abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139500529
:')

Leven die mensen onder een steen? Het is ook echt niet van vandaag of gisteren dat levenslang gevangenisstraf ook echt levenslang is.

Het probleem is dat de mensen die dat denken ook steevast de mensen zijn die het meest klagen over het rechtssysteem.

Zie het topic over Volkert.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:38:28 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_139500577
Enfa is gewoon bietje dom.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:12 #3
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_139500605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
Enfa is gewoon bietje dom.
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
MV NS FR DS MD
pi_139500608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
Enfa is gewoon bietje dom.
valt wel mee toch

ik heb in KLB echt wel erger gezien
wat kijk jij
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:22 #5
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500613
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:38 schreef deadprez het volgende:
Enfa is gewoon bietje dom.
En altijd het laatste woord.
pi_139500615
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Zie het topic over Volkert.
Nu wordt deze ook gesloten.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:36 #7
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500625
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Op de middelbare school zitten. :')
En altijd het laatste woord.
pi_139500632
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Ik zit ook vwo wat ga jij haten a zemmel?
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:39:51 #9
395200 deadprez
One more rail
pi_139500636
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:

[..]

En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het. school is overrated.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_139500644
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Op de middelbare school zitten. :')
Blauw als lievelingskleur hebben :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:40:09 #11
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500650
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:

[..]

Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het, school is overrated.
En kijk waar je nu bent _O_
En altijd het laatste woord.
pi_139500651
Terwijl dat eerst rood was :') !!!
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:40:13 #13
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_139500652
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Op de middelbare school zitten. :')
Op het hbo zitten en dan nog steeds d/t niet onder de knie hebben. :')
MV NS FR DS MD
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:40:34 #14
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139500665
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:40:48 #15
395200 deadprez
One more rail
pi_139500676
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

En kijk waar je nu bent _O_
jatog
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:01 #16
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500684
Started from the bottum now we're here.
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:16 #17
395200 deadprez
One more rail
pi_139500697
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Started from the bottum now we're here.
bottum :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:16 #18
359498 Enfatruskiloin
En-fa-tru-skie-lé-wan
pi_139500699
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Ik was gewoon even in de war dus, bedankt Frank.
MV NS FR DS MD
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:29 #19
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500709
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef deadprez het volgende:

[..]

bottum :')
Scherp. Was een test.
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:49 #20
395200 deadprez
One more rail
pi_139500725
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Scherp. Was een test.
ja zou ik ook zeggen
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:54 #21
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500729
Bikini bottum.
En altijd het laatste woord.
pi_139500733
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
wat kijk jij
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:42:38 #23
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139500756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
En altijd het laatste woord.
  vrijdag 2 mei 2014 @ 20:43:06 #24
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139500769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Jij studeert rechten, dus dat kun jij ongetwijfeld vertellen. Ik heb inderdaad wel begrepen dat levenslang zelden in Nederland wordt toegepast.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_139500777
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatie
wat kijk jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')