormen.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Gewoon 10 minuten met een man minder spelen. Van Basten helpt zijn nieuwe club nu al
Hij zal wel aan het verliezen zijn, dat schijnt nogal ernstige invloed op zijn gemoedstoestand te hebben.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:08 schreef Cavaliers het volgende:
GGMM negeert de brief van mijn zaakwaarnemer. Triest.
Ene keer onzichtbaar, andere keer absolute uitblinker. Apart mannetje.quote:
BOEM KOEKOEK SOOOOOOOOOOOOOOOW GOOOOOOOOAAAAAAAALLLL ATLETI!!!quote:
Ik hoop dat Vitesse Europa niet in gaat, meer niet.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop toch dat Heerenveen doorgaat.
De bitterballenfrituurmeneer die boven staat de bakken.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dickie heeft het uit betrouwbare bron vernomen.
quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De bitterballenfrituurmeneer die boven staat de bakken.
Het is niet te vatten inderdaad. Net toen ik een poging tot verzoening deed.quote:Op woensdag 7 mei 2014 21:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal wel aan het verliezen zijn, dat schijnt nogal ernstige invloed op zijn gemoedstoestand te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |