Weet ik niet, maar het topic eindige met een bericht van Mortaxx: ok.quote:
Tot de zomer volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Achtste keer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij heeft het blijkbaar gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ben de tel kwijt. Ik maak er binnenkort een youtube filmpje over.quote:
Ja dat doet je provider soms.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mijn IP is overigens wel een keer uit het niets veranderd. Snap er nog steeds niets van.
Staat op zijn twitter, werd laatst een screenshot van gepost.quote:
hehehquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze de volgende keer ff bellen kan ik eerst tetten posten.
Lolquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Staat op zijn twitter, werd laatst een screenshot van gepost.
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Keesquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Wanneer gaat er weer eens iets spannends plaatsvinden op FOK!, à la Nikonlover?
Vond je dat spannend?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
waarom moest ik hierom lachenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Kees
Dat was trouwens allang bekendquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:02 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgens mij ook inderdaad, zo gaat het bij Breivik in ieder geval wel als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.
Nee, je hebt het recht om je zaak opnieuw aan te vechten. Dat met behulp van goed gedrag en reflectie van de begeleiders.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
volgens mij is het zo dat na 20 jaar er een soort van 'meetmoment' is of iemand blijft zitten of vrij mag.
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We ontmaskeren Deadprez binnenkort als de dochter van Kees
Ze kunnen in bijv. Zweden of Noorwegen dan oordelen dat iemand nog niet klaar is voor de buitenwereld en er zo eigenlijk een soort levenslang van maken, dat klopt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:03 schreef WJMW het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom het hem laatst dan opeens wel iets interesseerde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |