Op de middelbare school zitten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Ik zit ook vwo wat ga jij haten a zemmel?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het. school is overrated.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
En ik zit dan ook nog op het vwo. Stelt echt niks meer voor dat schoolsysteem.
En kijk waar je nu bentquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Stop er gewoon mee. Ik heb de havo niet afgemaakt en wist het, school is overrated.
jatogquote:
bottumquote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:41 schreef BlauweTijger het volgende:
Started from the bottum now we're here.
Ik was gewoon even in de war dus, bedankt Frank.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
ja zou ik ook zeggenquote:
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ook in Nederland kun je gewoon echt levenslang krijgen inderdaad. In bepaalde Scandinavische landen is levenslang 20 jaar.
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Jij studeert rechten, dus dat kun jij ongetwijfeld vertellen. Ik heb inderdaad wel begrepen dat levenslang zelden in Nederland wordt toegepast.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat betreft de levenslange gevangenisstraf is Nederland wetstechnisch een van de meest strenge landen. De straf zelf wordt bijna nooit opgelegd, dat wel.
Voor jou vast een enorme bron van frustratie en irritatiequote:Op vrijdag 2 mei 2014 20:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Momenteel 8 justitiabelen in heel Nederland die de straf levenslang hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |