daar staat niks over zegelcombinaties.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:31 schreef donroyco het volgende:
GC / Vraag over post en pakketservice: eerst hier kijken #6
Godver heej, het topic staat bovenaan.
6x¤0,64=¤3,84 dus het klopt gewoon.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:29 schreef sturmpie het volgende:
0 - 20 g 1 x Nederland 1 ¤ 0,64
250 gr - 2 kg 6 x Nederland 1 ¤ 3,84
Het is een centraal topic, wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:39 schreef sturmpie het volgende:
[..]
daar staat niks over zegelcombinaties.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deadprez is heel goed in wiskunde idd.
ok, dat wist ik nog niet. tnx.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 21:40 schreef gelestipjes het volgende:
Er staat geen waarde meer op postzegels, die 1 staat niet voor 1 euro, dus ik begrijp het probleem niet helemaal. Is al een paar jaar zo dat er geen waarde meer op staat.
De waarde veranderde de laatste jaren nogal, daarom hebben besloten 1 vaste waarde te kiezen, bespaard ze steeds ontwerpkosten.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok, dat wist ik nog niet. tnx.
wat doen ze nou moeilijk met die postzegels door er geen waarde meer op te vermelden. dit leidt tot misverstanden. raaaaaaaaar.
Het is al een paar jaar zo. En het is voor de klant ook wel makkelijk hoor. Een postzegel van 2 jaar terug met een 1 erop kun je nu ook gebruiken om een kaart of brief te sturen, ook al is de prijs verhoogd. Je hoeft niet meer bij te plakken met postzegels van een paar cent, of het huidige tarief op te zoeken.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ok, dat wist ik nog niet. tnx.
wat doen ze nou moeilijk met die postzegels door er geen waarde meer op te vermelden. dit leidt tot misverstanden. raaaaaaaaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |