Omdat niemand zijn foto's mooi vondquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nog steeds niet waarom het hem laatst dan opeens wel iets interesseerde.
Ik ook niet, mja, ik snap ook niet hoe een Braddie het voor elkaar krijgt om zijn RL vriendinnetjes hier op FOK! te krijgen uit woedequote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mwah toen kwamen er ook foto's van z'n vriendin langs. En zijn genoeg mensen hier die het niet bij kijken latenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Omdat niemand zijn foto's mooi vond
mooi was dat inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ook niet, mja, ik snap ook niet hoe een Braddie het voor elkaar krijgt om zijn RL vriendinnetjes hier op FOK! te krijgen uit woede
Waarom verwijderde hij zijn facebookaccount dan ineens? Z'n twitteraccount werd ook ineens privé.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sappig geeft zo'n rotzooiquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Eigenlijk zou er gewoon een FOK!roddeltopic geopend moeten worden. Voor al uw sappige roddels over de leden van FOK!.
Tsja, dat is ook belachelijk. Heb toen ook gezegd dat ze haar er niet bij moesten betrekken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mwah toen kwamen er ook foto's van z'n vriendin langs. En zijn genoeg mensen hier die het niet bij kijken laten
okquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Zal ik nu uitloggen en niet meer terugkomen vanavond?
Dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
#deadprezformodquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tsja, dat is ook belachelijk. Heb toen ook gezegd dat ze haar er niet bij moesten betrekken.
Ga maar lekker stappen met je boi Mortaxx, kunnen wij vanavond lekker baggerenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze luisterden ook nog redelijk.quote:
Staat nu weer open though, al een hele tijd zelfsquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom verwijderde hij zijn facebookaccount dan ineens? Z'n twitteraccount werd ook ineens privé.
FOK! is een grote SC.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het is trouwens wel weer in een SC verzand, maar dat geheel terzijde
Dat is mijn tekstquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |