Op de middelbare school zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Ik zit ook vwo wat ga jij haten a zemmel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het. school is overrated.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En kijk waar je nu bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het, school is overrated.
jatogquote:
bottumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Started from the bottum now we're here.
Ik was gewoon even in de war dus, bedankt Frank.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
ja zou ik ook zeggenquote:
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Jij studeert rechten, dus dat kun jij ongetwijfeld vertellen. Ik heb inderdaad wel begrepen dat levenslang zelden in Nederland wordt toegepast.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
Nee valt mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatie
Schaamteloze copy+paste dit, geloof nooit dat jij dit soort woorden gebruikt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
Is dit een gepaste aanval op mijn 'tokkie gedrag' ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schaamteloze copy+paste dit, geloof nooit dat jij dit soort woorden gebruikt.
huehuehuequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was maar een grapje, rustig maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit een gepaste aanval op mijn 'tokkie gedrag' ?
Dat bedoelde ik dus met dat je best een goede docent zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk 'acht justitiabelen' moeten zijn. Ergo het is wel zijn taalgebruik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rustig.quote:
Mensen die dat benadrukken doen dat juist vaak wel volgens mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rustig.Ga me toch niet opwinden voor het internet zeg.
NOU BIJ MIJ NIET HOOR!!!!!! PFFFFquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die dat benadrukken doen dat juist vaak wel volgens mij.
Als je het een Franse wending geeft wel ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik voel enige spanning in dit topique
Spanning & sensatie ja tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik voel enige spanning in dit topique
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als je het een Franse wending geeft wel ja.
mon dieuquote:
Veel erger eigenlijk dan de doodstraf. Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Feitelijk een alternatief voor de doodstraf. Weten dat je de gevangenis niet levend zult verlaten, dat maakt je dagen echt uitzichtloos. Geen enkele hoop, geen toekomst.
voulez vous ne harasser pas moi sexuallyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voulez vous le suck on my le baguette?
Interessant discussie onderwerp.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.
Ik zag in een serie een gevangen vrouw die de binnenkant van haar polsen doorknaagde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel erger eigenlijk dan de doodstraf. Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.
De buiten-binnenkant of de binnen-binnenkant?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag in een serie een gevangen vrouw die de binnenkant van haar polsen doorknaagde.
was wel fictie verder.
de kant van je handpalm zeg maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
De buiten-binnenkant of de binnen-binnenkant?
De buiten-binnenkantquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
de kant van je handpalm zeg maar
Half FOK! dusquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Zou fijn zijn voor de rechtse "kost allemaal veel te veel geld blablabla"-mensen en voor de gedetineerden die op deze manier niet meer willen leven ook.
Ook met levenslang kun je genoeg doen om de straf te bevechten, daar heb je bepaalde rechten toe.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Feitelijk een alternatief voor de doodstraf. Weten dat je de gevangenis niet levend zult verlaten, dat maakt je dagen echt uitzichtloos. Geen enkele hoop, geen toekomst.
Zit wat in. Een gedetineerden ( zonder medische/psycho hulp ) kost 202 euro per dag. Reken maar uit...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef deadprez het volgende:
Zou fijn zijn voor de rechtse "kost allemaal veel te veel geld blablabla"-mensen en voor de gedetineerden die op deze manier niet meer willen leven ook.
Hou nou toch eens een keer op over dat geld man.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit wat in. Een gedetineerden ( zonder medische/psycho hulp ) kost 202 euro per dag. Reken maar uit...
Dat wil ik wel doen, maar ik word er voor betaald om dat soort opmerkingen te maken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hou nou toch eens een keer op over dat geld man.
Misschien had je rechtseconoom moeten worden. Mag je heerlijk de hele dag kosten-baten analyses over gevangenisstraffen en gedetineerden etc. maken. Had je geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zit wat in. Een gedetineerden ( zonder medische/psycho hulp ) kost 202 euro per dag. Reken maar uit...
Het ging er in dat topic om dat hij bescherming kreeg, niet om de lengte van zijn straf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:50 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik vind het bijzonder dat sommige mensen per se een contradictoire mening moeten hebben als zij zich zo nodig willen distantiëren van zogenoemde tokkies. Je kunt toch echt wel enige vraagtekens zetten bij een gevangenisstraf van 12 jaar wanneer iemand een moord heeft gepleegd met voorbedachte rade.
Wat loop je nu steeds over geld te kloten. Het gaat om meer zaken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
klinkt wel tof ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien had je rechtseconoom moeten worden. Mag je heerlijk de hele dag kosten-baten analyses over gevangenisstraffen en gedetineerden etc. maken. Had je geweldig gevonden.
Kom jij weer.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:53 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Wat loop je nu steeds over geld te kloten. Het gaat om meer zaken.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien had je rechtseconoom moeten worden. Mag je heerlijk de hele dag kosten-baten analyses over gevangenisstraffen en gedetineerden etc. maken. Had je geweldig gevonden.
En dan bij Pauw&Witteman aanschuiven en hysterisch vragen of mensen zich wel realiseren HOEVEEL DAT KOST!1!?quote:
Ohquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het ging er in dat topic om dat hij bescherming kreeg, niet om de lengte van zijn straf.
Zolang ik er geld voor krijgquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
En dan bij Pauw&Witteman aanschuiven en hysterisch vragen of mensen zich wel realiseren HOEVEEL DAT KOST!1!?
Ik haat het niet, vind het gewoon raar om als het om mensen gaat altijd maar in geld te moeten denken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:52 schreef BlauweTijger het volgende:
En niet iets haten wat je zelf niet hebt he.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is eigenlijk zo omdat letterlijk ALLES om geld draait in de wereld. Geld en/of macht. Vaak iig.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik haat het niet, vind het gewoon raar om als het om mensen gaat altijd maar in geld te moeten denken.
Is ook een non-issue, maar dat krijg je als sommige mensen niet snappen dat de overheid iemand hoort te beschermen als bekend is dat er dreiging bestaat naar die persoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh. Vind dat maar een non-issue eigenlijk, als de lengte van zijn straf er niet bij betrokken wordt.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo omdat letterlijk ALLES om geld draait in de wereld. Geld en/of macht. Vaak iig.
Zo blijft er van je moedige bewering uiteindelijk niet veel meer overquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk zo omdat letterlijk ALLES om geld draait in de wereld. Geld en/of macht. Vaak iig.
Als Volkert straks opnieuw een misdaad begaat staat het land weer eens op z'n kopquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:55 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Is ook een non-issue, maar dat krijg je als sommige mensen niet snappen dat de overheid iemand hoort te beschermen als bekend is dat er dreiging bestaat naar die persoon.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo blijft er van je moedige bewering uiteindelijk niet veel meer over
Dus?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou knap zijn als hij met beveiliging een slachtoffer weet te makenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als Volkert straks opnieuw een misdaad begaat staat het land weer eens op z'n kop.
Tot ziensquote:
Eindelijk.quote:
Toto69quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
BT doet een Braddie'tje.
En ja, dat is een uitdrukking. Een Braddie'tje doen.
Hoelang heeft die nog ban eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
BT doet een Braddie'tje.
Schrijf je dat niet aan elkaarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Toto69 het volgende:
BT doet een Braddie'tje.
Heeft hij zelf aangevraagd geloof ik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoelang heeft die nog ban eigenlijk?
En waarom kreeg die ban?
Ik ben niet blauw dus ik heb geen idee jongenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En waarom kreeg die ban?
Hij vroeg zelf om een IP-ban.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En waarom kreeg die ban?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Om vervolgens zijn IP te veranderen en nu post hij als "BlauweTijger"
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Weet ik niet, maar het topic eindige met een bericht van Mortaxx: ok.quote:
Tot de zomer volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Achtste keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben de tel kwijt. Ik maak er binnenkort een youtube filmpje over.quote:
Ja dat doet je provider soms.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn IP is overigens wel een keer uit het niets veranderd. Snap er nog steeds niets van.
Staat op zijn twitter, werd laatst een screenshot van gepost.quote:
hehehquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze de volgende keer ff bellen kan ik eerst tetten posten.
Lolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat op zijn twitter, werd laatst een screenshot van gepost.
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Keesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Wanneer gaat er weer eens iets spannends plaatsvinden op FOK!, à la Nikonlover?
Vond je dat spannend?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
waarom moest ik hierom lachenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Kees
Dat was trouwens allang bekendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij ook inderdaad, zo gaat het bij Breivik in ieder geval wel als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.
Nee, je hebt het recht om je zaak opnieuw aan te vechten. Dat met behulp van goed gedrag en reflectie van de begeleiders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Kees
Ze kunnen in bijv. Zweden of Noorwegen dan oordelen dat iemand nog niet klaar is voor de buitenwereld en er zo eigenlijk een soort levenslang van maken, dat klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom het hem laatst dan opeens wel iets interesseerde.quote:
Omdat niemand zijn foto's mooi vondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom het hem laatst dan opeens wel iets interesseerde.
Ik ook niet, mja, ik snap ook niet hoe een Braddie het voor elkaar krijgt om zijn RL vriendinnetjes hier op FOK! te krijgen uit woedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah toen kwamen er ook foto's van z'n vriendin langs. En zijn genoeg mensen hier die het niet bij kijken latenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat niemand zijn foto's mooi vond
mooi was dat inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja, ik snap ook niet hoe een Braddie het voor elkaar krijgt om zijn RL vriendinnetjes hier op FOK! te krijgen uit woede
Waarom verwijderde hij zijn facebookaccount dan ineens? Z'n twitteraccount werd ook ineens privé.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sappig geeft zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Eigenlijk zou er gewoon een FOK!roddeltopic geopend moeten worden. Voor al uw sappige roddels over de leden van FOK!.
Tsja, dat is ook belachelijk. Heb toen ook gezegd dat ze haar er niet bij moesten betrekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah toen kwamen er ook foto's van z'n vriendin langs. En zijn genoeg mensen hier die het niet bij kijken laten
okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik nu uitloggen en niet meer terugkomen vanavond?
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
#deadprezformodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook belachelijk. Heb toen ook gezegd dat ze haar er niet bij moesten betrekken.
Ga maar lekker stappen met je boi Mortaxx, kunnen wij vanavond lekker baggerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze luisterden ook nog redelijk.quote:
Staat nu weer open though, al een hele tijd zelfsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom verwijderde hij zijn facebookaccount dan ineens? Z'n twitteraccount werd ook ineens privé.
FOK! is een grote SC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is trouwens wel weer in een SC verzand, maar dat geheel terzijde
Dat is mijn tekstquote:
Hoe verklaar je onderstaand geval?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Leven die mensen onder een steen? Het is ook echt niet van vandaag of gisteren dat levenslang gevangenisstraf ook echt levenslang is.
Het probleem is dat de mensen die dat denken ook steevast de mensen zijn die het meest klagen over het rechtssysteem.
Zie het topic over Volkert.
Mensen met een levenslange gevangenisstraf mogen in sommige gevallen met verlof ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoe verklaar je onderstaand geval?
De tot levenslang veroordeelde Cevdet Y., die in 1983 zes mensen doodschoot in een Delfts café, mag niet op onbegeleid verlof. Dat heeft de Haagse rechtbank maandag in kort geding bepaald. "De rechter wilde niet op de stoel van de staat gaan zitten", meldt Kirsten Boele, kantoorgenoot van Y.'s advocaat Romke Wybenga.
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) is de aangewezen persoon om deze beslissing te nemen, aldus de rechter. De bewindsman heeft echter nagelaten binnen de vastgestelde termijn van drie maanden te beslissen, waarop het kort geding volgde. De veroordeelde had in oktober al een verzoek voor verlof ingediend.
In 2009 ontstond grote ophef omdat bleek dat nu 58-jarige moordenaar regelmatig op onbegeleid verlof mocht en in die tijd zelfs een gezin heeft weten te stichten. Toenmalig minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) trok dit verlof in, maar werd teruggefloten door de Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming. Twee jaar later oordeelde de rechter alsnog dat Y. niet meer met met onbegeleid verlof mocht, omdat dit grote onrust veroorzaakte.
Ben jij onzijdigquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef MisterCe het volgende:
[..]
Hoe verklaar je onderstaand geval?
De tot levenslang veroordeelde Cevdet Y., die in 1983 zes mensen doodschoot in een Delfts café, mag niet op onbegeleid verlof. Dat heeft de Haagse rechtbank maandag in kort geding bepaald. "De rechter wilde niet op de stoel van de staat gaan zitten", meldt Kirsten Boele, kantoorgenoot van Y.'s advocaat Romke Wybenga.
Staatssecretaris van Veiligheid en Justitie Fred Teeven (VVD) is de aangewezen persoon om deze beslissing te nemen, aldus de rechter. De bewindsman heeft echter nagelaten binnen de vastgestelde termijn van drie maanden te beslissen, waarop het kort geding volgde. De veroordeelde had in oktober al een verzoek voor verlof ingediend.
In 2009 ontstond grote ophef omdat bleek dat nu 58-jarige moordenaar regelmatig op onbegeleid verlof mocht en in die tijd zelfs een gezin heeft weten te stichten. Toenmalig minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) trok dit verlof in, maar werd teruggefloten door de Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming. Twee jaar later oordeelde de rechter alsnog dat Y. niet meer met met onbegeleid verlof mocht, omdat dit grote onrust veroorzaakte.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:11 schreef deadprez het volgende:
http://www.krapuul.nl/ove(...)n-van-geert-wilders/
Krapuul is leuk man, extreemlinkse versie van geenstijl.quote:
Echt?quote:
Ik geloof je niet.quote:
Kutchristen.quote:
Net zo debiel als GS.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Krapuul is leuk man, extreemlinkse versie van geenstijl.
quote:
Maar wel vermakelijk om te lezen. Vind ik tenminste.quote:
Dus...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen met een levenslange gevangenisstraf mogen in sommige gevallen met verlof ja.
Dus wat?quote:
"Geert Wilters"quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar wel vermakelijk om te lezen. Vind ik tenminste.
Dus het is helemaal niet levenslang!! zie je dat niet??! MisterCe heeft het systeem onderuitgehaaldquote:
Past dat wel?quote:
Vroeg ik me gewoon af.quote:
Jij kan 't weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een man met tieten heet gewoon dik hoor...
kkr domme zin ditquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Beweren dat je iedere avond een andere chick neukt, maar wel CU stemmen
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij zou hem zomaar geschreven kunnen hebben inderdaad.
haha gedisstquote:
HAHAHAHAHAHAHA!!!!quote:
Ik neem al dat stoere gedrag met een korreltje zout. Ben ook geen agressieve boy ofzo dus geen zorgen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk moet ik niet zo stoer doen tegen bt, die boi breekt mij doormidden waarschijnlijk
Boeie wat wil ie doen dan vanachter de pc. Heb toch zeven proxies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk moet ik niet zo stoer doen tegen bt, die boi breekt mij doormidden waarschijnlijk
aightquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik neem al dat stoere gedrag met een korreltje zout. Ben ook geen agressieve boy ofzo dus geen zorgen.
Dat is ook niet heel moeilijk.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar klopt, ik zou je door midden beuken.
Hoe lang ben je? Dan weet ik of ik naar beneden moet slaan of omhoog.quote:
Daar zijn die enge socialisten zo te horen nog machtiger dan hier danquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
1,85 ongeveerquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Dan weet ik of ik naar beneden moet slaan of omhoog.
Dat vinden we leuk, gewoon, omdat domrechts dan boos wordt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daar zijn die enge socialisten zo te horen nog machtiger dan hier dan
Wat heeft dat enge linkse volk toch met het beschermen en helpen van misdadigers?
Jij bent gewoon een troll dus.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vinden we leuk, gewoon, omdat domrechts dan boos wordt.
Soms.quote:
Niet om onbeschoft te zijn, maar ik vind dat altijd populistisch gebral. Er bestaat geen enkele correlatie tussen hoge straffen minder gekken/criminelen, sterker nog, hoe lager de straffen des te minder last je hebt van gewelddadigheden.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef erik013 het volgende:
[..]
Daar zijn die enge socialisten zo te horen nog machtiger dan hier dan
Wat heeft dat enge linkse volk toch met het beschermen en helpen van misdadigers?
Geen leven hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Hoe de fuck kom je aan 40.000 berichten in 15 maanden?
Wie heeft dat?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik.quote:
Die gaat de top 500 in eind van het jaarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:30 schreef Leafeon672 het volgende:
In wezen krijgt iedereen levenslang in het leven, allemaal slaaf.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nee?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Na je ban is die datum gereset toch?
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Na je ban is die datum gereset toch?
Ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je bent pas sinds januari 2013 op Fok!?
quote:
Dat is meer filosofische opvatting, maar ook daar valt wel wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In wezen krijgt iedereen levenslang in het leven, allemaal slaaf.
Wrijf het er maar in ja.quote:
Stuartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
Kan erger, een andere user had 100.000 posts in een jaar.
Stuartquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:34 schreef deadprez het volgende:
Kan erger, een andere user had 100.000 posts in een jaar.
quote:
ja die jaquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:35 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
StuartKoning, precies ook 100 000
Tsja, 'domrechts' heeft blijkbaar problemen met politieke moordenaars (en moordenaars in het algemeen) en pakt zoiets hoog op, gek hé?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat vinden we leuk, gewoon, omdat domrechts dan boos wordt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Tsja, 'domrechts' heeft blijkbaar problemen met politieke moordenaars (en moordenaars in het algemeen) en pakt zoiets hoog op, gek hé?
Ik kan er echt niet bij dat die socialisten in Noorwegen zelfs Anders Breivik over een jaartje of 16 vrij willen hebben. Die gast heeft notabene jonge slachtoffers van binnen hun eigen partij gemaakt.
Hoewel ik mezelf niet als echt rechts zie (alleen op het gebied van justitie en veiligheid zit ik aan de VVD-kant) vraag ik me werkelijk soms af waarom die socialisten/PvdA'ers zo ziek en makkelijk denken over moordenaars, verkrachters, pedo's en andere onmensen die gewoon weg gestopt dienen te worden. Het lijkt bijna of ze het fijn vinden om advocaat van de duivel te spelen.
Dat klopt, maar er zijn maar weinig mensen die daadwerkelijk die vrijheid durven pakken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is meer filosofische opvatting, maar ook daar valt wel wat voor te zeggen.
Zoals Frank net ook al zei, is al vaker aangetoond dat strenger straffen niet per se voor minder criminaliteit zorgt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:35 schreef erik013 het volgende:
[..]
Tsja, 'domrechts' heeft blijkbaar problemen met politieke moordenaars (en moordenaars in het algemeen) en pakt zoiets hoog op, gek hé?
Ik kan er echt niet bij dat die socialisten in Noorwegen zelfs Anders Breivik over een jaartje of 16 vrij willen hebben. Die gast heeft notabene jonge slachtoffers van binnen hun eigen partij gemaakt.
Hoewel ik mezelf niet als echt rechts zie (alleen op het gebied van justitie en veiligheid zit ik aan de VVD-kant) vraag ik me werkelijk soms af waarom die socialisten/PvdA'ers zo ziek en makkelijk denken over moordenaars, verkrachters, pedo's en andere onmensen die gewoon weg gestopt dienen te worden. Het lijkt bijna of ze het fijn vinden om advocaat van de duivel te spelen.
Conclusie dus: iemand als Volkert dus opsluiten tot aan z'n dood. Kans op recidive gereduceerd tot 0. Zo moeilijk is het niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om onbeschoft te zijn, maar ik vind dat altijd populistisch gebral. Er bestaat geen enkele correlatie tussen hoge straffen minder gekken/criminelen, sterker nog, hoe lager de straffen des te minder last je hebt van gewelddadigheden.
Daar zijn meerdere onderzoeken naar gedaan, en het bleek juist dat hoge straffen averechts werkten.
Ik zie dat ik er niet naast zat toen ik de term 'domrechts' gebruikte.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef erik013 het volgende:
[..]
Conclusie dus: iemand als Volkert dus opsluiten tot aan z'n dood. Kans op recidive gereduceerd tot 0. Zo moeilijk is het niet.
Kun je lezen?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef erik013 het volgende:
[..]
Conclusie dus: iemand als Volkert dus opsluiten tot aan z'n dood. Kans op recidive gereduceerd tot 0. Zo moeilijk is het niet.
Of je even iemand wilt helpen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zie dat ik er niet naast zat toen ik de term 'domrechts' gebruikte.
werk niet bij postnlquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Of je even iemand wilt helpen.
GC / PostNL zegelcombinaties - tarieven. vraagje?
En was al lid toen jij nog in de luiers lag. Misschien is die wat minder gaan posten Einstein.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft maar 6 posts per dag meer dan ik.
ik heb gemiddeld 90 per dag nu zie ikquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft maar 6 posts per dag meer dan ik.
Dat was in 2013, dat hij 100.000 posts had.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En was al lid toen jij nog in de luiers lag. Misschien is die wat minder gaan posten Einstein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |