Op de middelbare school zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Ik zit ook vwo wat ga jij haten a zemmel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het. school is overrated.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En kijk waar je nu bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het, school is overrated.
jatogquote:
bottumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Started from the bottum now we're here.
Ik was gewoon even in de war dus, bedankt Frank.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
ja zou ik ook zeggenquote:
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Jij studeert rechten, dus dat kun jij ongetwijfeld vertellen. Ik heb inderdaad wel begrepen dat levenslang zelden in Nederland wordt toegepast.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
Nee valt mee.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatie
Schaamteloze copy+paste dit, geloof nooit dat jij dit soort woorden gebruikt.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
Is dit een gepaste aanval op mijn 'tokkie gedrag' ?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schaamteloze copy+paste dit, geloof nooit dat jij dit soort woorden gebruikt.
huehuehuequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Was maar een grapje, rustig maar.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is dit een gepaste aanval op mijn 'tokkie gedrag' ?
Dat bedoelde ik dus met dat je best een goede docent zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk 'acht justitiabelen' moeten zijn. Ergo het is wel zijn taalgebruik.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rustig.quote:
Mensen die dat benadrukken doen dat juist vaak wel volgens mij.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben sowieso rustig.Ga me toch niet opwinden voor het internet zeg.
NOU BIJ MIJ NIET HOOR!!!!!! PFFFFquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen die dat benadrukken doen dat juist vaak wel volgens mij.
Als je het een Franse wending geeft wel ja.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik voel enige spanning in dit topique
Spanning & sensatie ja tochquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik voel enige spanning in dit topique
quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Als je het een Franse wending geeft wel ja.
mon dieuquote:
Veel erger eigenlijk dan de doodstraf. Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Feitelijk een alternatief voor de doodstraf. Weten dat je de gevangenis niet levend zult verlaten, dat maakt je dagen echt uitzichtloos. Geen enkele hoop, geen toekomst.
voulez vous ne harasser pas moi sexuallyquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voulez vous le suck on my le baguette?
Interessant discussie onderwerp.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.
Ik zag in een serie een gevangen vrouw die de binnenkant van haar polsen doorknaagde.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Veel erger eigenlijk dan de doodstraf. Eigenlijk zouden mensen met een levenslange gevangenisstraf de keuze moeten hebben om euthanasie te plegen.
De buiten-binnenkant of de binnen-binnenkant?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik zag in een serie een gevangen vrouw die de binnenkant van haar polsen doorknaagde.
was wel fictie verder.
de kant van je handpalm zeg maarquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:49 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
De buiten-binnenkant of de binnen-binnenkant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |